מילנר: הייתי מעדיף שנהיה יותר משעממים אבל ננצח

ג'יימס מילנר
ג'יימס מילנר | Getty

קשר ליברפול התאכזב מה-3:3 אצל ארסנל אחרי שקבוצתו שמטה יתרון 0:2. קלופ: "שלושה שערים בשש דקות? לא בגלל משחק ההגנה אלא טעויות של יחידים". ונגר: "אנחנו ד"ר ג'ייקל ומיסטר הייד". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
 "הייתי מעדיף שנלמד לסגור משחקים, בטח שאנחנו מובילים 0:2 ובכלל שנגרום לכך שהמשחקים שלנו העונה יהיו משעממים יותר", כך סיכם באכזבה ג'יימס מילנר, קשר ליברפול, את ה-3:3 של המייטירדס באמירויות מול ארסנל. מילנר, שהחליף כבר בדקה ה-15 את ג'ורדן הנדרסון שמתח שריר, מתכוון לכך שקבוצתו שמטה תוך 388 שניות (שש דקות ו-28 שניות) יתרון של 0:2, שיכול היה בקלות להיות כפול, ומצאה את עצמה בפיגור 3:2 לפני שרוברטו פירמינו הצליח להשוות.


"הכדורגל באנגליה מתפתח ונעשה יותר התקפי, הכדור טס מצד לצד וזה מזכיר קצת כדורסל", סיכם המגן הצעיר של ארסנל איינסליי מייטלנד-ניילס והודה שהראש שלו קצת מסוחרר גם מהמשחק וגם בגלל שהוא הופקד על מוחמד סלאח, "היה מאוד קשה לשמור אותו, הוא לא נח לרגע אבל אני חושב ששיתי עבודה לא רעה בכלל. מצד שני הוא כבש פעם אחית כך שיש לי מה לשפר".




"ברור לי ששוב יגידו שיש לנו הגנה גרועה אחרי שספגנו שלושה שערים בשש דקות, אבל זה פשוט לא נכון", זעם יורגן קלופ מנג'ר ליברפול, "משחק ההגנה שלנו היה טוב לכל אורך המשחק. למה ספגנו? טעויות של בודדים. חוסר ריכוז במקרה של השער הראשון והשלישי, וחוסר שיפוט נכון של השוער סימון מיניולה בגלל שכנראה הופתע מהבעיטה של (גרניט) ג'אקה. אבל אני לא בא אליו בטענות, כולנו עושים בחיים הרבה טעויות של חוסר שיפוט נכון".



לקאזט. "בגלל משחקים כאלה רציתי כל כך לשחק בפרמייר-ליג" (Getty)


קלופ התייחס לדברים של מילנר על חוסר יכולתה של ליברפול לסגור משחקים. "יש לנו שמונה תוצאות תיקו ולכן אנחנו לא נמצאים במקום הרבה יותר גבוה, אבל בכולן זה היה תיקו של חצי ניצחון. לא זוכר משחק אחד שסיימנו בתיקו ואמרנו 'ואוו, אנחנו ברי מזל'. להפך אנחנו חסרי מזל".


גם ארסן ונגר מאמן ארסנל היה כעוס בסיום: "אנחנו כמו דוקטור ג'ייקל ומיסטר הייד. חוסר היציבות הזה משגע. יש לנו רגעים שאנחנו נראים כמוט קבוצה שרצה לאליפות ורגעים שאנחנו פשוט מתים". ורק אלכסנדר לקאזט, חלוץ התותחנים, שמר על נימה חיובית: "משחק מטורף. בדיוק בגלל משחקיעם כאלה כל כך רציתי לשחק בפרמייר-ליג".



והנה כמה מספרים שמלמדים שהקרב בין שתי הענקיות האלה נעשה בשנים האחרונות פשוט מטורף.


42 – מספר השערים שנכבש בעשרת המשחקים האחרונים בין שתי הקבוצות.


27 – מספר השערים שנכבשו במשחקים האלה מאז שיורגן קלופ מונה למאמן ליברפול. פעמיים 3:3, 3:4, 0:4 ו-1:3 כולם לטובת המייטירדס. המאזן של קלופ מול ונגר: שלוש ניצחונות, שתי תוצאות תיקו ובלי הפסד.



MATCH STATS – Arsenal vs Liverpool pic.twitter.com/8CzU034FEp

— Anfield Edition (@AnfieldEdition) December 22, 2017



17
– מספר השערים שנכבשו במפגשים האלה בדקה ה-90 ובתוספת הזמן. יותר מכל מפגש אחר בין שתי קבוצות מאז כינון הפרמייר-ליג (1992/93). אגב, אמש לא זכינו לראות את ה-18.


8 – מאז בואו של קלופ, רוברטו פירמינו לוהט מול ארסנל עם מעורבות בשמונה שערים (חמישה כבש ושלושה בישל).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי