תומר חמד: "היה מדאיג אם לא הייתי מקבל הזדמנויות"

תומר חמד
תומר חמד | Gettyimages

בברייטון החמיאו לישראלי שבישל את שער הניצחון מול ווטפורד: "שיחק תפקיד מרכזי". החלוץ עצמו סיכם: "לפעמים הכל בסדר ואין תוצאות, היינו יותר טובים מווטפורד". על מעמדו: "התחרות כאן על ההרכב גדולה"

(גודל טקסט)

תומר חמד סידר אמש (שבת) 0:1 חשוב לברייטון על ווטפורד כשבישל את שער הניצחון של השחפים בדקה ה-64. בקבוצה החמיאו לשחקן, והביאו מספר ציטוטים שלו לסיכום המשחק.

"החלוץ הישראלי שיחק תפקיד מרכזי בניצחון בחוריו של כריס יוטון עם מספר הזדמנויות ובישול שער הניצחון לפסקל גרוס", נכתב באתר הרשמי של ברייטון, "תומר נשאר צנוע וסיפר שמה שחשוב לו זה עצם ההשתתפות בקבוצה".

חמד אמר: "חיכינו לניצחון כמה שבועות ושיחקנו טוב מאוד במשחק הקודם. חשבתי שהיינו מצויינים למרות שלא הצלחנו להשיג את התוצאה שרצינו. לפעמים אתה יכול לעשות הכל בסדר ולא להצליח, אבל הפעם היינו הקבוצה היותר טובה והיינו ראויים לניצחון".

חמד חוגג
חמד חוגג. בקבוצה החמיאו (AFP)

על יכולתו: "אני תמיד רוצה להבקיע ואני שמח, אני מקבל את ההזדמנויות, זה היה יכול להיות מדאיג אם לא הייתי מקבל אותן. לא הבקעתי אבל היו לי מגוון הזדמנויות, ויצרתי לאחרים גם, בסוף גם אצליח לכבוש. אני חייב להיות סבלני ולחכות להזדמנות שלי, כולם צריכים להיות כך ויש הרבה תחרות על ההרכב, כולנו באותה סיטואציה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי