הגזרה בין פפ למוריניו מתחממת, קיום הדרבי בסכנה

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | AFP

אחרי שמאמן מנצ'סטר יונייטד האשים ("אני לא משקר כמו ונגר ופפ"), מאמן סיטי הצהיר לקראת הדרבי (ראשון, 18:30, ספורט2): "סילבה מרגיש טוב ויכול לשחק". דיווח: שלג כבד ירד בראשון, קיום הדרבי במנצ'סטר בספק

(גודל טקסט)
נדמה כי החזית בין פפ גווארדיולה לז'וזה מוריניו רק מתחממת לקראת הדרבי הענק ביום ראשון כאשר מנצ'סטר סיטי תתארח אצל מנצ'סטר יונייטד (ראשון, 18:30, ספורט2). אחרי שהמיוחד האשים את פפ בשקרים אודות מצבו הבריאותי של דויד סילבה ("אני לא כמו ונגר ופפ, אני אומר את האמת לגבי הפצועים שלי"), מאמן סיטי הודיע היום (שישי) כי הספרדי כשיר לקראת הדרבי.


"הצוות הרפואי הסביר לי היום שהוא כשיר", אישר גווארדיולה במסיבת העיתונאים: "הוא מרגיש טוב ויכול לשחק". לעומת זאת, השדים האדומים יחסרו את נמניה מאטיץ' הפצוע, אריק באיי ומייקל קאריק. עדיין לא ברור מה יעלה בגורלו של מרואן פלאיני, שנמצא בספק. לקראת המפגש מול היריב המושבע, גווארדיולה חלק שבחים למוריניו: הקבוצה שלו מוכיחה אופי בכול פעם. מול ארסנל הם הפגינו יעילות מרשימה, עם שערים מתוך כמות מצבים מועטה".


מוריניו הוסיף במסיבת העיתונאים שלו: "אנחנו טובים יותר מהשנה שעברה, אין לי ספק בזה. סיטי טובה, כמה טובה? טובה מאוד. יש כאלה שמתלהבים מהמפגשים האלה, אבל בסופו של דבר ניצחון יעניק לנו שלוש נקודות. אני אוהב משחקים כאלה, בעיקר בגלל היריבות הגדולה". מאוחר יותר, דווח בתקשורת האנגלית כי קיום הדרבי בסכנה בעקבות מזג אוויר במנצ'סטר. השירות המטאורולוגי פרסם אזהרה לפיה קיימת אפשרות כי שלג כבד יירד על העיר. בעקבות כך, הטמפרטורה עשויה לרדת אל מתחת לאפס ולהעמיד את קיום המשחק בסכנה. בתסריט כזה, הסכנה לכל האוהדים היא ממשית ולכן קיימת אפשרות כי המשחק יידחה. ההחלטה לגבי קיום הדרבי צפויה להתקבל ביום ראשון.


עדיין בממלכה, בליברפול ממשיכים לעסוק באפשרות שפליפה קוטיניו יעזוב את הקבוצה לטובת ברצלונה בינואר הקרוב. יורגן קלופ, שיפגוש בראשון את אברטון לדרבי רותח, סיפר היום: "אף אחד לא אמר לי שהוא עוזב. אני לא יכול לשלוט בשמועות, היה סיפור גדול מדי בנושא הזה בקיץ. אני רק לא רוצה לחוות את כל הסאגה הזו שוב ושוב". 
 



מה יהיה לו להגיד? מוריניו (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי