גווארדיולה: גאה שאף קבוצה גדולה לא הגיעה לשיא כזה

פפ גווארדיולה עם אילקאי גונדואן
פפ גווארדיולה עם אילקאי גונדואן | AFP

מנג'ר מנצ'סטר סיטי התייחס לכך שקבוצתו רשמה ניצחון 15 ברציפות, ומתקרב לשיא עם באיירן שעומד על 19. השחקנים חשפו את הסיבה להצלחה: שירים של אואזיס

(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי קבעה אתמול (רביעי) שיא חדש פרמייר-ליג חדש של 15 נצחונות רצופים, שהוא גם שיא כל הזמנים בכדורגל האנגלי, אחרי 0:4 בסוונזי מול נועל הטבלה, במשחק בו דויד סילבה הצטיין עם צמד. אחד הגורמים להצלחה לפי שחקני הסיטיזנס, הוא שהם מושפעים לטובה מהמוזיקה של להקת אואזיס אותה הם שומעים בחדר ההלבשה לפני ואחרי משחקים. אגב, שני חברי הלהקה האחים נואל וליאם גלאגר ידועים כאוהדים שרופים של הקבוצה ופוקדים את יציעי אצטדיון האיתיחאד.


"מנצחת סידרתית"', כך הוגדרה סיטי ב-BBC, שדיווח פפ גווארדיולה קרוב לשבירת השיא שלו כמנג'ר. הספרדי רשם סדרה של 19 נצחונות רצופים עם באיירן מינכן בעונת 2013/14 בה הבטיחו הבווארים את האליפות המהירה ב-51 שנות קיומה של הליגה עד אז. הוא רשם 16 ניצחונות רצופים עם ברצלונה בעונת 2010/11 וכעת הוא יכול להשוות את השיא במשחק הבא מול טוטנהאם באיתיחאד.



פפ אמר אחרי המשחק: "מה אומרים לי שיאים? אומרים הרבה. אם אתה משיג 15 נצחונות רצופים וקובע שיא בליגה כל כך תחרותית זה סימן שאנחנו חזקים בראש. להיות בשיא הריכוז 15 משחקים זה אומר שאנחנו כל פעם נמצאים בשיא. בחדר ההלבשה דיברנו על כך שכולם צריכים להתאושש בגלל שבעוד שלושה ימים יש לנו משחק חדש נגד טוטנהאם". פפ היה יכול להרשות לעצמו לעלות עם הרכב חסר ושחקנים שלא משחקים ב-11 כדי לשמור כוחות.


Pep Guardiola holds the longest winning streak in history in three of Europe's 'big five' leagues:

19 with Bayern Munich
16 with Barcelona
15 with Man City

Serial winner. pic.twitter.com/TCjqN2UEiY

— Match of the Day (@BBCMOTD) 13 בדצמבר 2017

"הייתי מרוצה ממי ששיחק", אמר המנג'ר, שגם נשאל אם זו הקבוצה הכי גדולה ששיחקה אי פעם באנגליה וענה: "בהיסטוריה של אנגליה היו הרבה קבוצות גדולות. ליברפול של שנות השמונים, מנצ'סטר יונייטד של אלכס פרגוסון וצ'לסי של ז'וזה מוריניו, אבל אני גאה שאף אחת מהן לא הגיעה לשיא כזה".


העליונות של סיטי מתבטאת גם בעובדה שיש רק שלושה שחקנים בליגה העונה שיש להם לפחות חמישה שערים שערים וחמישה בישולים ומעלה ושלושתם משחקים בסיטי. דויד סילבה (5 שערים, 8 בישולים) וכך גם קווין דה בריינה. ללירוי סאנה יש 6 שערים ושישה בישולים. אילקאי גונדואן צייץ: "זה כזה כיף לשחק בקבוצה הזאת. כל כך הרבה איכות".

Only three players have 5+ goals and 5+ assists in the Premier League this season:

David Silva (5 and 8)
Kevin De Bruyne (5 and 8)
Leroy Sane (6 and 6)

All three play for Man City pic.twitter.com/xTG5AgIACk

— Match of the Day (@BBCMOTD) 13 בדצמבר 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי