ואן חאל: רוצה לאמן באנגליה כדי שאוכל לנצח את יונייטד

ואן חאל
ואן חאל | צילום: AFP

ההולנדי זועם על הקבוצה שפיטרה אותו. מוריניו לאחר ה-1:2 על ווסט ברומיץ': "אני מבין את לוקאקו שלא חגג, הוא שיחק שם וכנראה אוהב את המועדון". אנטוניו ולנסיה נפצע וטרם ברור כמה זמן ייעדר

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד השיגה אתמול (ראשון) ניצחון 1:2 על ווסט ברומיץ', בזכותו הפער מהמוליכה מנצ'סטר סיטי שוב עומד על 11 נקודות, ואצל השדים האדומים שמחו בנוסף גם מהעובדה שרומלו לוקאקו הבקיע משחק שני ברציפות והעלה את מאזנו ל-10 שערי ליגה העונה, מדורג רביעי אחרי מוחמד סלאח (14), הארי קיין (12) וראחים סטרלינג (11).

הפרשנים גארי נוויל וג'יימי רדנאפ מתחו ביקורת על כך שהחלוץ הבלגי בחר שלא לחגוג, אולם המנג'ר ז'וזה מוריניו מיהר להגן עליו: "הוא לא חגג כי הוא אוהב את ווסט ברומיץ', בה שיחק כמושאל בעונת 2012/13 (מוריניו שלח אותו לשם כששיחק בצ'לסי, י.ז). גם אני התלהבתי מהשער, אבל לא חגגתי. זה אומר שלא שמחתי? אני מסתכל 15 שנה אחורה על החגיגות שלי ומבין שלחגוג בצורה יותר מתונה ובוגרת נותן לך הרבה יותר עוצמה. אתה שולט הרבה יותר טוב ברגשות שלך. גם אני לא משתולל משמחה אחרי שערים שלנו, כך אתה גם לא נכנס לדיכאון כשאתה מפסיד משחקים. אני מבין את לוקאקו. הוא היה עדיין ילד כששיחק שם והיה לו טוב בקבוצה. אולי במוחו הוא עדיין אוהב אותם".

"דיילי מייל" ציטט את מוריניו ושאל אותו: "אז מתי אתה בדיוק שמח?" ופרסם תמונות עם פרצופים משונים שלו "המיוחד". "מירור" אף עקץ בכותרת הראשית את מוריניו עם הכותרת: "חג מולד לא שמח". על היכולת הגרועה של יונייטד במחצית השנייה למוריניו היה הסבר מעניין: "אחרי שאתה מוביל 0:2 אתה מאבד את המוטיבציה שלך. זה מה שקרה לשחקנים שלי".


מוריניו והרצופים, כפי שפרסמו ב"דיילי מייל" (מסך)

מוריניו מרבה להתלונן על הפציעות בקבוצה וגם אתמול איבד את אנטוניו ולנסיה שנפצע בשריר הירך. הוא שיחק כולל אתמול את כל 18 משחקיה של יונייטד העונה בליגה. "אני מאמין שזו פציעה של עייפות. צריך עוד לחכות עם ההערכה כמה זמן הוא ייעדר. כל אחד בפרמיירליג מסתכן בפציעות כאלה בגלל העומס והשילוב של משחקים באלופות וגביעי אנגליה", אמר מוריניו.

בתוך כך, המאמן הקודם של הקבוצה לואיס ואן חאל דיבר ברוטרדם ולא הסתיר את הכעסו על השדים האדומים. "אני כנראה לא יחזור לאמן שום קבוצה. רק דבר אחד יכול להחזיר אותי – לאמן קבוצה אנגלית כדי שאוכל לנצח פעם אחת את מנצ'סטר יונייטד", אמר ההולנדי הזועם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי