אחיו של דיבאלה: פאולו יעבור לפ.ס.ז' וניימאר לריאל מדריד

פאולו דיבאלה
פאולו דיבאלה | Gettyimages

עושים שוק: סוכנו של חלוץ יובנטוס הצהיר, ברצלונה הגישה "הצעה אחרונה" על הברזילאי, וגם: רוני לוי רוצה את פלט, סוונזי נפרדה מקלמנט, יונייטד חושקת בגריזמן וקונטה הגיב לשמועות על הזאר

(גודל טקסט)
בעוד 12 יום נפתח חלון ההעברות באירופה ואנחנו בספורט1 מביאים לכם את כל הדיווחים, השמועות, המהלכים וההחתמות.


רשמי
*
 סוונזי החליטה להיפרד מהמנג'ר פול קלמנט לאחר שישה משחקים ללא ניצחון ובתום כשנה בתפקיד. נשיא המועדון טען שלא נותרה לו כל ברירה בעקבות לאור העובדה שהברבורים במקום האחרון עם 12 נקודות בלבד מ-18 משחקים.

We can confirm that the club has tonight parted company with head coach Paul Clement.

Full statement ➡️ https://t.co/1VbiF9jeNtpic.twitter.com/JLFJSjKGx7

— Swansea City AFC (@SwansOfficial) December 20, 2017

* קלן הודיעה רשמית על החתמתו של החלוץ סימון טרודה עד קיץ 2021. טרודה בן ה-29 שיחק בקבוצה הגרמנית בין 2009 ל-2012 ומאז הספיק לשחק גם באוניון ברלין, בוכום ושטוטגרט. כעת, הוא חוזר ל"עזים".


Der #effzeh hat den ersten Transfer der Winterpause perfekt gemacht. Stürmer Simon Terodde kommt vom Ligakonkurrenten @VfB. Herzlich Willkommen in der schönsten Stadt Deutschlands, Simon! #WelcomeBackhttps://t.co/AfbhuaahVM

— 1. FC Köln (@fckoeln) December 20, 2017

* רד בול זלצבורג אישרה את מעברו של הבלם בן ה-32 מרווין קומפר לסלטיק הסקוטית, קבוצתו של ניר ביטון שמשחק שם העונה כבלם. קומפר, שרשם הופעה אחת בנבחרת גרמניה, חתם אצל הירוקים עד 2020.

BREAKING: Marvin #Compper has completed a move to @celticfc. The 32-year-old has signed a contract to 2020 with our fellow @EuropaLeague participants. Wishing you all the best! #DieRotenBullenpic.twitter.com/KuzO9YGlac

— RB Leipzig English (@RBLeipzig_EN) December 20, 2017

שמועות

* בל'אקיפ פורסם שולנסיה הגיעה להסכם על רכישת מי שכונה "היורש של רונאלדו". מדובר בשחקן הכנף השמאלי של פאריס סן ז'רמן, הפורטוגלי גונסלו גדש, שהושאל מפ.ס.ז' לעטלפים. עד פציעתו לפני מספר שבועות ולנסיה רשמה ריצה של תשעה נצחונות בכל המסגרות. המחיר עליו סוכם הוא 35 מיליון ליש"ט.


* אקס מכבי חיפה, דינו אנדלובו, עשוי לעבור לליגה השנייה בסין. על פי דיווחים, קבוצתו קרבאח הסכימה למכור אותו להנגז'ו גרינטאון תמורת 750 אלף יורו. הקבוצה מודרכת על ידי שחקן ברצלונה לשעבר, סרג'י.


* בעיתון "ספורט" הקטלאני לא מוותרים על פיליפה קוטיניו. על פי הדיווח, אחרי סבב שיחות נוסף בין סוכני השחקן לברצלונה הקבוצה הסכימה לשלם לליברפול 150 מיליון יורו אם תסכים למכור את השחקן. התשלום אמור להיות בחלקים. עד כה ליברפול סירבה לכל ההצעות, אבל הטענה כרגע שזה ניסיון אחרון.


️ Coutinho's agents met in Barcelona with the club to ratify the agreement. Barça would accept 150M in installments and hope to incorporate him at the start of January #fcblivepic.twitter.com/rzUyChu21Z

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) 20 בדצמבר 2017


אחיו של פאולו דיבאלה מיובנטוס שוב הדליק את השמועות על מעבר של ניימאר לריאל מדריד. מריאנו דיבאלה, שהוא גם סוכנו של חלוץ יובנטוס, טס לאחרונה לפאריס לפי פרסומים ב-"קוריירה דלה סרה" והוא נפגש עם ראשי פ.ס.ז' והבטיח להם שאחיו יהיה מוכן להגיע לקבוצה.

לפי הפרסומים באיטליה אמר האח לפאולו, שבאחרונה מבלה על ספסל יובנטוס: "אתה תעבור לפאריס סן ז'רמן בקיץ הקרוב וניימאר יחתום בריאל מדריד". ביובנטוס מודעים לדברים וינסו להחתים את דיבאלה על הארכת חוזה. ביובה ניסו כבר זמן רב לשכנע את דיבאלה להחליף את סוכנו-אחיו, אבל ללא הצלחה.

SUN SPORT EXCLUSIVE: United's Eden Project #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/xva03XVyoY

— Neil Henderson (@hendopolis) 19 בדצמבר 2017

* אברטון רוצה את תיאו וולקוט מארסנל. כך על פי שער הספורט של "מירור". לוולקוט נותרו 18 חודשים בחוזה והוא מרוויח 140 אלף ליש"ט לשבוע, אבל לא פתח אפילו משחק אחד בליגה העונה. הוא עלה רק שלוש פעמים מהספסל.


* מנצ'סטר יונייטד מקווה להרוויח מהתלונה שמאיימת אתלטיקו מדריד להגיש לפיפ"א על מו"מ לא חוקי בין ברצלונה לאנטואן גריזמן, כך מדווח "מירור". בקיץ שעבר חיזרה יונייטד אחרי גריזמן במרץ, אבל החלוץ הצרפתי החליט להישאר בקבוצה רק אחרי שהוטל עליה אמברגו. כעת זה נראה שהוא מעדיף את ברצלונה, אבל ביונייטד מקווים לנצל את היחסים העכורים בין אתלטיקו לבארסה, שדחתה את ההאשמות כדי לסגור עם גריזמן לעונה הבאה. אתלטי מאשימה את נשיא ברצלונה שנפגש עם משפחת גריזמן ללא אישור הקבוצה, לפי הדיווח של "מונדו דפורטיבו".


בנוסף, לפי "הסאן", הקבוצה הציעה לאדן הזאר לחתום במועדון. צ'לסי עשויה לדרוש 100 מיליון יורו (90 מיליון ליש"ט) למרות שאינה מעוניינת במכירת מי שעבד עם ז'וזה מוריניו בצ'לסי. בספרד פורסמו ידיעות כאילו הוא במו"מ מתקדם עם ריאל מדריד. אנטוניו קונטה נשאל על עזיבת דויד לואיז לריאל מדריד או ברצלונה והשיב: "אני לא קורא את כל הספקולציות האלה".


וולקוט
וולקוט. יעבור לכחול אחר? (AFP)


*על פי כלי תקשורת בקפריסין, גלינור פלט מבוקש באנורתוזיס של רוני לוי, תחתיו שיחק במכבי חיפה.


* הנהלת ניוקאסל נתנה גב למנג'ר רפא בניטס למרות שמונה הפסדים מתשעת המשחקים האחרונים. יחד עם זאת, מעמדו מעורער והוא מסוכסך עם הבעלים מייק אשלי שעוד לא מכר את המועדון. אחת הסיבות שלא פוטר היא שנוכחותו במועדון מהווה תוספת לערך שלו בכמה עשרות מליוני ליש"ט בגלל שמדובר במאמן בעל שם עולמי.


* ברייטון רוצה את מרקו גרוייץ' קשר ליברפול. גם שמו של זה אליאס מספרטק מוסקבה, שחתום בקבוצה עד 2021, עלה כמועמד.


כיאל
כיאל. צריך לחשוש? (AFP)


* סוכנו של אוליביה ז'ירו הודה שהוא פתוח להצעות בינואר. למרות שארסן ונגר מסרב למכור את ז'ירו, סוכנו מיכאל מנואלו הדגיש שכנראה אם תהיה ההעברה היא תהיה מחוץ לאנגליה. ז'ירו נפצע אתמול ולא יכול לשחק במשחקי חג המולד מה שמדאיג מאוד את ונגר. הוא פצוע בירך ופציעה כזאת צריכה שלושה שבועות החלמה לפחות.


באתר "גול.קום" פורסם שגבריאל ז'סוס עשוי לקבל שדרוג לשכרו והארכת חוזה. חלוצה הצעיר של מנצ'סטר סיטי, שחתום עד 2021 יקבל הארכת חוזה לשנתיים וירוויח 150 אלף יורו לשבוע, כאשר כעת הוא מרוויח 75 אלף יורו לשבוע בלבד.


* פאפא סוארה מקריסטל פאלאס מבוקש במארסיי במקום פטריס אברה שחוזהו בוטל אחרי שתקף אוהד.


ז'סוס
ז'סוס. מקבל קרדיט (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי