צפו בתקצירים: יונייטד חילצה 2:2 בדקה ה-92, 0:2 לצ'לסי על ברייטון

תומר חמד מול גארי קייהיל
תומר חמד מול גארי קייהיל | AFP

מחזור המשחקים של הבוקסינג דיי: צמד של לינגארד המחליף מנע השפלה לשדים האדומים מול ברנלי באולד טראפורד, מוראטה ואלונסו העניקו ניצחון לאלופה על חשבון השחפים של חמד (80 דקות) וכיאל (73 דקות)

(גודל טקסט)
אחרי המנה הראשונה בוומבלי, מחזור המשחקים החגיגי של הבוקסינג דיי וה-20 בפרמייר-ליג נמשך היום (שלישי), עם עוד שישה משחקים ששוחקו במקביל. כשבמוקד מנצ'סטר יונייטד חילצה בתוספת הזמן 2:2 מברנלי באולד טראפורד וצל'סי חזרה לנצח בליגה עם 0:2 על ברייטון של תומר חמד ובירם כיאל שפתחו בהרכב בסטמפורד ברידג'.



צ'לסי – ברייטון 0:2 (צפו בתקציר)

אחרי התיקו המאופס עם אברטון בשבת, האלופה חזרה לנצח מול השחפים של שבהרכבם פתחו תומר חמד (80 דקות) ובירם כיאל (73) שרשם הופעת בכורה ב-11 של כריס יוטון, בצל הדיווחים על צירופו של מוסא דמבלה מסלטיק. הבלוז נשארו במקום השלישי וצימקו את הפער ממנצ'סטר יונייטד השנייהלנקודה בלבד. המשחק נפתח עם מצבים בשני צידי המגרש כשהחלוץ הישראלי לא הצליח לנגוח מקרוב כדור שהגביה אליו מרקוס סטנר, כשבצד השני אנטוניו רודיגר החמיץ מקרוב מול מאת'יו ראיין. הבלוז הציגו עליונות במגרשם הביתי אך לא הצליחו למצוא את הרשת עד הירידה להפסקה.



כיאל מול קאנטה. בכורה בהרכב לקשר (AFP)

 במחצית השנייה לעומת זאת, אלברו מוראטה כבש את ה-0:1 כבר בדקה ה-46 אחרי הגבהה נהדרת של ססאר אספיליקואטה. שער שישי העונה שהמגן הספרדי בישל לבן ארצו. בדקה ה-60 החגיגה הספרדית המשיכה כשכדור קרן משמאל של ססק פברגאס הגיע לראשו של מרקוס אלונסו שנגח את ה-0:2 לרשת של ראיין. השחפים ניסו להגיב אבל חמד רשם עוד החמצה כשנגח החוצה מול טיבו קורטואה. בהמשך כיאל הוחף בפסקל גרוס וחמד בגלן מארי, אך צ'לסי הייתה קרובה יותר לכבוש את השלישי מאשר השחפים לצמק והתוצאה נשמרה עד הסיום.



הרכבים
צ'לסי:
טיבו קורטואה, ססאר אספיליקואטה, גארי קייהיל, אנטוניו רודיגר, ויקטור מוזס, אנגולו קאנטה (דני דרינקווטר 85), ססק פברגאס, טימואה בקאיוקו, מרקוס אלונסו, אדן הזאר (וויליאן 73), אלברו מוראטה (מישי בטשוואי 83).

 

ברייטון: מאת'יו ראיין, מרקוס סוטנר, שיין דאפי, אסקיאל סקלוטו, לואיס דאנק, דייל סטפנס, בירם כיאל (פסקל גרוס 73), דייבי פרופר, סולומון מארץ' (אנתוני קנוקארט 82), תומר חמד (גלן מארי 80), חוסה איסקיירדו.




מוראטה ואלונסו. הספרדים חגגו בלונדון (Gettyimages)



מנצ'סטר יונייטד – ברנלי 2:0
אחרי ההדחה מגביע הליגה וה-2:2 הדרמטי בלסטר, השדים האדומים לא הצליחו להתאושש מול ברנלי השביעית, שבעצמה רשמה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון. שחקניו של ז'וזה מוריניו אמנם נשארו במקום השני, אך מחר היריבה העירונית מנצ'סטר סיטי תוכל להגדיל את הפער ממנה ל-15 נקודות אם תנצח את ניוקאסל. מנגד, צ'לסי השלישית צימקה את הפער ממנה לנקודה בלבד.


הסגלגלים עלו ליתרון מפתיע כבר בדקה השלישית כשאשלי בארנס ניצל ערבובייה ברחבת יונייטד אחרי מצב נייח כדי לדחוק מקרוב את ה-0:1 לרשת של דויד דה חאה. השדים האדומים ניסו להחזר בצד השני, אך בדקה ה-36 הפיגור הוכפל כשסטיבן דפור הבלגי סובב כדור חופשי מכ-20 מטרים לפינה השמאלית הגבוהה של השוער הספרדי.



בארנס. הפתיע את יונייטד תוך פחות משלוש דקות (Gettyimages)


מוריניו ערך שני חילופים במחצית כשהכניס את הנריך מחיטריאן וג'סי לינגארד במקום מרקוס רוחו וזלאטן איברהימוביץ', ובדקה ה-53 זה השתלם לו כשאשלי יאנג שלח כדור רוחב מימין ללינגארד, ששלח אותו עם העקב לרשת של ניק פופ. השדים האדומים המשיכו ללחוץ אך לא הצליחו לכבוש את השני ורק בדקה השנייה בתוך תוספת הזמן לינגארד השתלט על כדור תועה ברחבה אחרי מצב נייח וכבש את השני והשווה ל-2:2.



לינגארד. צמד שלו מנע השפלה באולד טראפורד (Gettyimages)


הרכבים

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, אשלי יאנג, פיל ג'ונס, מרקוס רוחו (הנריך מחיטריאן 46), לוק שואו, נמניה מאטיץ', פול פוגבה, חואן מאטה, זלאטן איברהימוביץ' (ג'סי לינגארד 46), מרקוס ראשפורד, רומלו לוקאקו.


 

ברנלי: ניק פופ, פיליפ בארדסלי, קווין לונג, בן מי, צ'ארלי טיילור, סטיבן דפור (סם ווקס 67), סקוט ארפילד, ג'ק קורק, יוהאן גומונדסון, ג'פרי הנדריק, אשלי בארנס (ג'ונתן וולטרס 81) .

 

תוצאות נוספות

בורנמות' – ווסטהאם 3:3

(דן גוסלינג 29, נתן אקה 57, קאלום ווילסון 91/ ג'יימס קולינס 7, מרקו ארנאוטוביץ' 82 ו-89)


 

ווסט ברומיץ' – אברטון 0:0

 

ווטפורד – לסטר 1:2

(מולה וואגה 45, קספר שמייכל (עצמי) / ריאד מאחרז 37)

האדרספילד – סטוק 1:1

(טום אינס 10/ רמאדן סובחי 60)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי