"רוני הטביע את הברבורים": לילה של שיאים עבור כוכב אברטון

וויין רוני
וויין רוני | Gettyiamges

עונה 12 ברציפות עם עשרה שערים, מקום שלישי בטבלת המבשלים בכל הזמנים וצמצום הפער משירר בטבלת המחמיצים מהנקודה הלבנה. חלוץ הטופיז ממשיך לפרוח. צפו ב-1:3 על סוונזי

(גודל טקסט)
"רוני הטביע את הברבורים", זו הכותרת הבוקר (שני) של "דיליי מייל" למשחק בו ניצחה אברטון 1:3 את סוונזי. מדובר בניצחון רביעי בחמישה משחקים לסם אלרדייס כמאמן הקבוצה והטופיז כבר במקום התשיעי ומרוחקים שמונה נקודות בלבד מארסנל החמישית.


רוני נבחר למצטיין במשחק עם ציון 8 ב"דיילי מייל" וכבש כבר 10 שערים, רק ארבעה פחות ממלך השערים הזמני מוחמד סלאח. האם מישהו עוד יצטרך לשכנע בסוף העונה את חלוץ מנצ'סטר יונייטד לשעבר לחזור בו מהודעת הפרישה מהנבחרת? הוא כבש שישה שערים בתשעה משחקים בגודיסון פארק. שער אחד יותר מאשר כבש ב-27 משחקים בשנתיים לפני כן באולד טראפורד במדי יונייטד.




החלוץ הוותיק מחזיק בעוד שיא יפה. הוא כבש ב-12 עונות רצופות לפחות 10 שערים ומעלה ואחרי הבישול לגילפי סיגורדסון עלה למקום השלישי בטבלת המבשלים (103) בתולדות הפרמייר-ליג, רק מתחת לראיין גיגס (162) וססק פברגאס (110). בצד השני, הוא החמיץ פנדל עשירי בפרמייר-ליג והוא רחוק החמצה אחת מלהשתוות לאלן שירר כמחמיצן הפנדלים הגדול בתולדות הפרמייר-ליג. המאזן שלו עומד על 30 מ-43.


"היו לנו רגעים שהיינו נרפים הלילה, אבל הראנו אופי גדול לחזור מפיגור. לפני כמה שבועות היינו מפסידים משחק כזה. אנחנו נעים בכיוון הנכון ואני מקווה שבמחזורי חג המולד נלקט עוד נקודות", אמר רוני. "אין לי שום מטרות לגבי העונה הזאת. אנחנו רק רוצים לרדת למגרש ולשחק כדורגל". הוא גם עקץ את ז'וזה מוריניו בעקיפין כשאמר: "זה לא סוד שלאורך הקריירה שלי ככל שאני משחק יותר אני גם יותר בכושר".


ALL-TIME MOST #PL ASSISTS

162 – Ryan Giggs
110 – Cesc Fabregas
103 – WAYNE ROONEY
102 – Frank Lampard pic.twitter.com/sCIRBGn6yP

— Premier League (@premierleague) December 19, 2017


לא רק אברטון החלה להתעורר אלא גם וויין רוני שכבש משחק שלישי ברציפות ויחד עם סיגורדסון והצעיר דומיניק קלברט-לוין הקבוצה נראית שונה לחלוטין מזו בעידן של פרנק דה בור ומחליפו ההזוי דיוויד אנסוורת'.


מאמן סוונזי פול קלמנט עשוי לקבל היום את ההודעה על פיטוריו כמעט שנה מאז קיבל את הקבוצה והשאיר אותה בליגה. סוונזי הוולשית עשויה לרדת ולפנות מקום לוולשית אחרת קרדיף שנראית דוהרת לפרמייר-ליג בצמרת בצ'מפיונשיפ במקום השני.


@WayneRooney has now scored at least 10 goals in 12 different #PL seasons #EVESWApic.twitter.com/ckb6o9VRGW

— Premier League (@premierleague) December 18, 2017



 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי