"מנצ'סטר סיטי היא הקבוצה שכל אירופה רוצה לנצח"

מנצ'סטר סיטי
מנצ'סטר סיטי | AFP

מאמנה של לסטר, קלוד פואל, חימם את האווירה לקראת המשחק בשלישי (21:45, ישיר בספורט1), פפ עשוי לפתוח עם ז'סוס ולאפשר מנוחה לשאר הכוכבים. ארסנל תשחק מול ווסטהאם בדרבי לונדוני (21:45, ישיר בספורט2)

קבוצות: ווסטהאם לסטר
(גודל טקסט)
משחקי רבע גמר גביע הליגה באנגליה יחלו מחר (שלישי), כשארסנל תארח את ווסטהאם בדרבי לונדוני ובמוקד לסטר תארח באצטדיון "קינג פאוור" את הלהיט של הליגה מנצ'סטר סיטי.



לסטר – מנצ'סטר סיטי (21:45, שידור ישיר ספורט1)
פפ גווארדיולה צפוי לערוך שינויים גדולים בהרכב כדי לשמור על הכוכבים העיקריים רעננים. גבריאל ז'סוס עשוי לפתוח, אבל מעבר לכך ככל הנראה שחקנים כמו הקשר האוקראיני אלכסנדר זינצ'נקו, שחקן אנגליה עד גיל 17 פיל פודן והשוער הצ'יליאני קלאודיו בראבו. הקשר הפורטוגלי ברנרדו סילבה, ששיחק שש דקות בניצחון על טוטנהאם 1:4 בשבת האחרונה, חגג ציון דרך משמעותי. כשנודע שהוא לא הפסיד באף משחק בו שותף בשנה האחרונה – 36 משחקים במדי מונאקו וסיטי.


לסטר הופתעה במחזור האחרון כשהפסידה לקריסטל פאלאס 3:0 במגרשה הביתי. מאמן השועלים, קלוד פואל, אמר לקראת המשחק נגד סיטי: "אין ספק שיש לנו משוכה גבוהה מאוד. סיטי היא הקבוצה שכל אירופה רוצה לנצח היום. קבוצות אחרות ניסו לנצח אותם ונכשלו. בלי כדור ועם כדור, הם הטובים ביותר באירופה כיום". המאמן הצרפתי הבטיח לעשות הכל ולשחק עם השחקנים הכי טובים שלו, ואמר לקראת מחזורי חג המולד: "בשבועיים הקרובים נשחק חמישה משחקים, אבל המשחק הבא הוא הכי חשוב".


0 – Bernardo Silva last lost a league match a year ago today (18th December 2016) and has since gone on a 36-game unbeaten league run across his Monaco & Manchester City career (W33 D3 L0). Invincible. pic.twitter.com/4SXciQm3Ke

— OptaJoe (@OptaJoe) 18 בדצמבר 2017


ארסנל – ווסטהאם (21:45, שידור ישיר בספורט2)
שתי הקבוצות צפויות לשחק עם הרכבים חסרים. התותחנים ישחקו ביום שישי מול ליברפול בחוץ, וארסן ונגר מעוניין לשמור את כוכביו רעננים. אלכסיס סאנצ'ס התאמן לקראת המשחק עם חמישה משחקני האקדמיה של ארסנל, שחלקם עשוי לשחק. ארסן ונגר לא קיים מסיבת עיתונאים לקראת המשחק, אבל עדכן את האתר הרשמי של ארסנל כי ארון רמזי חזר לאימונים, אבל יחזור לשחק רק בתחילת ינואר. לעומתו הבלם, שקודראן מוסטאפי, שהחמיץ שלושה משחקים בגלל פציעה, כשיר לשחק. ונגר גם מסר שתיאו וולקוט יפתח בהרכב נגד הפטישים, ואמר: "יש לנו הרבה שחקנים איכותיים שכלל לא שיחקו במשחק האחרון, ויש להם מקום בהרכב. אלה שיפתחו במשחק הם שחקנים בינלאומיים".


דייויד מויס החזיר את האמונה של האוהדים בווסטהאם אחרי ניצחון על צ'לסי ותיקו מול ארסנל וההצגה מול סטוק. מנואל לאנסיני הואשם בהתחזות בניצחון על סטוק, ועשוי לספוג עונש הרחקה לשני משחקים. על העובדה שווסטהאם תשחק פעם שנייה נגד ארסנל באותו שבוע אמר מויס: "זה יהיה משחק שונה לחלוטין במפעל שונה. ננסה להציג שוב משחק טוב. אנחנו משתפרים ממשחק למשחק. השתפרנו גם בהתקפה וגם בהגנה". המאמן הבטיח לשחק עם לאנסיני בהרכב, אנדי קרול ישחק אם יהיה כשיר.


אלכסיס סאנצ'ס. ישחק בהרכב עם שחקני נוער? (gettyimages)
 אלכסיס סאנצ'ס. ישחק בהרכב עם שחקני נוער? (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי