ארסן ונגר: יש הפסדים שמכאיבים לך לכל החיים

ארסן ונגר
ארסן ונגר | Gettyimages

שישי 21:45, ספורט1: מנג'ר ארסנל שישווה את השיא של פרגי (811 משחקים בפרמייר-ליג) לא שוכח את התבוסה לליברפול באנפילד (4:0) ומבטיח: "יש לנו את היכולת והמוטיביציה להחזיר". סלאח ישחק

(גודל טקסט)

לא רק שארסנל לא הצליחה לנצח את ליברפול במשך חמישה משחקי ליגה רצופים, המפגש האחרון 4:0 באנפילד בחודש אוגוסט הותיר אפילו אצל שועל ותיק כמו ארסן ונגר צלקות. "בקריירה ארוכה כמו שלי יש הפסדים שמצליחים להכאיב לך לכל החיים, אמר מנג'ר ארסנל לקראת המפגש מחר (21:45, שידור ישיר בספורט1) באמירויות, "בכדורגל תמיד יש לך עוד הזדמנות לתקן ואני רוצה שנתרכז במשחק מולם ונציג הופעה אחרת לחלוטין ממה שהראינו במפגש הראשון בינינו. האווירה בסגל חיובית, המוטיבציה קיימת, כך שזה תלוי רק בנו לתת את הטוב ביותר שאנחנו יכולים, לשחק בקצב ונחישות ולנצח".

אז ונגר רוצה נקמה אבל ייאלץ להסתדר לא אוליבייה ז'ירו שנפצע במשחק רבע גמר גביע הליגה (0:1 את ווסטהאם). הצרפתי ינהל את משחקו ה-811 בליגה וישתווה לאלכס פרגוסון כמנג'ר שניהל הכי הרבה משחקים בפרמייר-ליג. בניגוד לז'ירו, הבלם שקודראן מוסטפי התאושש מפציעה ויוכל לשחק. מנג'ר ארסנל עוד לא החליט לגבי השיטה: "אנחנו יכולים כעת לשחק במערך של ארבעה מאחור או במערך של שלושה בלמים. ארסנל ניצחה במשחק האחרון את ניוקאסל 0:1 משער של מסוט אוזיל אחרי הפסד 3:1 מול מנצ'סטר יונייטד ושתי תוצאות תיקו והקבוצה מדורגת חמישית.

על היריבה אמר ונגר: "ליברפול היא קבוצה עם יכולות התקפיות מצוינות. הם גם משחקים בהרכבים שונים באחרונה כך שקשה לנחש מי יעלה בהתקפה". במייטירדס חששו אתמול שמוחמד סלאח לא יהיה כשיר למשחק נגד ארסנל אחרי שלא הופיע לאימון הקבוצה, אבל הבוקר דווח שהמצרי שכבש 20 שערים בכל המסגרות ישחק מול התותחנים. ונגר אמר שיצמיד שומר על סלאח, את איינסלי מייטלנד-ניילס הצעיר או את הקרואטי המנוסה סיאד קולאשינץ'.


סלאח. ישחק (Getty)

מנג'ר המייטירדס יורגן קלופ התייחס לאלכס אוקסלייד-צ'מברליין, שזוכה באחרונה לקבל הרבה דקות: "אני מרוצה מהיכולת שלו, אבל הפוטנציאל גבוה בהרבה". צ'מברליין צפוי למפגש מרגש עם האקסית ממנה נמכר במפתיע תמורת 35 מיליון ליש"ט. קלופ הבטיח לו להיות קשר מרכזי, אבל הוא משחק בעיקר באגף. אחרי שכבש 20 שערים ב-198 הופעות בארסנל, יש לו העונה שני שערים ב-20 משחקים בליברפול. הבלם ג'ואל מאטיפ התאושש מפציעה וייתכן שיפתח, דניאל סטארידג' החולה לא יהיה בסגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי