צפו בתקציר: 2:3 דרמטי לארסנל אצל קריסטל פאלאס

שחקני ארסנל
שחקני ארסנל | AFP

ונגר השתווה לפרגוסון, וחגג את משחקו ה-810 בליגה האנגלית עם ניצחון בדרבי לונדוני. מוסטפי כבש ראשון מזווית קשה, אלכסיס הוסיף עם צמד תוך ארבע דקות. טאוסנד וטומקינס רק הצליחו לצמק עבור הודג'סון

קבוצות: קריסטל פאלאס
(גודל טקסט)
אחרי שמנצ'סטר סיטי הגדילה את הפער בפסגה, ליברפול להטה ואפילו צ'לסי שיפרה עמדות – המחזור ה-20 בליגה האנגלית הסתיים הערב (חמישי) עם 2:3 מרשים של ארסנל על קריסטל פאלאס. התותחנים חגגו בענק, במשחק שאותו ארסן ונגר לא ישכח. המאמן הצרפתי השתווה לסר אלכס פרגוסון, במשחקו ה-810 בליגה האנגלית.


דווקא אחרי ה-3:3 המוטרף מול ליברפול, ההגנה של ארסנל עמדה מול ההתקפה של רוי הודג'סון. כבר אחרי 15 דקות, שקוראדן מוסטפי ניצל טעות של חוליאן ספרוני, וכבש מזווית קשה. התותחנים היו קרובים לשני, אך החמיצו ושילמו ביוקר. ווילפריד זאהה דהר קדימה ומצא את אנדרוס טאוסנד בדקה ה-49, והוא הכניע את פטר צ'ך.



דווקא אז, אלכסיס סנאצ'ס התעורר. הצ'יליאני, שעשוי לעזוב בקרוב, כבש פעמיים בתוך ארבע דקות (62 ו-66). שער שלישי תוך שבוע לאלכסיס, שחגג צמד מבריק. ההגנה של התותחנים שוב קרסה ובדקה ה-89 היא ספגה שוב, מנגיחה של ג'יימס טומקינס. ארסנל, שהשכיחה את התבוסה מהעונה הקודמת בסלהרסט פארק, שמרה על היתרון עד לסיום והיא מחקה את הפער מטוטנהאם והיא רק במקום השישי בגלל יחס שערים פחות טוב משל התרנגולים, ובמרחק נקודה מהמקום הרביעי. הודג'סון עם הפסד ראשון אחרי שמונה משחקים. 


Arsene Wenger joins Sir Alex Ferguson in the 810-game club pic.twitter.com/TmO5HyNOQI

— B/R Football (@brfootball) December 28, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי