מוריניו מאוכזב ממחטריאן, פירמינו הבקיע שער ששווה 20,000 ליש"ט

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | Gettyiamges

מאמנה של יונייטד מאוכזב מיכולתם של חניכיו ב-2:2 מול ברנלי ורוצה את דיבאלה, באנגליה מפנים את האש כנגד רוחו. בליברפול מרוצים מה-0:5 על סוונזי, הברזילאי יזכה בבונוס מכובד. צפו בתקצירים

(גודל טקסט)

ליברפול סיפקה אמש (שלישי) עוד תצוגה מדהימה כשהביסה את סוונזי 0:5 באנפילד. המייטירדס המשיכו ברכבת ההרים מבחינת היכולת והפעם החבורה של יורגן קלופ חגגה בזכות צמד של רוברטו פירמינו, פיליפה קוטיניו, אלכס אוקסלייד-צ'מברליין ורטרנט אלכסנדר-ארנולד והיא במקום הרביעי בטבלה במרחק 5 נקודות ממנצ'סטר יונייטד שבמקום השני.

למרות ההצגה, המאמן הגרמני מסרב להתרגש מהיכולת האישית של חניכיו בחוד. לאחר המשחק קלופ העדיף להתייחס ליכולת הקבוצתית ואמר: "אני מאוד שמח עבור הבחורים שהבקיעו, אבל אני לא הולך לדבר על כמה השחקן הזה הבקיע או כמה שערים יש לשחקן ההוא. אין לי עניין בכך. כשרואים את התוצאה אפשר לחשוב שהיה לנו משחק קל, אבל זו הייתה עבודה קשה של כל השחקנים. אנשים לא מספיק סבלניים איתנו".

קלופ גם התייחס לחילופו של פירמינו: "ראו עליו שהוא לא היה הכי שמח בגלל החילוף, אך אני צריך להישאר הגיוני ולחשוב על המשך העונה כי יש לפנינו עוד המון משחקים. אני מאוד מעריך את המאמץ בהופעה שלו, ובעיקר מכך שהבקיע צמד. הוא היה בכל מקום במגרש". אם כבר פירמינו, לפי "הסאן", החלוץ קיבל עד כה 65,000 ליש"ט בונוס לכיבוש, אך היות וכבש את שערו ה-16 העונה, הבונוס יתפח כעת ל-85,000 ליש"ט עבור שערים עתידיים.

יורגן קלופ. לא מעניין אותו הישגים אישיים (gettyimages)
יורגן קלופ. לא מעניין אותו הישגים אישיים (gettyimages)

האווירה במנצ'סטר יונייטד כמובן לא הייתה טובה לאחר ה-2:2 מול ברנלי, שהושג בתוספת הזמן. באנגליה טוענים שהתוצאה אמש חשפה את החולשות של השדים האדומים, וציינו שלוש נקודות מפתח שהראשונה בהן היא רומלו לוקאקו. החלוץ הבלגי מתחיל להרגיש את כובד האחריות בחוד, ואתמול הוא נראה מותש באולד טראפורד. ז'וזה מוריניו חשב שזלאטן איברהימוביץ' יוכל לעזור ללוקאקו לשאת בנטל הבקעת השערים של יונייטד, אך השבדי הענק עדיין לא חזר לעצמו מאז ששב מהפציעה. נגד ברנלי זלאטן ניסה להיכנס למשחק בכוח, אבל זה לא הצליח לו ועליו להוריד עוד הרבה חלודה.

כמו כן, המאמן הפורטוגלי מרגיש שחסר לו עושה משחק ברמה גבוהה, לאור יכולתו הרעה של הנריק מחטריאן. מוריניו מעוניין לצרף קשר התקפי בחלון העברות בינואר, למרות יכולתו הטובה של חואן חאטה במשחקים האחרונים. השם החם ברשימה של השדים האדומים הוא חלוץ יובנטוס, פאולו דיבאלה, שעשוי לעלות כ-60 מיליון ליש"ט.

גם מרקוס רוחו סופג אש לאחר שספג מול ברנלי את הכרטיס הצהוב החמישי, ולכן הוא מושעה מהמשחק הבא. באנגליה טוענים שהארגנטינאי מהווה נטל עבור הגנת יונייטד, וכנראה שגם מוריניו מרגיש כך ובגלל זה הוציא את הבלם בהפסקה והעדיף לשחק עם נמניה מאטיץ' כבלם במחצית השנייה.

רומלו לוקאקו. חייב לנוח (gettyimages)
רומלו לוקאקו. חייב לנוח (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי