עושים שוק: הסכם סופי בין ברצלונה לחביי על מסצ'ראנו, ארסנל סימנה מחליף לוונגר

חאבייר מסצ'ראנו
חאבייר מסצ'ראנו | Gettyimages

הארגנטינאי יעבור תמורת 10 מיליון יורו, אחרי שאומטיטי יחלים. ארטטה עשוי להחליף את הצרפתי בתותחנים. וגם: סיטי תציע חוזה עתק לדה בריינה, סוכנו של דיבאלה נפגש עם פ.ס.ז', אקס ב"ש חתם בליגה השנייה בפורטוגל

(גודל טקסט)
חלון ההעברות של ינואר מתקרב בצעדי ענק. רגע לפני שהקבוצות פותחות את הארנק, ספורט1 עושה לכם סדר בכל השמועות, הדיווחים וההעברות.


רשמי
* אקס הפועל באר שבע לוסיו חתם בארוקה מהליגה השנייה בפורטוגל, קבוצתו לשעבר של ליטו וידיגאל.


II Liga: Arouca garante primeiro reforço de inverno – Lúcio Maranhão assinou por época e meia https://t.co/pfBeoJ511o

— Selecção Nacional (@seleccaonaciona) December 19, 2017

* מאמן נבחרת אוסטרליה, אנג' פוסטקוגלו, החליט לעזוב מיד אחרי שהעלה אותה למונדיאל. מי שתהה מדוע, קיבל היום את התשובה לאחר שהוא מונה למאמנה החדש של יוקוהומה אפ-מרינוס מהליגה היפנית.


We are delighted to announced today that Ange Postecoglou will join the club as a new head coach next season. https://t.co/vjGH2OA3w4#fmarinos#AngePostecoglou#MCFC#mancity#thesocceroospic.twitter.com/X1R1afRVDa

— 横浜F・マリノス【公式】 (@prompt_fmarinos) 19 בדצמבר 2017

* אקס עירוני קריית שמונה רפאל ז'אטאי חתם בבוטאפוגו.


 

MAIS UM REFORÇO! O volante Rafael Jataí é o mais novo contratado do Botafogo para a temporada 2018! O volante fez parte do grupo que foi campeão da Série B pelo América-MG em 2017. O atleta chega para reforçar o meio-campo, que ainda precisava de mais um volante. O jogador de 28 anos, revelado pelo Atlético-MG e com passagem pelo recente futebol de Israel, é mais um do elenco que trabalhou com o técnico @lestonjr na campanha do Tupi-MG em 2016 que culminou com o acesso do clube mineiro na Série C. Jataí já está integrado ao elenco e inicia os treinos de pré-temporada nesta segunda-feira (18). ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀SEJA BEM-VINDO AO MAIOR DA PARAÍBA!

A post shared by Botafogo Futebol Clube Oficial (@botafogopb) on



ואלרי קרפין, ששיחק עם חיים רביבו בסלטה ויגו, מונה למאמנה החדש של רוסטוב הרוסית וחתם על חוזה עד 2020.


Валерий Карпин – новый главный тренер ФК «Ростов»https://t.co/C8fvZydMhL#мыростовpic.twitter.com/bcoHntRJZs

— Football Club Rostov (@rostovfc) December 19, 2017


* הקשר הצ'יליאני מנואל איטורה עזב את נקקסה המקסיקנית וחתם במלאגה.

MCFNews| ¡@iturra_colocho vuelve hoy a entrenar en su regreso como blanquiazul! ¡Bienvenido de nuevo! #NuevaEtapa#Fichaje ➡️ https://t.co/2igdRYVWcYpic.twitter.com/hbAe94xj47

— Málaga CF (@MalagaCF) December 19, 2017

שמועות

* "מונדו דפורטיבו" מדווח שברצלונה הגיע להסכם סופי על העברתו של חאבייר מסצ'ראנו לחביי פורצ'ן הסינית תמורת 10 מיליון יורו. לפי ההסכם, עדיין אין תאריך להעברה של הארגנטינאי בן ה-33, שתצא לפועל רק כשהבלם הצרפתי סמואל אומטיטי יחלים מפציעתו, דבר שצפוי לקרות בסביבות ה-20 בינואר.


* שמו של חאבייר פאסטורה, קשרה של פאריס סן ז'רמן, נקשר לאחרונה במעבר לאינטר. סוכנו של הקשר הארגנטינאי, מרסלו סימוניאן, הכחיש את האפשרות שהלקוח שלו יגיע לסן סירו: "כרגע אין שום דבר עם אינטר. באמת שאין שום דבר". בדיווחים נטען שלמרות ההכחשה של סימוניאן על מעבר של פאסטורה לאינטר, הסוכן לא הכחיש את עזיבתו של הקשר את פ.ס.ז'.


* "דיילי טלגרף" פרסם ידיעה בלעדית לפיה ארסנל סימנה את מיקל ארטטה כיורשו של ארסן ונגר. לפי העיתון האנגלי, קשר העבר הוא אחד המועמדים המועדפים להחליף את הצרפתי הוותיק מאחשר שהוא מכיר את המועדון בו שיחק חמש שנים, מדבר אנגלית שוטפת ודוגל בסגנון משחק שמתאים למועדון. ארטטה הבאסקי פרש מכדורגל בקיץ 2016 ומאז משמש כעוזרו של פפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי.


Arsenal line up Mikel Arteta as a future manager @Matt_Law_DThttps://t.co/r69i9bv7kT

— Telegraph Football (@TeleFootball) December 19, 2017

* חדשות רעות לניר ביטון? ב-BBC מציינים שמרווין קומפר, בלמה הגרמני של לייפציג, נחת בסקוטלנד כדי לסגור את העברתו לסלטיק. השחקן בן ה-32 שיחק בעברו במנשגלאדבך, הופנהיים וכאמור בלייפציג.


He's about to sign for Celtic.

RB Leipzig central defender Marvin Compper has arrived in Scotland.

More: https://t.co/CheoXjrIkmpic.twitter.com/J1yLp6dg4M

— BBC Sport (@BBCSport) December 19, 2017


* ב"סקיי ספורט" טוענים שהנהלת סטוק סיטי מגבה את מארק יוז. מעמדו של המאמן הוולשי היה מעורער בעקבות התוצאות הלא טובות של הקבוצה, אך כאמור לא צפוי שינוי בעמדת המאמן. כמו כן, נטען שראשי המועדון פסלו את הגעתו של טוני פוליס לקבוצה.


* באנגליה טוענים שניוקאסל הצטרפה למירוץ אחר דויז לואיז. המגפייז מעוניינים שבלמה של צ'לסי יגיע בעסקת השאלה.


* קריסטל פאלאס תדחה בינואר כל הצעה על ווילפריד זאהה. על פי דיווח באנגליה מנצ'סטר סיטי הביעה עניין בקשר הכישרוני, אך הנשרים לא רוצים שהכוכב יעזוב באמצע העונה הקשה.


* העיתון "קוריירה טורינו" פרסם שפאולו דיבאלה עשוי להיות מוצע לפאריס סן ז'רמן בינואר הקרוב אחרי שאיבד מקומו בהרכב של הגברת הזקנה. גם מנצ'סטר יונייטד וריאל מדריד הוזכרו.


* ולנסיה רוצה לפי "דיאריו גול" את תיאו וולקוט מארסנל, כשגם ווסטהאם ואברטון מתעניינות.


* מנצ'סטר סיטי מתכוונת להחתים את קווין דה בריינה על הארכת חוזה שתגרום לו להיות אחד המשתכרים הבכירים בכדורגל העולמי. לפי "דיילי מייל" הכוכב הבלגי יכפיל את שכרו ל-200 אלף ליש"ט לשבוע ויחתום לשש שנים נוספות. החוזה החדש יכניס לכיסו 60 מיליון ליש"ט בסך הכל.


דה בריינה. חוזה עתק (AFP)
דה בריינה. חוזה עתק (AFP)


* לפי "מירור" הסיטיזנס הצטרפו לצ'לסי במירוץ אחרי ווילפריד זאהה מקריסטל פאלאס ומוכנים לשלם עבורו 40 מיליון ליש"ט.


* אינטר מעוניינת לקבל בהשאלה עד סוף העונה ממנצ'סטר יונייטד את הנריק מחיטריאן שלא הצליח להשתלב בקבוצה. בעיתון "קוריירה דלו ספורט" נכתב שאינטר לא רוצה לשלם סכומי עתק על שחקנים ולא רוצה למכור כוכבי על כמו מאורו איקרדי ואיבן פרישיץ'. השדים האדומים דורשים 35 מיליון ליש"ט.


* "אס" מדווח שעסקת העברתו של קפה מאתלטיק בילבאו לריאל מדריד מתקדמת במהירות והשוער המוכשר צפוי לעבור כבר בינואר תמורת 20 מיליון יורו.


קפה. העסקה מתקדמת (gettyimages)
קפה. העסקה מתקדמת (gettyimages)


* העיתונים המקומיים בוולנסיה טוענים שהכישרון הצעיר רפא מיר עשוי לעבור לריאל מדריד תמורת מרקוס יורנטה (בהשאלה עד סוף העונה) ושני מיליון יורו.


* נאפולי מוכנה לשלם 13.2 מיליון ליש"ט על ג'ק ווילשייר מארסנל, כך טוען האתר האיטלקי "קלצ'וליין".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי