מוריניו התבדח: כנראה שלוקאקו צריך חוזה חדש עם חברת נעליים

ז'וזה מוריניו עם רומלו לוקאקו
ז'וזה מוריניו עם רומלו לוקאקו | Gettyimages

אחרי ה-2:4 על ווטפורד, מאמן מנצ'סטר יונייטד לא מודאג מהבצורת של החלוץ הבלגי: "אף פעם לא אאשים אותו שהוא לא כובש". יאנג שנבחר למצטיין וכבש אחרי 560 ימים: "תמיד טוב להיכנס לרשימת המבקיעים"

(גודל טקסט)
מנצ'סטר יונייטד צמצמה לפחות זמנית את הפער ממנצ'סטר סיטי לחמש נקודות אחרי ניצחון 2:4 נאה בוויקארג' רואד, והפכה לקבוצה הראשונה אי פעם בפרמייר-ליג שצברה 900 נקודות בחוץ. למרות הכל, לא ניתן היה להתעלם מכך שהחלוץ רומלו לוקאקו שוב לא מצא את הרשת ועושה רושם שהוא נמצא במשבר רציני.


"הוא כנראה צריך עסקה חדשה עם איזה מותג נעליים ושישלמו לו הרבה כסף כדי להתחיל לכבוש", התלוצץ המנג'ר ז'וזה מוריניו, שטען: "ברצינות, אף פעם לא אאשים אותו על החמצה של שער בטוח. אף פעם. הוא עובד מדהים עבור הקבוצה". זו הייתה ההופעה ה-200 של לוקאקו בפרמייר-ליג, ולפי הפרשן ריו פרדיננד הבלגי מרגיש את הלחץ עליו כשזלאטן איברהימוביץ' יושב על הספסל.




Romelu Lukaku made his 200th #PL appearance in #WATMUN – only 10 players have scored more goals than the Belgian (93) after 200 outings in the competition pic.twitter.com/837zwuHRpS

— Premier League (@premierleague) 28 בנובמבר 2017


על כך שווטפורד צימקה ל-3:2 אחרי שיונייטד כבר הוליכה 0:3 אמר המיוחד: "היו לנו חמש דקות רעות שאיבדנו ריכוז וזה היה מסוכן כי כבר ראינו את ה-3:3 של ליברפול נגד סביליה וה-4:4 של דורטמונד, אבל אני מעדיף להתרכז במה שקרה בשאר המשחק ובזה ששלטנו בו לחלוטין. יכולנו לסיים את המשחק עם שבעה שערים".



לוקאקו עם מוריניו. צריך חוזה פרסומי חדש? (Gקאאטןצשעקד)


מי שכן כבש עבור יונייטד היה אשלי יאנג, שלפי ה"דיילי מירור" "עקץ" פעמיים את קבוצת נעוריו, "הצרעות", עם שני שערים יפים (אחד מהם בבעיטה חופשית מ-25 מטר). הקשר האנגלי הבקיע גם במשחק נגד ברייטון בתחילת השבוע, אבל בסופו של דבר השער שלו נחשב לשער עצמי של לואיס דאנק.


העונה הכי טובה של יאנג מבחינת כיבוש שערים הייתה במדי ווטפורד ב-2005/6 כאשר הבקיע 13 שערי ליגה. השער הראשון של הקשר אמש קטע בצורת של 560 יום. יאנג שנבחר לשחק המצטיין קיבל ב"מירור" את הציון 8 וכמעט כל יונייטד זכו לציון 7. בצד השני, השוער הברזילאי של הצרעות הורליו גומס, הציל את קבוצתו מתבוסה וזכה לציון הכי גבוה – 7. אמנם לפני המשחק הוא לא ספג 340 דקות, אבל יונייטד כבשה נגדו שלושער תוך 13 דקות.


"אוהדי ווטפורד מחאו כפיים לאשלי יאנג כששמו הוקרא תחילה בהרכב", נכתב בעיתון האנגלי. "אבל מהר מאוד הוא הפך מהגיבור שחזר הביתה לאויב מספר אחד של הקבוצה וכנראה שסניף האוהדים של יאנג בווטפורד ייסגר", יאנג עצמו אמר בסיום: "זה תמיד טוב להיכנס לרשימת המבקיעים, במיוחד לאחד כמוני שלא כבש הרבה זמן. ניסיתי לכבוש במשחק הקודם, אבל השער לא נזקף לזכותי".



יאנג. לא נשאר נאמן לקבוצת נעוריו (Gettyimages)


ג'ון קרוס כתב ב"מירור" שהמורה מוריניו נתן שיעור מאלף לתלמיד שלו מרקו סילבה הפורטוגלי (בנו של חבר קרוב של מוריניו). הדאגה היחידה של המיוחד היא העובדה שנמניה מאטיץ' הוחלף בגלל פציעה. הוא אולי השחקן הכי חשוב בקבוצה, שמחזיק את הקישור האחורי. הסרבי יצא בדקה ה-54 והוחלף באנדר הררה, כשלאחר מכן הקבוצה ספגה צמד. "אם מאטיץ' ביקש בעצמו להתחלף, זה כנראה אומר שיש לו פציעה בשריר. הוא אף פעם לא רוצה לצאת. איבדנו את היציבות שלנו בהגנה ברגע שהוא ירד מכר הדשא".


"What we need to do is go back to our defensive stability, which we lost when Matic had to come out. But the important thing is the three points" – Jose Mourinho#WATMUNpic.twitter.com/vFxYk0gPbn

— Premier League (@premierleague) 28 בנובמבר 2017


ולסיום זלאטן איברהימוביץ' נכנס לכמה דקות בסיום כמחליף ולא כדי לצבור עוד כמה דקות משחק. מוריניו גילה שהכניס אותו כדי לשמור על השוער הברזילאי של ווטפורד. השבדי שחזר מפציעה ארוכה רשם את משחקו ה-50 במדי השדים האדומים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי