אבואה: רק אלוהים יכול לעזור עם המחשבות האובדניות

עמנואל אבואה
עמנואל אבואה | Gettyimages

בראיון באנגליה, דיבר השחקן שכיכב במדי ארסנל בעשור הקודם על מצבו הקשה מבחינה כספית ומנטלית, לאחר הטרגדיות שעבר והטעויות שעשה: "במבט לאחור אני לא מבין איך הייתי כל כך תמים"

(גודל טקסט)
עמנואל אבואה כיכב בעשור הקודם בפרמייר-ליג במדי ארסנל, גר באחוזה ונהג במכוניות פאר. כיום לעומת זאת, חייו של מגן העבר מחוף השנהב נראים אחרת לגמרי, ובראיון ל"מירור" האנגלי חשף שהוא מתחמק מבתי משפט, ישן אצל חברים, מכבס את בגדיו בעצמו כי הוא לא יכול להרשות לעצמו לקנות מכונת כביסה ולעיתים אפילו כרטיס לרכבת.


בנוסף גילה אבואה בן ה-34 שהוא סובל ממחשבות אובדניות: "אני רוצה שאלוהים יעזור לי. רק הוא יכול לקחת את המחשבות האלה מהראש שלי". שחקן העבר הפסיד בקרב גירושין קשה לאישתו שקיבלה את כל הרכוש המשותף שלהם, נאלץ להסתתר משוטרים ונושים, סובל מניכור מצד שלושת ילדיו אותם לא ראה מאז יוני ואיבד באוקטובר את סביו שגידל אותו וגם את אחיו שנהרג בתאונת אופנוע.



"אין לי את הכסף כדי להרשות לעצמי עו"ד", הוסיף אבואה. "אני בבית, אבל מפחד כי אני לא יודע מתי המשטרה תגיע. לפעמים אני מכבה את האורות כדי שאנשים לא יידעו שאני בבית". השחקן ששיחק גם בגלאטסראיי, סיפר על כך שלדבריו היה תמים, והזהיר שחקנים אפריקאים אחרים מהטעויות שעשה: "במבט לאחור אני אומר לעצמי, 'עמנואל, איך היית כל כך נאיבי? למה לא חשבת על זה קודם?', זה קשה, מאוד מאוד קשה. את הכסף שהרווחתי שלחתי לאשתי לטובת הילדים. בטורקיה הרווחתי שמונה מיליון יורו, והייתי שולח שבע לאישתי. חתמתי על כל מה שהיא אמרה לי לחתום".



אבואה בימים יפים יותר. "הייתי תמי" (Gettyimages)


בנוסף, אבואה שקיבל השעייה מפיפ"א וחתם בספטמבר האחרון ב"טורק אוקיי לימאסול" מהליגה הצפון קפריסאית ידע מי אשם בכך: "הבעיות שלי עם פיפ"א קרו בגלל האנשים שייעצו לי, אנשים שאמור היה להיות להם אכפת. בגללם, פיפ"א השעתה אותי". 


EXCLUSIVE: Skint ex-Arsenal defender Emmanuel Eboue hides from bailiffs, sleeps on pal's floor and can't afford washing machine | @MirrorDarrenhttps://t.co/3GXlVwpZNEpic.twitter.com/EL0s8sw6hF

— Mirror Football (@MirrorFootball) December 23, 2017

הראיון האמוציונלי עורר תגובות רבות ברחבי הרשת, כשרבים ברשתות החברתיות הביעו תמיכה באבואה וקראו לארסנל לתמוך במגן העבר שנחשב לאהוב מאוד בהייבורי ובאמירויות ולהעניק לו תפקיד במועדון. האם התותחנים ייחלצו לעזרת מגן העבר?


Dear @Arsenal ,

We can not let this happen to Eboue. No man should live like that, and especially not an Arsenal legend like him.

Go find him, and help him please. #TheArsenal

— Billy Cove (@TheChefsDeli2) December 24, 2017

I really wana just I've eboue a hug and tell him stay strong 🙁

— Ultra Instinct Goku (@krimdelakrim_) December 24, 2017

I really hope arsenal give uncle Eboue a job. He's left the sunken place broken and penniless. He needs their support. I think he'd be a good pundit because he's actually soo funny

— Shayshay (@Shaydakisses) December 24, 2017

I'll be nice if Arsenal start a gofundme page for Eboue where they and other people can donate money for him, what happened to him is truly heartbreaking.

— Oluwatofarati (@kmzss) December 24, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי