צפו בתקצירים 2:4 ליונייטד אצל ווטפורד, הפסד 2:1 לטוטנהאם בלסטר

יונייטד חוגגת
יונייטד חוגגת | Getty

צמד של יאנג ושערים של מרסיאל ולינגארד השאירו את מוריניו במירוץ לאליפות. וארדי ומאחרז כבשו לשועלים, קיין צימק. חמד נכנס בדקה ה-86 ב-0:0 של ברייטון מול קריסטל פאלאס. 2:2 בין ווסט ברומיץ' לניוקאסל

(גודל טקסט)
מנצ'סטר יונייטד צימקה זמנית את הפער ממוליכת הפרמייר-ליג מנצ'סטר סיטי לחמש נקודות, לאחר שניצחה 2:4 בוויקארג' רואד את ווטפורד. הסיטיזנס ישחקו מחר (רביעי) בבית מול סאות'המפטון. טוטנהאם ממשיכה לאבד גובה (נקודה אחת מתשע נקודות) אחרי 2:1 בלסטר ופתאום גם המקום הרביעי והכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה בסכנה.


תומר חמד עלה בדקה ה-86 בעוד בירם כיאל נותר על הספסל ב-0:0 של ברייטון עם קריסטל פאלאס. האורחת רשמה חמש נקודות ללא הפסד בשלושת המחזורים האחרונים בעוד ב-11 המחזורים הראשונים ליקטה ארבע בלבד. ווסט ברומיץ' כבר הוליכה 0:2 על ניוקאסל, אבל המגפייז כפו 2:2 ונמנעו מהפסד חמישי רצוף.




ווטפורד – מנצ'סטר יונייטד 4:2
השדים האדומים כבשו את הראשון בניגוד גמור למהלך המשחק אבל מאותו רגע, עם השער של אשלי יאנג בדקה ה-19, יכולים היו לכבוש עוד חמישה עוד שישה שערים. אלא שאז, שוב משום מקום וביתרון 0:3, הכניסה יונייטד את הצרעות לתמונה בדקה ה-77 וכעבור כמה דקות היה 3:2. בעוד מחשבות על סביליה (3:3 מול ליברפול אחרי 3:0) ושאלקה (4:4 בדורטמונד אחרי 4:0) צפו ועלו דאג ג'סי לינגארד לקבוע במתפרצת את תוצאת המשחק. זלאטן איברהימוביץ' נכנס בדקה ה-88.


הרכבים
ווטפורד: הוראליו גומס, מריאפה, סבסטיאן פרודל (רוברטו פריירה 58), כריסטיאן קבאסלה, קיקו פמניה, טום קלברלי, מרווין זיגאלר, עבדולה דאקורה, וויל יוז (אנדרה קאריז'ו 58), רישאלסון, אנדרה גריי (טרוי דיני 72).


מנצ'סטר יונייטד:
דויד דה חאה, אנטוניו ולנסיה, מרכוס רוחו, ויקטור לינדולף, כריס סמולינג, אשלי יאנג, נמניה מאטיץ' (אנדר הררה 53), פול פוגבה, ג'סי לינגארד (זלאטן איברהימוביץ' 88), רומלו לוקאקו, אנתוני מרסיאל (מרכוס ראשפורד 65).


מהלך המשחק

דקה 19, 0:1 ליונייטד – לינגארד מצא את יאנג על קו ה-16, ואקס ווטפורד השתלט על הכדור זרק מגן ובעט כדור חד וטוח שעבר מתחת לגומס. שער ליגה ראשון ליאנג מאז סוף עונת 2015/16.


דקה 25, 0:2 – יאנג שלח כדור חופשי מ-30 מ' לחיבורים. גולאסו. אגב, הצמד האחרון של המגן/קשר במדי יונייטד היה לפני שש שנים ב-2:8 על ארסנל.



לוקאקו? זלאטן? יאנג!  (Gettyׁׁ)


דקה 32, 0:3
– לוקאקו נתן קטנה למרסיאל שדהר משמאל לימין, חדר לרחבה ובעט שטוח לרשת.


דקה 45 – שניות לפני הירידה למחצית, רישאלסון נותר חופשי במרכז הרחבה, נגח ונעצר על ידי המשקוף של דה חאה.


דקה 53
– בשורות לא טובות ליונייטד: מאטיץ' יורד בצליעה מכר הדשא ואנדר הררה נכנס במקומו. הסרבי לא החמיץ דקה עד כה ב-13 משחקי הליגה של השדים האדומים, פתח בכולם והשלים 90 דקות.


דקה 77, 3:1
– רוחו הכשיל את המחליף רוברטו פריירה ברחבה ומחליף נוסף טרוי דיני דייק בפנדל.



קאריז'ו. הקשר הפרואני החזיר את ווטפורד לתמונה (Getty)

דקה 84, 3:2 – קאריז'ו, המחליף השלישי, התנהל עם הכדור על סף הרחבה מימין ושלח כדור מדויק למרכז הרחבה ולדאקורה לא נותר אלא להפציץ לשער ופנימה.


דקה 86 – שתי דקות לקח ללינגארד להיות משבית תקוות. הקיצוני של יונייטד קיבל כדור מאנדר הררה במרכז המגרש ונתן ספרינט עם הכדור שהסתיים רק ברשת. שער נהדר.


 לינגארד. קלקל את החגיגות (Getty)


ברייטון – קריסטל פאלאס 0:0 
השחפים רשמו משחק שלישי ללא ניצחון ומשחק שני ללא שער. המנג'ר כריס יוטון עדיין נותן את הקרדיט לגלן מורי כך שתומר חמד נכנס במקומו רק בדקה ה-86 ולא ממש יכול היה לעזור לקבוצתו. בירם כיאל ישב משחק שני רצוף על הספסל וראה משחק שקול לחלוטין בין קבוצתו לנועלת הטבלה המשתפרת.



בנטקה עדיין מחפש שער ליגה ראשון העונה (Getty)


לסטר – טוטנהאם 1:2 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
בליגת האלופות התרנגולים מככבים והבטיחו את מקומם בשמינית הגמר ועוד מהמקום הראש/ון על חשבון אלופת אירופה ריאל מדריד, אבל בליגה זאת קבוצה אחרת. מנגד השועלים פורחים תחת קלוד פויל וטיפסו עד למקום התשיעי כשהם נהנים משערי ענק של שני כוכבי עונת האליפות ג'יימי וארדי וריאד מאחרז. הנחמה היחידה של התותחנים, שעלולים למצוא את עצמם במקום השביעי בתום המחזור: אריק לאמלה חזר לשחק אחרי שנה וחודש ובישל שער יפה להארי קיין. 


השועלים עלו ליתרון משער אדיר של ג'יימי וארדי בדקה ה-12. מארק אולברייטון שלח כדור גובה לרחבה והחלוץ שלח רגל גבוהה והטיס את הכדור מהאוויר לרשת, 0:1 ללסטר.  ריאד מאחרז החליט בדקה ה-45 לעשות רטרו 2016 כשקיבל כדור מווילפרד אנדידי, התקדם מימין למרכז וסובב כדור תאווה לעיניים לפינה הרחוקה הגבוהה, 0:2 ללסטר.



וארדי חוגג שער פנטסטי (Gettyimages)


המחצית השנייה מצאה את התרנגולים בהחמצות  ענק של הארי קיין וכריסטיאן אריקסן. בדקה ה-77 עלה אריק לאמלה לשחק אחרי שנה וחודש ושתי דקות הכניס כדור עומק נהדר לקיין שצימק ל-2:1.


11 – Since the start of last season, Jamie Vardy has scored 11 Premier League goals against the 'big six' – five more than any other player. Party. pic.twitter.com/GoYdCspO0K

— OptaJoe (@OptaJoe) November 28, 2017



ווסט ברומיץ' – ניוקאסל 2:2

משחק רב שערים בהות'רנס ושתי קבוצות מאוכזבת. המארחים העלו את רצף המשחקים ללא ניצחון ליגה ל-12 וגם שמטו יתרון של 0:2. המגפייז אמנם קטעו רצף של ארבעה הפסדים רצופים, אבל ממשיכים להסתבך בתחתית.


במחצית הראשונה כמעט ולא קרה כלום אבל אז בדקה ה-45 המגן קיירן גיבס הגביה משמאל, האל רובסון-קאנו התרומם היטב ונגח לרשת, 0:1 לבאגיס. בדקה ה-56 הקשר מאט פיליפס חרש את אגף ימין ועל קו הרוחב הגביה לרחבה וסאם פילד הגיע במרוצה וקבע 0:2 לווסט ברומיץ'.  ניוקאסל חיכתה שלוש דקות בלבד כדי לצמק. מאט ריצ'י הגביה כדור קרן לרחוק וקירן קלארק נגח לרשת, 2:1. ריצ'י גם היה אחראי לשוויון 2:2: קשר ניקאסל בעט כדור חופשי שבעט בגבו של ג'וני אוואנס ונכנס לרשת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי