ונגר: לא חושש מההצעות שיגיעו על סאנצ'ס בגלל המצב עם חוזהו

ארסן ונגר
ארסן ונגר | Gettyiamges

מאמנה של ארסנל היה מרוצה מה-2:3 על קריסטל פאלאס: "ניצחון משכנע, המחצית השנייה הייתה קשה", והתייחס גם לאפשרות שהצ'יליאני יעזוב: "בסופו של דבר יפנו אלינו לגביו, כבר אמרתי בעבר את דעתי". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

ארסנל השיגה אמש (חמישי) 2:3 דרמטי על קריסטל פאלאס בזכות צמד שערים מהירים של אלכסיס סאנצ'ס במחצית השנייה. למרות המשחק הנהדר של החלוץ, שמו עדיין נקשר לעזיבת התותחנים בחלוץ העברות בינואר ומנצ'סטר סיטי היא המועמדת הבכירה לקלוט את השחקן.

השמועות על עזיבתו הצפויה של סאנצ'ס את צפון לונדון ככל הנראה פוגעות במעמדו, כאשר הדבר בלט בחגיגת השער הראשון של הצ'יליאני כשרק ארבעה שחקנים הגיעו לחגוג עמו את הכיבוש.

ארסן ונגר נשאל האם יש פילוג בחדר ההלבשה ואמר: "ממש לא. לא ראיתי את זה אפילו. אני לא חושש מההצעות שיגיעו על סאנצ'ס, זה בסופו של דבר יקרה בגלל המצב עם החוזה שלו. כבר אמר את דעתי בנושא מתחילת העונה, כך שלא אחזור על דבריי".

הניצחון של ארסנל על פאלאס היה ה-468 של הצרפתי כמאמן התותחנים, על המשחק סיפר ונגר: "היה ניצחון מאוד משכנע. המחצית השנייה הייתה קשה יותר מהראשונה בגלל שלא ניצלנו את המצבים אליהם הגענו. תמיד קשה לשחק מול פאלאס. היינו צריכים להילחם כדי להשיג את שלושת הנקודות הללו, ועשינו זאת".

סאנצ'ס עם מעט חברים. הפיצוץ בדרך? (AFP)
סאנצ'ס עם מעט חברים. הפיצוץ בדרך? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי