אנטוניו קונטה: יש בעיה קשה בפרמייר-ליג

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | צ'לסי, רשמי

רגע לפני המפגש מול האדרספילד ביום שלישי (21:50, ספורט2), מאמן הבלוז התייחס למאבק על ליגת האלופות: "יש שש קבוצות צמרת ורק ארבעה כרטיסים". דיווח בספרד: לואיס אנריקה מועמד להחליף את האיטלקי

(גודל טקסט)

המחזור ה-17 בפרמייר-ליג יתחיל מחר (שלישי) כאשר ההרגשה היא שמעתה הקבוצות יתמודדו בעיקר על הכרטיסים לליגת האלופות ונגד הירידה, כשהקרב על האליפות נראה סגור כשמוליכת הטבלה מנצ'סטר סיטי מחזיקה בפער של 11 נקודות מסגניתה מנצ'סטר יונייטד.

האדרספילד – צ'לסי (22:00, ספורט2)
צ'לסי ספגה הופתעה בשבת ב"לונדון סטדיום" כשהפסידה לווסטהאם 1:0 והחמיצה הזדמנות להשתוות בנקודות למנצ'סטר יונייטד. מנג'ר הבלוז אנטוניו קונטה ירצה להתאושש במשחק שהוא חייב לנצח בהאדרספילד, שניצחה במשחק האחרון את ברייטון 0:2 ונראית במצב סביר לעולה חדשה, אחרי ארבעה הפסדי ליגה רצופים.


המנג'ר האיטלקי קרא כמו כולם דיווח ב"אקספרס" האנגלי שהבעלים רומן אברמוביץ' לא מרוצה מהתוצאות האחרונות של הקבוצה ושוקל לפטר אותו. העיתון ציטט את האתר "דון בלון" שפרסם שלואיס אנריקה שאימן ברצלונה יחליף בעונה הבאה אחרי שנת שבתון את קונטה.


קונטה. יודע שאסור לאבד נקודות (צ'לסי, רשמי)

במישור המקצועי, המנג'ר האיטלקי צפוי לבצע שינויים בהרכב אחרי ההפסד לפטישים. אנטוניו רודיגר, ויקטור מוזס, מישי בטשוואי, וויליאן ופדרו עשויים לפתוח, כמו גם דני דרינקווטר שהיה חולה בסוף השבוע. בהאדרספילד הקשר קייסי פאלמר המושאל מצ'לסי לא יוכל לשחק.

קונטה אמר לקראת המשחק: "האדרספילד מעניינת אותי עכשיו יותר מברצלונה. הליגה חייבת להיות כרגע בעדיפות ראשונה וכשנגיע לברצלונה נתחיל לחשוב עליה. זו יכולה להיות ליגה מסוכנת. נצטרך להתייחס לליגה משחק אחרי משחק ולשחק ב-120 אחוז יכולת. אם לא נעשה את זה, מצפה לנו הפתעה לא נעימה בסיום העונה. אני לא מרוצה מההפסד שהיה לנו במשחק האחרון וזה מדאיג אותי. יש בעיה קשה בליגה הזאת שיש שש קבוצות צמרת ורק ארבעה כרטיסים לליגת האלופות. אם לא ניזהר, נמצא עצמנו בחוץ".

למרות הכל, מנג'ר הבלוז ראה גם את חצי הכוס המלאה אחרי שאמר: "לשחקנים שלי יש יכולת מנטלית. חזרנו במשחקים נגד ניוקאסל בליגה ואתלטיקו מדריד באליפות ומזה אני מרוצה ומקווה שזה יקרה נגד האדרספילד".



מסי. כרגע האדרספילד יותר מעניינת את קונטה (Gettyimages)


משחקים נוספים
ברנלי – סטוק (21:45)
קריסטל פאלאס – ווטפורד (22:00) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי