דיווח: ברייטון וסלטיק סיכמו על העברתו של מוסא דמבלה

מוסא דמבלה
מוסא דמבלה | Gettyimages

לפי "סקיי ספורט" השחפים ישלמו לקבוצה הסקוטית 18 מיליון ליש"ט כדי לחזק את החוד של כריס יוטון בחלוץ הצרפתי. ב"גרדיאן" טוענים שהאלופה הסקוטית מכחישה. מעמדו של תומר חמד ייפגע?

(גודל טקסט)

ברייטון על סף חיזוק משמעותי. על פי דיווח של 'סקיי ספורטס' היום (שני), השחפים הגיעו להבנות עם סלטיק לגבי צירופו של מוסא דמבלה. ברייטון הסכימה לשלם עבור החלוץ הצרפתי 18 מיליון ליש"ט כאשר ההעברה תושלם בפתיחת חלון ההעברות בחודש ינואר. ב"גארדיאן" טוענים שהסקוטים הכחישו את הידיעה.

עוד לפני המפגש מחר עם צ'לסי (17:00, שידור ישיר בספורט4), הודה מנג'ר השחפים כריס יוטון שחלוץ הנבחרת הצעירה של צרפת מתאים לפרופיל השחקנים בהם מתעניינת הקבוצה: "הוא שחקן טוב מאוד שהייתה לו עונה טובה מאוד. הוא לא שחקן שלנו ויכול להיות רק אחד מ-100 שמות שהוזכרו שאני יכול לרצות. אבל הוא לא שלנו, כמו כל שם שיכול לעלות".



דמבלה בן ה-21 גדל במחלקת הנוער של פאריס סן ז'רמן הוצטרף ב-2012 לפולהאם בה כבש 19 שערים ב-64 הופעות. בקיץ 2016 הצטרף הצרפתי לסלטיק בהעברה חופשית אחרי שסיים חוזה בקוטג'רס ובעונתו הראשונה כבש 32 שערים ב-49 משחקים בכל המסגרות. החלוץ החמיץ את פתיחת העונה הנוכחית בעקבות פציעה בשריר בירך האחורי ועד כה כבש שמונה שערים ב-הופעות.

למרות הדיווחים הנחרצים על העברתו של דמבלה לברייטון בסך 18 מיליון ליש"ט, ב"גארדיאן" הבריטי דיווחו מספר שעות לאחר מכן שסלטיק הכחישה את הידיעה על סיכום העברתו של החלוץ לשחפים וטוענים שבאלופה הסקוטית קראו לדיווח "שטויות".


חמד. מעמדו ייפגע בעקבות ההחתמה? (Gettyimages)

מי שעלול להיפגע מההחתמה הנוצצת של ברייטון הוא תומר חמד שהחל את העונה כחלוץ הפותח של השחפים, אך מאז שהורחק לשלושה משחקים הוא מתחרה על המקום בהרכב יחד עם גלן מארי, ופתח בחוד לסירוגין. עד כה כבש החלוץ, שהאריך את חוזהו, שני שערים במדי קבוצתו ובישל שניים נוספים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי