רק רשת: ביטון נהנה להיות בלם, ליגת הגלישה העולמית חוזרת לישראל

ניר ביטון, ניימאר
ניר ביטון, ניימאר | AFP

שחקנה של סלטיק חשף את תחושותיו לגבי התפקיד החדש, ה-WSL יגיעו לחוף נתניה שנה שלישית ברציפות. וגם: נציג חדש לישראל ב-CAS, ניימאר ופיקה מתאחדים, שחקני סיטי במחווה לסילבה וסקייטבורד הנשים הגיע לחיפה

(גודל טקסט)
16:30: נבחרת הנוער זכתה בטורניר הכנה
נבחרת הנוער של ישראל בכדוריד זכתה היום בטורניר ההכנה בינלאומי ברומניה, אחרי שניצחה בשלושת המשחקים שנערכו בעיר ואסלוי: 27:29 על מקדוניה, 31:32 על אוקראינה ו-29:45 מרשים על רומניה המארחת – (איתי טורקניץ הפגין משחק מצוין והבקיע 11 שערים. יואב למברוזו כבש 8 שערים, והוכתר גם למלך שערי הטורניר עם 28 שערים. הנבחרת מתכוננת עושה הכנות לאליפות אירופה עד גיל 18, שתיערך הקיץ בקרואטיה (9-19 באוגוסט).



נבחרת הנוער בכדוריד. הישג מרשים ברומניה (איגוד הכדוריד)


15:30: שחקני עירוני נהריה ביקרו ילדים חולים

שחקני עירוני נהריה היום בצהריים לשמח ילדים מאושפזים במרכז הרפואי לגליל לרגל חג החנוכה. הביקור נפתח במפגש מרגש ובמשחק משותף עם ילדי בית הספר אפיק, הפועל במסגרת המרכז הרפואי ומעניק שירותי חינוך לילדי המחלקה להדרכת הילד והמשפחה.  בהמשך ביקרו השחקנים בכירורגית ילדים ובטיפול נמרץ ילדים שם חילקו סופגניות שנתרמו על ידי מאפיית אריאל בנהריה ובנוסף חילקו כדורי סל לילדים המאושפזים.

 

מאמן עירוני נהריה, אריק אלפסי אמר: "אנו שמחים להגיע לכאן לבקר את הילדים לרגל החג. זו שליחות שלנו בתור קבוצה שמייצגת את האזור בליגת העל. ההגעה לכאן למחלקות הילדים ולמחלקה להדרכת הילד מרגשת כל פעם מחדש. החיוך על פניהם של הילדים המקסימים האלה, זו התמורה הגדולה ביותר לביקור שלנו. אני והשחקנים לוקחים המון מהביקור הזה שמכניס אותנו לפרופורציה על החיים. אנו עוסקים בספורט בו יש ניצחונות שגורמים לאושר והפסדים שמאכזבים, אבל לראות חיוך ואושר על פני הילדים וכיצד הם מתקדמים ומבריאים זו שמחה עבורי ועבור כלל השחקנים והצוות המקצועי".








שחקני נהריה בבית החולים (עירוני נהריה, רשמי)


14:50: מזל טוב לליגת ה-MLS, שנוסדה היום לפני 23 שנים

On this day in 1993, MLS was founded—and the league has seen some legends of the game since pic.twitter.com/nspXc1bX4D

— B/R Football (@brfootball) December 17, 2017

14:35: מזל טוב לקני סייף
קשרה הישראלי-אמריקאי של גנט חוגג היום (ראשון) את יום הולדתו ה-24 ובמועדון הבלגי ברכו את השחקן דרך חשבון הטוויטר הרשמי של הקבוצה.


Vandaag lacht hij nog iets meer dan anders, want hij mag z'n verjaardag vieren. Gelukkige verjaardag, Kenny! pic.twitter.com/ty1k0ZCOrW

— KAA Gent (@KAAGent) December 17, 2017


13:38: ליגת הגלישה העולמית תגיע שוב לישראל בינואר
ה-WSL הגיעו לראשונה לישראל בינואר 2016 ושבו גם ב-2017, כעת הם ישובו שנה שלישית ברציפות עם תחרות QS3000, שהיא חלק מסבב המוקדמות העולמי. מעלה 100 גולשים ישראלים ובינלאומיים יתחרו בחוף קונטיקי בנתניה וינסו לגרוף פרס בסך 75 אלף דולר ו-3,000 נקודות דירוג.


סבבה הגלישה העולמית בשנה שעברה בישראל (רן אליהו)
סבב הגלישה העולמית בשנה שעברה בישראל (רן אליהו)


13:13: ניר ביטון מודה: "עכשיו אני אוהב יותר לשחק בלם"
שחקנה הישראלי של סלטיק התראיין לתקשורת הסקוטית וסיפר שהוא נהנה משינוי התפקיד: "כאשר אתה משחק נגד חלוצים כמו ניימאר, קבאני או רובן אתה הרבה יותר מפוקס. אתה מנסה להיות מחודד ולקרוא טוב יותר את המשחק כדי למנוע מהם לכבוש. כשאתה משחק מול שחקנים כאלה אתה מנסה להעלות את רמת המשחק שלך לרמה אחרת לגמרי".


ניר ביטון מול ניימאר. נהנה משינוי התפקיד (AFP)
ניר ביטון מול ניימאר. נהנה משינוי התפקיד (AFP)


12:44: סצנת הסייקטבורד מגיעה גם לחיפה
ההיילייטס השבועי של קבוצת סקייטבורד הנשים JSG הירושלמית חושף את יכולות הגלישה של יודיף לזאקוביץ' וניקול בוריסוב החיפאיות. צפו במהלכים הגדולים


 

Tricks of the week – miniramp choreography by @yudif_lazakovich &@nikol_borisov. Haifa's skatergirl style. . . . #sisterskateshop #jerusalemskatergirls #skatergirls #girlsshred #skateboarding #coolgirls #style #skate

A post shared by J.S.G (@j.s.g_jerusalemskatergirls) on



12:10: צפו בשחקני נאפולי מצטלמים ללוח השנה


Calendario SSC Napoli 2018 – I RE DI NAPOLI
Ora in edicola col Corriere dello Sport – Stadio#Calendario2018#SSCNapolipic.twitter.com/blgZoqqZ51

— Official SSC Napoli (@sscnapoli) December 17, 2017

12:00: נציג חדש לישראל ב-CAS

עורך הדין גיל עטר, היועץ המשפטי של הוועד האולימפי בישראל, מונה לשמש כבורר במוסד השיפוט העליון בעולם לענייני ספורט שממוקם בשויייץ. עו"ד עטר, שותף במשרד עורכי הדין נשיץ, ברנדס אמיר, מעורב שנים רבות בהליכים משפטיים רבים בתחום הספורט כמו גם בחקיקה בענייני ספורט וחבר בוועדה הממלכתית למינוי שופטי ספורט ודיינים בבתי הדין בענפים האולימפיים, בראשותו של השופט המחוזי בדימוס נתן עמית. בנוסף הוא מייצג גם את ההתאחדות לכדורגל ואיגוד הכדורסל בתביעות האזרחיות בענייני נזקי גוף בהן מעורבים גופים אלו.


 

"מדובר במינוי מקצועי חשוב מאין כמוהו. כבוד גדול הוא לי להיכלל במוסד שיפוטי רב חשיבות זה בעולם", אמר עו"ד עטר. "אני רואה בתפקיד זכות גדולה לייצג את  מדינת ישראל ואת הספורט בישראל בפורום שיפוטי בינלאומי כה חשוב, וכמובן אתגר מקצועי גדול. תודתי הגדולה לכל אלה שתמכו במועמדותי לתפקיד: יגאל כרמי יו"ר הוועד האולימפי בישראל, אלכס גלעדי חבר הוועד האולימפי הבינלאומי, גילי לוסטיג מנכ"ל  הוועד האולימפי בישראל ועו"ד אפרים ברק חבר ה-CAS".


עו"ד עטר. נציג חדש ב-CAS (באדיבות הוועד האולימפי)

 

11:45: בראדלי לאורי זכה בפרס של ה-BBC
הילד הצעיר שמת בשנה בחולפת מסרטן ונגע ברבים ברחבי העולם, זכה בפרס "אישיות השנה בספורט" של התחנה הבריטית על שם הלן רולאסון. 

Bradley Lowery has been named the winner of the Helen Rollason Award at #SPOTY 2017 https://t.co/hgl1bgW4udpic.twitter.com/iqXsHR88mf

— BBC Sport (@BBCSport) December 17, 2017


11:30: מבט לעבר
הטוויטר של פיפ"א מזכיר לנו שהיום לפני 16 שנים, ב-2001, לואיס פיגו נבחר לשחקן השנה, מעל הקפטן שלו בריאל מדריד ראול שהגיע למקום שלישי. למקום השני הגיע דייויד בקהאם, ששיתף מאוחר יותר פעולה עם השניים בסנטיאגו ברנבאו ושיחק אז במנצ'סטר יונייטד 


#OnThisDay in 2001 @LuisFigo won the FIFA World Player of the Year award, with David Beckham finishing in 2nd & Figo's @realmadriden team-mate @RaulGonzalez in 3rd pic.twitter.com/4MHrtljqDd

— #ClubWC (@FIFAcom) December 17, 2017

11:20: רונאלדו חוגג עם ג'וניור

כמו כל תואר בו זכה כוכב ריאל מדריד בשנים האחרונות, גם הפעם הוא דאג לתעד את האירוע עם בנו הבכור ברשתות החברתיות 

 

Campeones❤️

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on



11:00: לברון מתבדח עם עוקביו

כוכב קליבלנד שהצטיין הלילה ב-100:109 על יוטה עם טריפל דאבל 60 בקריירה (29 נקודות, 10 אסיסטים ו-11 ריבאונדים), התבדח עם עוקביו בחשבון האינטסגרם כשהעלה תמונה שלו מטביע: "אני הפנימי: 'בבקשה תיזהר על הראש!'. תודה על הדאגה אני הפנימי, אבל אני הולך להתרומם גבוה יותר ויותר עד שאצא מהאטמוספרה". 


 

(Inner self)Mr. James please watch your head! Thanks for your concern(inner self) but I'm going to continue to elevate higher and higher until I jump out the atmosphere. #striveforgreatness #welcometoseason15 #rwtw

A post shared by LeBron James (@kingjames) on



10:30: ניימאר ופיקה מתאחדים
במסגרת אירוע של "טריבונת השחקנים", כוכב פאריס סן ז'רמן נפגש עם חברו מימיו בברצלונה ולא שכח לתעד את האירוע באינסטגרם תחת הכיתוב: "עם אח שלי".
 

 

Con mi hermano @3gerardpique @tptglobal

A post shared by Nj neymarjr (@neymarjr) on



10:10: שחקני סיטי לא שכחו גם את סילבה
מסיבות אישיות, הקשר הספרדי לא לקח חלק ב-1:4 הגדול של הסיטיזנס על טוטנהאם, אבל שחקניו של פפ גווארדיולה לא שכחו אותו בסיום וחגגו עם חולצה שלו.

 

Yeeees… The next big win! ⚽ We showed again why we are @PremierLeague No1! #inSané #LS19 #MCITOT @mancity

A post shared by Leroy Sané (@leroysane19) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי