עושים שוק: מונטלה חתם בסביליה, גם אייאקס וסוונזי מצאו מאמן

וינצ'נזו מונטלה
וינצ'נזו מונטלה | AFP

אקס מילאן יחליף את בריסו אצל האנדלוסים, טן האח יחליף את קייזר בבירת הולנד. סביליה מעוניינת במונטלה, אקס מכבי ת"א בדרך ליוון ואקס הפועל ת"א על הכוונת. וגם: קורטואה רוצה להגיע לריאל ו-וייטו לספורטינג?

(גודל טקסט)
רגע לפני הפתיחה הרשמית של חלון ההעברות בינואר, ספורט1 מביא לכם את כל ההחתמות הרשמיות והשמועות החמות.


רשמי

* וינצ'נזו מונטלה, שפוטר לאחרונה ממילאן, מצא בית חדש. המאמן האיטלקי חתם לשנה וחצי בסביליה. האנדלוסים, שפיטרו בשבוע שעבר את אדוארדו בריסו, צרפו את המאמן כאשר אנזו מארסקה עשוי להתמנות לעוזרו של מונטלה.


* אייאקס הודיעה על מינויו של אריק טן האח למאמנה החדש. הענקית ההולנדית תשלם לאוטרכט מיליון יורו עבור שחרורו, ובמקביל פתחה במגעים עם הופנהיים בתקווה לצרף את אלפרד סחרוידר כעוזרו. 



* סוונזי החתימה את קרלוס קרביאל, שפוטר משפילד וונסדיי לפני כמה ימים, כמאמן הקבוצה. לקרביאל בן ה-52 מצפה לא מעט עבודה, לאור העובדה שהברבורים מדורגים אחרונים בטבלת הפרמייר-ליג.


Welcome to @SwansOfficial, Carlos Carvalhal! #WelcomeCarlospic.twitter.com/DT3BHm3bzx

— Swansea City AFC (@SwansOfficial) December 28, 2017

* לאס פלמאס החתימה את הקשר הארגנטינאי בן ה-33 גבריאל פניאבלדה על חוזה לשנה וחצי. 


Mañana @gabypenalba28 pasará reconocimiento médico a las 11:30 horas. Será presentado a las 13:30 en el Hospital Perpetuo Socorro. pic.twitter.com/4TrHQTjviT

— UD Las Palmas (@UDLP_Oficial) December 27, 2017

* בטיס הודיעה על הארכת חוזהו של חואקין (36) עד 2020 ועשתה זאת בסרטון קורע שאחריו הצהיר: "אני לא טיפוס של טניס, מעולם לא החזקתי מחבט. מעדיף את הכדורגל ובגלל זה אני רוצה להודיע על הארכת החוזה שלי עד 2020".




⚽️✅ pic.twitter.com/E4fKE5hbzb

— Real Betis Balompié (@RealBetis) December 28, 2017

שמועות
לפי עיתונאים בספרד, מנכ"ל אתלטיקו מדריד אישר שלוסיאנו וייטו יעבור לספורטינג ליסבון בהשאלה עד סוף העונה עם אופציה לרכישה תמורת עשרה מיליון יורו.


לוסיאנו וייטו. בדרך לפורטוגל (gettyimages)
לוסיאנו וייטו. בדרך לפורטוגל (gettyimages)


* חבר חדש לניימאר? מרוואן פלאיני, שעתידו במנצ'סטר יונייטד לוט בערפל, עשוי לעזוב את האולד טראפורד כבר בעתיד הקרוב כשפאריס סן ז'רמן הוזכרה כמעוניינת בקשר הבלגי, למרות שלא ברור מה יהיה מתווה העסקה.


* ביוון טוענים שאקס מכבי ת"א ניקולה מיטרוביץ' במגעים עם קרקירה מתחתית הליגה היוונית.



פלאיני. יחגוג בקרוב עם ניימאר ואמבפה? (Gettyimages)


* למרות שאוהדי ריאל מדריד מפנטזים על חלוץ בעקבות יכולתו של קארים בנזמה העונה, "אס" מדווח ששוער אתלטיק בילבאו, קפה, יהיה הרכש היחיד של אלופת אירופה בינואר הקרוב, שתשלם עבורו את סעיף השחרור שלו שעומד על 20 מיליון יורו. למרות הסיכום המתקרב עם קפה, העיתונאי המוערך גיאם בלאגה טוען שגורם המקורב לטיבו קורטואה שיגר מסר לריאל מדריד לפיו הוא מעוניין להגיע, ובבלאנקוס השיבו: "גם אנחנו מעוניינים".


* לפי "סקיי איטליה", ארסן ונגר מעוניין לחזק את הגנת ארסנל בבלם יובנטוס מהדי בנעטיה, ומוכן לשלם עליו 35 מיליון ליש"ט. הנהלת הגברת הזקנה עשויה לקבל את ההצעה מצד התותחנים, כשמכירתו של המרוקאי תוכל לסייע למאמן מסימיליאנו אלגרי לשלב יותר את דניאלה רוגאני הצעיר. 


וינסנט אניימה. על הכוונת (gettyimages)
וינסנט אניימה. על הכוונת (gettyimages)


* לפי "ל'אקיפ" אנז'ה מוכנה לשלם לליל קרוב למיליון יורו על מנת להעביר את אקס הפועל ת"א וינסנט אניימה לשורותיה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי