דיווח: משטרת ספרד חושדת שפפ היה שותף להמרדה

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | Gettyimages

מאמן מנצ'סטר סיטי חשוד שנשא נאום אסור למען עצמאות קטלוניה בחודש יוני. העונש בספרד על המרדה: עד שלושים שנה. בינתיים יש לגווארדיולה גם בעיות עם השוער בראבו

(גודל טקסט)

פפ גווארדיולה, מאמן מנצ'סטר סיטי, הוזכר כמי שחשוד בהמרדה בדו"ח של משטרת ספרד בעקבות נאום שנשא בחודש יוני בברצלונה בעד עצמאות קטלוניה, כך נטען בתקשורת הקטאלנית. ממשלת ספרד ביקשה את הדו"ח בעקבות המהומות שהיו בחבל הארץ בצפון מזרח המדינה בעקבות משאל העם לעצמאות בראשון באוקטובר.


שני מארגני העצרת בה נאם פפ נעצרו בינתיים יחד עם מאות פעילים אחרים לעצמאות קטלוניה ומאמן הסיטיזנס נושא בחודשיים סרט צהוב על דש בגדו כאות הזדהות עם העצורים. אם גווארדילה אכן יואשם בהמרדה כמו חבריו העצורים הוא עלול לעמוד לדין ולקבל עד 30 שנות מאסר.






במקביל דיווחה התקשורת האנגלית כי היחסים בין גווארדיולה  לקלאודיו בראבו על סף פיצוץ. הצ'יליאני, שהגיע בקיץ הקודם מברצלונה, חזר להרכב של סיטי, כיכב מול לסטר סיטי במשחק הגביע כשעצר את הפנדלים של ג'יימי ורדי וריאד מחרז, שסללו את דרכה של המוליכה לחצי הגמר.


Pep Guardiola 'under investigation by Spanish police for 'rebelling' during Catalan referendum process' https://t.co/dZvBM1n0gapic.twitter.com/YaN0poDBGZ

— Mirror Football (@MirrorFootball) December 21, 2017


בסיום המשחק, בראבו התפנה לשוחח עם התקשורת המקומית: "אני נהנה מהחיים כאן. אני מאושר מההצלחה שלנו העונה, גם אם אני משחק וגם אם לא". אולם, העובדה כי אדרסון שנרכש העונה מככב במקומו, גרמה לו לתסכול גדול. בממלכה חשפו סרטון, שהפך מאז לוויראלי, בו פפ מנסה לברך את הצ'יליאני על ההעפלה לשלב הבא. בראבו לא מיהר להתייחס לגווארדיולה וניסה להתעלם ממנו. פפ לא ויתר וחיבק את השוער, במה שנראה כחיבוק קר מאוד. 


בראבו גם לא פספס הזדמנות לעקוץ את המאמן, שאחרי ההעפלה הצהיר כי יהיה בלתי אפשרי לזכות בכל ארבעת התארים העונה, כשאמר: "אנחנו צריכים להאמין שהכול אפשרי. אסור לנו להיות לחוצים לגבי זכייה בתארים כי זה יבוא מבלי שנרגיש. עוד לא זכינו בשום דבר העונה, כל הדיבורים על זכייה בתארים עם בתיאוריה בלבד". 



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי