ריאל מדריד בעקבות סטרלינג, ברצלונה רוצה את כוכב ליון

חוסאם עואר
חוסאם עואר | AFP

עושים שוק: הבלאנקוס נחושים לצרף את כוכב מנצ'סטר סיטי, עואר עשוי להגיע לקאמפ נואו. לוקאס מורה בדרך לסין, נאפולי גיששה אצל אתלטיקו לגבי ורסאליקו והאריכה את חוזהו של גולאם. אנזוזי מתקרב לארסנל

(גודל טקסט)
חלון ההעברות של ינואר ייפתח בעוד פחות מחודש, כשבמקביל השמועות והדיווחים לא עוצרים. ספורט1 עם כל מה שאתם צריכים לדעת לקראת חלון ההעברות החורפי.


  • דירוג ESPN קבע: מסי טוב מרונאלדו, נוייר לפני דה חאה

רשמי
* חיזוק משמעותי לסביליה. האנדלוסים רכשו את גיירמו אראנה תמורת 11 מיליון יורו. המגן השמאלי יעזוב את קורינתיאנס וינסה להשיג מקום בסגל של הסלסאו לקראת הגביע העולמי בברזיל.


* סוף לשמועות. נאפולי הודיעה על הארכת חוזהו של פאוזי גולאם עד 2022. המגן השמאלי, ששמו נקשר עם מעבר ליובנטוס, נשאר אצל הפרטנופי וסעיף השחרור שלו יעמוד על 35 מיליון יורו. 

A proposito del ‘gelo sul rinnovo del contratto', rinnovato fino al 30 giugno 2022…#ForzaNapoliSemprepic.twitter.com/ZYYYPSbcTB

— Official SSC Napoli (@sscnapoli) 5 בדצמבר 2017

* הקשר האחורי מוסא סיסוקו הוותיק בן ה-32 ששיחק בעבר ביובנטוס, פאריס סן ז'רמן וליברפול חתם רשמית בקבוצה המכסיקנית אתלטיקו דה סאן לואיס המדורגת 11 בליגה השנייה. 


Arana included in Brasileirão Dream XI

➡️ https://t.co/NQQJ9M5ke9pic.twitter.com/IpsP4uGpw8

— Sevilla FC (@SevillaFC_ENG) December 5, 2017

שמועות
* האם וויליאם קראבליו יעבור בסופו של דבר מספורטינג ליסבון לווסטהאם? לאחר שבקיץ האחרון מערכת היחסים בין הפטישים לקבוצה הפורטוגלית פוצצה בקיץ האחרון בעקבות ניסיון העברה של השחקן ללונדון, הבוקר הוציא המועדון הלונדוני הודעה רשמית בנושא: "שני המועדונים מודעים לכך שכשל בתקשורת שהתבסס על יחסים רעועים בין שני נציגי הקבוצות, היה הסיבה שהעברה אפשרית של וויליאם קראבליו לא בוצעה. היחסים הרעועים תוקנו, וכעת מערכת היחסים בין המועדונים ידידותית ופתוחה, ולא יהיו מחסומים למשא ומתן ועבודה משותפת".

The Club has released a statement regarding Sporting Clube de Portugal. https://t.co/gn0fLHloEp

— West Ham United (@WestHamUtd) December 5, 2017

* האם ראחים סטרלינג ממנצ'סטר סיטי ישחק בעונה הבאה בריאל מדריד? לפי ה"מירור" הכוכב הלוהט של הסיטיזנס השעה את השיחות שלו על הארכת חוזה בקבוצה כדי לעבור לבלאנקוס. העיתונאי ג'ון קרוס כתב שסטרלינג רוצה להתרכז בזכייה באליפות ובהשתתפות במדי אנגליה במונדיאל, אבל עצם העובדה שלא קפץ על ההצעה להאריך חוזה אחרי שכבש כבר תשעה שערים העונה מעוררת עניין. חוזהו מסתיים בקיץ 2019 והוא מרוויח כעת יחסית סכום נמוך יחסית: 180 אלף ליש"ט. במקביל, גם ג'יאנלואיג'י דונארומה ממילאן נמצא על הכוונת של הבלנאקוס, שמעוניינים לצרף אותו לסגל בצוותא עם קפה להיפטר מקיילור נבאס וקיקו קאסיה. 


* בברזיל טוענים כי לוקאס מורה יעזוב בינואר את פאריס סן ז'רמן. הקיצוני בן ה-25 סיכם את תנאיו בבייג'ינג גואן.


* נאפולי הציעה על 20 מיליון יורו לאתלטיקו מדריד על המגן שימה ורסאליקו מגן אתלטיקו מדריד. הקולצ'ונרוס דורשים 25 מיליון יורו.



היהלום הבא של ברצלונה? עואר (AFP) 


* ברצלונה עוקבת אחרי הצעיר המוכשר של ליון חוסאם עואר בן ה-19 קשר התקפי שמרשים העונה בליגה. הוא נחשב לאחד התגליות הגדולות של העונה עד כה. לפי 'לאקיפ' נציגי המוליכה הספרדית כבר יצרו כבר קשר עם נציגיו של הצעיר. 


* באנגליה טוענים כי סטיבן אנזונזי נמצא בלונדון כדי לסכם בארסנל. הקשר קיבל אישור מסביליה להגיע לממלכה כאשר האנדלוסים דורשים עבורו 40 מיליון יורו. 


* "דיילי מייל" טוען שעסקת דני רוז, מגן טוטנהאם,  למנצ'סטר יונייטד כבר סגורה וגם נוקב בסכום ההעברה: 50 מיליון ליש"ט.


Manchester United are confident Danny Rose will become a £50m signing in January. (Source: Daily Mail) pic.twitter.com/EwdTmzDR6o

— Transfer News Live (@DeadlineDayLive) December 5, 2017


* "סקאי ספורט" מדווח שטוטנהאם רוצה את ג'ופרי קונדוגביה, הקשר האחורי של אינטר שמושאל לוולנסיה. גם העטלפים מעוניינים לרכוש אותו מהנראזורי אבל לפי הדיווח הוא מעוניין לעבור לפרמייר-ליג.


MIRROR SPORT: Raheem's Real Steal #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/Ms4VWn7asB

— Neil Henderson (@hendopolis) December 4, 2017


* ראסינג קלאב סירבה להצעה של אתלטיקו מדריד לרכוש את החלוץ לאוטרו מרטינס תמורת 12.7 מיליון יורו. נשאי המועדון, ויקטור בלאנקו, חשף את הידיעה לעיתון "אולה". סעיף השחרור שלו עומד על תשעה מיליון יורו. עם זאת המועדון הארגנטיני יתקשה לשמור על הכישרון בן ה-20 בסכומים גבוהים בהרבה.


* לא פחות מארבע קבוצות ובהן אברטון מבקשות לשאול בינואר את באבא רחמן, כך מדווח "דיילי מייל". מגן צ'לסי לא שיחק 11 חודשים בגלל פציעה ושלושת האחרות הן  פנרבחצ'ה, מונאקו ופיורנטינה.



Chelsea defender Baba Rahman wanted by Everton on loan : The 23-year-old is approachi.. https://t.co/9MSwD2Bh8dpic.twitter.com/BkP081e3KJ

— Breaking Sport News❗ (@breaknewuk) December 4, 2017


* ווסטהאם רוצה את חלוץ קראסנודר, פיודור סמולוב, בן ה-27 שעשוי לעלות 15 מיליון ליש"ט. גם ריאל התעניינה בו כשחקן רוטציה. הפטישים מעוניינים גם בדניאל סטארידג', דני אינגס ותיאו וולקוט.



* רפא בניטס דורש מניוקאסל לשלוף 20 מיליון ליש"ט בינואר הקרוב ונקב גם בעמדות בו הוא מעוניין להתחזק: חלוץ ומגן שמאלי.


* ארסנל וטוטנהאם נאבקות על שירותיו של דני סבאיוס. הקשר שהגיע לריאל מדריד בקיץ, מתקשה לקבל דקות מזינדין זידאן. צמד הענקיות הלונדוניות נחושות לצרפו. 


* צ'לסי חוששת מעזיבה של אדן הזאר וטיבו קורטואה. הבלוז מעוניינים להאריך את ההתקשרות עם צמד הבלגים, שיקבלו שדרוג משמעותי בשכרם. 


¡Atención afición!

Tenemos un nuevo integrante en nuestro equipo con experiencia en clubes como: @valenciacf ,@LFC ,@juventusfc , @PSG_inside , @acffiorentina y @LevanteUD .

¡Bienvenido @sissokomomo !

Bienvenue à #SanLuisPotosí ! #VolvemosMásFuertes ⚽️ pic.twitter.com/hpFzm5bp3W

— Atlético de San Luis (@AtletideSanLuis) 2 בדצמבר 2017

* 'לאקיפ' הצרפתי טוען כי מרקו וראטי יחתום בפאריס סן ז'רמן על חוזה חדש עד 2022 כאשר הוא ירוויח 12 מיליון יורו לעונה. השדרוג בשכרו של האיטלקי יתחיל אך ורק בקיץ הקרוב בשל המגבלות הכלכליות על הענקית הצרפתית. 


* מאורו איקרדי מתקרב לריאל מדריד? נשיא אינטר לשעבר, מאסימו מוראטי, הבהיר כי ניתן לוותר על שירותיו של הקפטן בתמורה לסכום מתאים. "אי אפשר לבזבז כל קיץ סכומי עתק", סיכם מוראטי. אשתו של איקרדי, המשמשת גם כסוכנות שלו, הבהירה כי הוא יעזוב את הנראזורי תמורת 200 מיליון יורו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי