מוריניו: כנראה שמאבק האליפות סגור, אלוהי הכדורגל לצדה של סיטי

ז'וזה מוריניו ופפ גווארדיולה
ז'וזה מוריניו ופפ גווארדיולה | AFP

מאמן מנצ'סטר יונייטד נשמע מיואש לאחר ה-2:1 בדרבי: "הם כבשו משום מקום". גווארדיולה: "אמרו שאנחנו לא יכולים לשחק את הכדורגל של ברצלונה באנגליה. גם בשנה שעברה הוא דיבר על השופט". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי השיגה הערב (ראשון) 1:2 סופר חשוב באולד טראפורד על מנצ'סטר יונייטד בסיומן של 90 דקות של כדורגל לוהט ואגרסיבי והגדילה את הפער בפסגה ל-11 נקודות.

גם ז'וזה מוריניו הסכים בסיום המשחק שככל הנראה מאבק האליפות אבוד: "כנראה שכן. אני בטוח שכל הקבוצות יילחמו על נקודות וינסו לצמצם את הפער, אבל היתרון של סיטי טוב מאוד". כאן עבר הפורטוגלי לעקיצות הרגילות: "סיטי קבוצה טובה מאוד והיא מוגנת על ידי מזל. ספגנו שני שערים רעים שאתה לא מצפה לספוג. סיטי קבוצה טובה שהחזיקה בכדור, אבל הצלחנו לעצור את היצירתיות שלה".

לשאלה אם יונייטד עשתה מספיק לנצח את המשחק ענה המיוחד: "הם החזיקו בכדור יותר ושלטו בו יותר, אבל אני חושב שהשחקנים שלי נלחמו מספיק. המשחק הזה היה מורכב מכל מיני אירועים והפנדל (על הררה) היה אירוע גדול. כל ההחלטות הם לטובת סיטי ואלוהי הכדורגל תמיד מאחוריה. הם כבשו שני שערים משום מקום אחרי כדורי ריבאונד, אלו שערים שאנחנו לא אמורים לספוג".

מהעבר השני טען פפ גווארדיולה: "כדורגל יכול להיות מאוד מפתיע. פעמיים כבשנו ממצבים נייחים. דיברנו הרבה על המשחק הזה, אבל אף פעם לא שנכבוש אחרי מצבים נייחים. זה ניצחון שאומר הרבה על הדרך בה אנחנו משחקים, אבל עוד שלושה ימים הולכים לשחק במזג אוויר חורפי נגד סוונזי. מה שחשוב לי הוא האישיות של לשחק כאן כמו ששיחקנו. זה מה שאני רוצה. הוכחנו שאנחנו יכולים לשחק את סוג הכדורגל הזה כמו של ברצלונה גם באנגליה כשאנשים אמרו שנה שעברה שאנחנו לא יכולים. ידעתי שנוכל והאמנתי בזה גם שנה שעברה. אני מאושר ללכת לאולד טראפורד ולסטמפורד ברידג' ולנצח אותם בדרך הזאת".

גווארדיולה ומוריניו. שוב הספרדי ניצח (AFP)
גווארדיולה ומוריניו. שוב הספרדי ניצח (AFP)

הספרדי גם עקץ חזרה את מוריניו שהאשים את השופט מייקל אוליבר: "בשנה שעברה ניצחנו כאן והשופט היה אשם. גם השנה ניצחנו והוא שוב מדבר על השופט. אנחנו קבוצה הוגנת. החזקנו בכדור 75 אחוז וזה אומר שרצינו לשחק".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי