ז'וזה מוריניו: אעשה שינויים בהרכב, מחטיריאן עשוי לשחק

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | אתר רשמי

מאמנה של מנצ'סטר יונייטד ייתן קרדיט לארמני במשחק רבע הגמר גביע הליגה מול בריסטול סיטי (רביעי, 22:00, בספורט2). קונטה דרוך לבורנמות': "רוצה להגיע לחצי הגמר" (רביעי, 21:45, ישיר בספורט1)

(גודל טקסט)
משחקי רבע גמר גביע הליגה באנגליה ימשיכו מחר (רביעי), כאשר צ'לסי תארח את בורנמות' ומנצ'סטר יונייטד תתמודד מול בריסטול סיטי מהצ'מפיונשיפ.


צ'לסי – בורנמות' (21:45, ישיר בספורט1)
אנטוניו קונטה אמור לשנות את ההרכב שלו מול הדובדבנים בגביע הליגה. צ'לסי לא הפסידה בבית מאז סוף ספטמבר, כשנוצחה 1:0 על ידי מנצ'סטר סיטי. בורנמות' תגיע למשחק אחרי שישה משחקים ללא ניצחון ותבוסה 4:0 מול ליברפול במחזור האחרון.



קונטה אמר לקראת המשחק: "אמשיך לתת לשחקנים שראויים לשחק צ'אנס גם מול בורנמות'. המטרה שלי להגיע לחצי גמר הטורניר, אבל זו גם הזדמנות שלי לתת לשחקנים אחרים לשחק. יש לי אמון בכל השחקנים". הברזילאי, קנדי, ירשום הופעה נדירה במשחק והמאמן האיטלקי הודה: "הוא הראה לי שהוא ראוי לשחק. אני נותן לשחקנים שמגיע להם לשחק. תראו את אנדראס כריסטנסן. הוא משחק והרבה בגלל שמגיע לו".


קונטה גם אמר שייתן צ'אנס למיטשי בטשואיי לשחק, אחרי שהוא פתח רק בשני משחקים העונה ונכנס מחליף בעוד שישה. החלוץ הבלגי נמצא ברשימת השחקנים שעשויים לעזוב בינואר. קאלום האדסון-אודוי ודוג'ון סטרלינג הצעירים גם כן עשויים לקבל דקות משחק.


אנטוניו קונטה. מאפשר דקות משחקים לצעירים (צ'לסי, אתר רשמי)
אנטוניו קונטה. מאפשר דקות משחקים לצעירים (צ'לסי, אתר רשמי)


בריסטול סיטי – מנצ'סטר יונייטד (22:00, ספורט2)
הפתעת העונה בצ'מפיונשיפ מדורגת שלישית בליגה, כשהשתיים הראשונות עולות אוטומטית. מנג'ר בריסטול, לי ג'ונסון, גילה שרכש בקבוק ב-450 ליש"ט כדי לשתות אחרי המשחק עם ז'וזה מוריניו. השאלה האם בריסטול תפתיע הוא יעז להשמיע מוזיקה בקול רם בחדר ההלבשה. "זה בקבוק שהביאו במיוחד מפורטוגל", התלוצץ המאמן. בריסטול משחקת בשלב הזה לראשונה מאז עונת 1988/89, כשהדיחה לא מעט קבוצות מהפרמייר-ליג ובהן ווטפורד, סטוק וקריסטל פאלאס.


הנריק מחטיריאן המתוסכל, שמועמד לעזוב את מנצ'סטר יונייטד בינואר, עשוי לשחק אחרי שלא נכלל בסגל בשמונה מתשעת משחקיה האחרונים של יונייטד. ז'וזה מוריניו אישר: "מחטיריאן עשוי לשחק. אני עושה מספר שינויים בהרכב, אבל לא יותר מדי בגלל שבריסטול קבוצה טובה. עבורי הצ'מפיונשיפ של היום היא לא מה שהיה לפני 10 או 5 שנים. היא ליגה ברמה הרבה יותר גבוהה. יש להם הרבה שחקנים ברמה גבוהה שיכולים לשחק בפרמייר-ליג".


Team news ahead of tomorrow night's @Carabao_Cup tie…

https://t.co/jsl3KpxXYGpic.twitter.com/gJModcz4k5

— Manchester United (@ManUtd) December 19, 2017


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי