האם בורנמות' תמנע ממנצ'סטר סיטי ניצחון 17 ברציפות?

סיטי חוגגת
סיטי חוגגת | Gettimages

מחזור משחקים מלא צפוי בשבת וחגיגת שידורים בערוצי ספורט1. יונייטד תשחק בלסטר, ארבטון תארח את צ'לסי, טוטנהאם מול ברנלי וחמד וכיאל יקוו לשחק מול ווטפורד

(גודל טקסט)
חגיגת שבוע חג המולד בפרמייר-ליג שהחלה עם מתאבן בדמות מפגש בין שתי ענקיות העבר ארסנל וליברפול כבר בשישי, תמשיך בשבת עם מחזור מלא כלומר כל תשעת המשחקים הנותרים ישוחקו ויועברו בשידורים חיים בערוצי ספורט1 החל מ-14:30 ועד חצות.  חגיגה אמיתית.

המוליכה מנצ'סטר סיטי תארח את בורנמות', סגניתה מנצ'סטר יונייטד תתארח בלסטר. לשתי הלונדוניות צ'לסי וטוטנהאם מצפים משחקי חוץ לא פשוטים אצל אברטון המתעוררת וברנלי הפתעת העונה (בהתאמה).

 



מנצ'סטר סיטי – בורנמות' (17:00, ספורט2)
מה ימנע מהשחקנים של פפ גווארדיולה לרשום ניצחון ליגה מספר 17 ולהרחיב את השיא שקבעו העונה? שום הדבר. הצ'ריס מגיעים עם שתי נקודות מחמשת המשחקים האחרונים שלהם ויכולים רק לקוות שהמפגש מול הסיטיזנס לא יפגע ביתרון היחיד שיש להם בקרבות התחתית: הפרש שערים שלילי נמוך.


לסטר – מנצ'סטר יונייטד (21:45, ספורט1)
אם לא מספיק לשדים האדומים הפרש של 11 נקודות מהסיטיזנס, הרי שלשחקנים של ז'וזה מוריניו מצפה מוקש לא קטן. השועלים הקשו מאוד בבית על סיטי, ניצחו אחר כך ארבעה משחקים רצופים.


אברטון – צ'לסי  (14:30,ספורט1)
סאם אלדרדייס, שהחליף את רונלד קומאן,  החיה מחדש את וויין רוני ואת הטופיס וצבר 10 מ-12 בארבעת המשחקים האחרונים, כולל תיקו 1:1 באנפילד, אבל אין ספק שזהו המבחן הכי גדול שלו. מנגד, אנטוניו קונטה ביקש משחקניו להתעלם מכל השמועות על מעברים כאלה או אחרים בחלון ההעברות בינואר ולהתרכז במשחק החשוב.



רוני. חזר לפרוח (Getty)


ברנלי – טוטנהאם (19:30, ספורט1)
 
התרנגולים ינסו להתאושש מה-4:1 לסיטי, אבל מולם מתייצבת ההגנה הטובה בליגה וקבוצה שמדורגת מקום אחד לפניהם, השישי.


ברייטון – ווטפורד (17:00, ספורט1)
תומר חמד עלה כמחליף ראשון במשחק הקודם מול ברנלי (0:0) ובירם כיאל לא עלה כלל מהספסל, אבל אלפי ישראלים שיגיעו בוודאי לאמריקן אקספרס יקוו לראות את השניים בהרכב. הצרעות בתקופה איומה עם נקודה מחמשת משחקיהם האחרונים.


 חמד. ישחק או לא? (Getty)


שאר המשחקים (17:00, חגיגה אנגלית בספורט1):
סאות'המפטון – האדרספילד


סטוק – ווסט ברומיץ'


סוונזי – קריסטל פאלאס


ווסטהאם – ניוקאסל


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי