צפו בתקציר: ווסטהאם גברה 0:1 על צ'לסי, שער 50 של קיין ב-2017

מרקו ארנאוטוביץ'
מרקו ארנאוטוביץ' | AFP

שער בדקה ה-6 של החלוץ האוסטרי סידר לדיוויד מויס ניצחון בכורה על הקווים של הפטישים, דווקא מול האלופה שמתרחקת מהצמרת. החלוץ כבש פעמיים ב-1:5 של טוטנהאם על סטוק, 17 דקות לחמד ב-2:0 של ברייטון להאדרספילד

(גודל טקסט)
המחזור ה-16 בפרמייר-ליג נפתח היום (שבת) כשווסטהאם הפתיע את צ'לסי עם 0:1 ביתי בדרבי שנערך ב"לונדון סטדיום", במה שהיה ניצחון הבכורה של דיוויד מויס. בנוסף, טוטנהאם חזרה לנצח בליגה עם 1:5 על סטוק.


ווסטהאם – צ'לסי 0:1

אחרי שמונה משחקים ללא ניצחון, הפטישים יצאו עם שלוש נקודות ליגה, לראשונה מאז סוף ספטמבר ובפעם השלישית בלבד העונה. בנוסף, מדובר בניצחון בכורה של המנג'ר דיוויד מויס, לראשונה מאז מונה למאמן הקבוצה בתחילת נובמבר. עבור הבלוז לעומת זאת, מדובר בהפסד ליגה ראשון מאז נוצחו 1:0 על ידי קריסטל פאלאס באמצע אוקטובר, כשניצחון של ליברפול מחר בדרבי מול אברטון עשוי להוריד אותם למקום הרביעי בטבלה.


 



תוך פחות משש דקות דאבל פס בין מרקו ארנאוטוביץ' למנואל לאנסיני בקצה הימני של הרחבה, הסתיים בבעיטה לפינה הרחוקה של החלוץ האוסטרי, היישר לרשת של טיבו קורטואה בדרף ל-0:1 שנשר עד סוף המשחק. שחקניו של אנטוניו קונטה ניסו ללחוץ אך מלבד מספר החמצות מול אדריאן הספרדי לא הציגו יכולת משכנעת. בצד השני, ווסטהאם שערב המחזור ניצבה במקום ה-19 והלפני אחרון סגרה טוב בהגנה ובצד השני סיכנה עם מתפרצות, ואף קופחה בדקה ה-53 כשכדור של ארנאוטוביץ' פגע ברחבה בידו של אנדראס כריסטנסן, אך השופט הורה להמשיך.


דייויד מויס. יש לו סוד כדי לנצח? (AFP)
דייויד מויס. ניצחון בכורה בווסטהאם (AFP)


הרכבים
ווסטהאם: אדריאן, פאבלו סבאלטה, אנג'לו אוגבונה, ווינסטון ריד, קרסוול, ארתור ארון מסואקו, מארק נובל, מיכאיל אנטוניו (אנדרה איו 79), פדרו אוביאנג, מנואל לאנסיני, מרקו ארנאוטוביץ' (דיאפרה סאקו 69).


צ'לסי: טיבו קורטואה, ססאר אספילקווטה, גארי קייהיל, דוידה זפאקוסטה (ווילאן 64), אנדראס כריסטנסן, מרקוס אלונסו (ויקטור מוזס 55), אנגולו קאנטה, טימואה בקאיוקו (פדרו 46), ססק פברגאס, אדן הזאר, אלבארו מוראטה.


מהלך המשחק

דקה6 , 0:1 לווסטהאם!
דאבל פס קטלני בין ארנאוטוביץ' ללאנסיני בקצה הימני של הרחבה, הסתיים בבעיטה לפינה הרחוקה של החלוץ האוסטרי שפגשה את הרשת של קורטואה.


מרקו ארנאוטוביץ'. מכניע את קורטואה (AFP)
מרקו ארנאוטוביץ' מכניע את קורטואה (AFP)


דקה 28: אדריאן הדף לקרן בעיטה של קאנטה מחוץ לרחבה, ולאחר מכן הציל מצב נוסף של זפאקוסטה.


דקה 53: כדור של ארנאוטוביץ' פגע בידו של כריסטנסן, אך השופט הורה להמשיך.


דקה 83: קאנטה העביר כדור עומק למוראטה, שממרכז הרחבה בעט חזק לרשת החיצונית השמאלית.


קיין חוגג עם החברים (AFP)
קיין חוגג עם החברים (AFP)


טוטנהאם – סטוק סיטי 1:5 (
צפו בתקציר)
מי דיבר על משבר של טוטנהאם? התרנגולים השאירו מאחוריהם ארבעה מחזורים רצופים ללא ניצחון והתפוצצו עם חמישייה לרשת של סטוק. הראשון הגיע בדקה ה-21 משער עצמי של ריאן שואוקרוס. יונג מין סון הכפיל (53) והארי קיין הוסיף צמד (54 ו-65) והגיע ל-50 שערים ב-2017. את המסמר האחרון תקע כריסטיאן אריקסן בדה ה-75. שואוקרוס רק צימק עשר דקות לסיום.



האדרספילד – ברייטון 0:2
התקופה הרעה של ברייטון נמשכת עם משחק ליגה חמישי ברציפות ללא ניצחון והפסד שני רצוף. סטיב מונייה כבש פעמיים (12, 43) להאדרספילד, שעצרה רצף של ארבעה הפסדים. תומר חמד עלה מהספסל בדקה ה-73, בירם כיאל שוב לא שיחק.


ניוקאסל – לסטר 3:2
הטבלה והמומנטום לא משקרים. השועלים השיגו ניצחון רביעי ברציפות ועל הדרך הנחילו למגפייז הפסד שביעי בשמונת המשחקים האחרונים. ריאד מאחרז (20), דמארי גריי (60) ועצמי של איוסה פרס (86) סידרו את הניצחון לאורחים. שערים של חוסלו (4) ודווייט גייל (73) לא הספיקו למארחת.


תוצאות נוספות
ברנלי – ווטפורד 0:1
לברנלי: סקוט ארפילד (45)


קריסטל פאלאס – בורנמות' 2:2
לפאלאס: לוקה מילובייביץ' (41), סקוט דאן (44). לבורנמות': ג'רמיין דפו (10, 45+3)


סוונזי –
ווסט ברומיץ' 0:1
לסוונזי: ווילפריד בוני (81)



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי