מוריניו: מכיר את הלחץ, אבל האמת היא שאנחנו במקום השני

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | מנצ'סטר יונייטד, רשמי

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד התייחס למצב הקבוצה לפני ווסט ברומיץ' (ראשון, 16:05, ספורט2): "גם בריאל מדריד לקח לי זמן לזכות באליפות, זה תרם להתפתחות שלי". קלופ: "כולם נלחמים על המקום השני"

(גודל טקסט)

המחזור ה-18 בפרמייר-ליג יימשיך גם מחר (ראשון) כשמנצ'סטר יונייטד וליברפול ינסו לקדם עמדות במאבק על המקום השני, ממנו מנצ'סטר סיטי עשויה לפתוח פער של 14 נקודות אם השדים האדומים לא ינצחו היום את טוטנהאם.

ווסט ברומיץ' – מנצ'סטר יונייטד (16:05, ספורט2)
ללא אריק באיי שימשיך להיעדר לפחות עוד שלושה חודשים בגלל פציעה בקרסול וללא פול פוגבה שמרצה את המשחק האחרון בעונש ההרחקה שלו, השדים האדומים יפגשו בחוץ את הבאגיז שחילצו 0:0 מליברפול במשחק האחרון. מי שכן יחזרו לסגל של ז'וזה מוריניו הם מרכוס רוחו ומרוואן פלאיני שהחלימו מפציעות, כשמאט פיליפס וגארת' בארי ישובו בברומיץ'.

"אני מכיר את הלחץ הזה של לזכות באליפות", הודה מוריניו. "עברתי את זה בריאל מדריד ואני מוכן ללחצים האלה, אבל צריך להגיד את האמת. אנחנו במקום השני. כשהגעתי לריאל מדריד הם לא זכו באף תואר שנתיים. זה היה קשה, אבל טוב להתפתחות שלי כמנג'ר כי אחרי שנה זכינו באליפות לראשונה מאז 2008. חתמתי לשלוש שנים כי ההנהלה ואני חשבנו על הזמן הזה. ידעתי שזה לא יהיה תפקיד קל, אבל כבר חוויתי את זה בעבר. בעונה רגילה אולי מספר הנקודות שלנו היה מספיק למקום ראשון, אבל אנחנו מקום שני. כל מה שיש לי להגיד זה שנשחק משחק אחרי משחק ובסוף העונה נראה".


מוריניו. נזכר בימים במדריד (מנצ'סטר יונייטד, רשמי)

ווסט ברומיץ', שנמצאת בצרות בתחתית הטבלה, הפסידה 8 מ-11 מהמשחקים אחרונים בבית ליונייטד. מצד שני, מאז פרישתו של אלכס פרגוסון ניצחו הבאגיז 3 מ-8 משחקים נגד השדים האדומים בכל המסגרות. העונה הם לא ניצחו בבית כבר שבעה משחקים ברציפות.

בורנמות' – ליברפול (18:30, ספורט2)
לא רק יונייטד משלימה עם המצב בעקבות הריצה של מנצ'סטר סיטי. אחרי שתי תוצאות התיקו האחרונות מול אברטון ו-ווסט ברומיץ', יורגן קלופ הצהיר: "כולם נלחמים רק על המקום השני, זו האמת, אבל במקום שדלת אחת נסגרת, נפתחת אחת אחרת". הגרמני התכוון לכך שליברפול אולי לא תזכה השנה באליפות, אבל ללכת עד הסוף בליגת האלופות, כמו שקרה לו עם בורוסיה דורטמונד ב-2013, כשהקבוצה הגיעה לגמר נגד באיירן מינכן.

השוורצגלבן דורגו אז במקום השני בבונדסליגה, ובגמר ליגת האלופות הפסידה לבאיירן 2:0. "אנחנו לא יכולים לרדוף אחרי סיטי כמו שאז לא יכולתי לרדוף אחרי באיירן, אבל יכולנו לנצח אותם בגמר האלופות. אף אחד לא ראה במשחק הזה שבאיירן הקדימה אותנו ב-25 נקודות בליגה".


קלופ. לפחות בליגת האלופות הוא אופטימי (ליברפול, רשמי)

על הטענות נגדו שהרוטציה פגעה בקבוצה אמר קלופ: "גם אלה שאני מכניס לרוטציה עדיין משחקים פעמיים בשבוע. היה לנו משחק חשוב נגד ספרטק מוסקבה בליגת האלופות והיה חשוב ששחקני מפתח יהיו בריאים". בצד השני, מנג'ר בורנמות' אדי האו טען שקבוצתו מנסה לשחק כדורגל כמו ליברפול: "אנחנו חושבים על כדורגל חיובי כמוהם".

סיימון מיניולה יחזור לשער המייטירדס אחרי שהחמיץ את המשחק נגד ברומיץ' בגלל פציעה. אמרה ג'אן מושעה, אבל דניאל סטארידג' ואדם ללאנה עשויים לשחק. לפני שנה ניצחה בורנמות' בבית את ליברפול 2:3, אבל הצ'ריז לא ניצחו כבר בחמשת משחקי הליגה האחרונים, כשליברפול ירדה מארבע הגדולות במחזור אמצע השבוע. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי