עושים שוק: "הזאר סירב להאריך חוזה, רואה את עצמו משחק בריאל"

אדן הזאר
אדן הזאר | Gettyiamges

אביו של הבלגי חשף את רצונותיו של בנו, יונייטד הציעה 70 מיליון ליש"ט ומחטריאi עבור דיבאלה. וגם: בצ'לסי בטוחים שקורטואה יישאר, רונאלדו הברזילאי מזהיר את קוטיניו, גורצקה יגיע בקיץ לליברפול?

(גודל טקסט)
רגע לפני הפתיחה הרשמית של חלון ההעברות בינואר, ספורט1 מביא לכם את כל ההחתמות הרשמיות והשמועות החמות.


שמועות
* האם אדן הזאר בדרך לריאל מדריד? אביו של השחקן, תיירי הזאר, חשף: "אני יכול לספר שאדן סירב להאריך את חוזהו בצ'לסי. יכול להיות שהוא יענה לחיזורים של ריאל מדריד, שם הוא רואה את עצמו משחק. כרגע לא נוצר שום קשר עם הבלאנקוס".


Hazard's Father: 'Eden rejected Chelsea renewals to wait for Real Madrid'https://t.co/jaCxMXguK2pic.twitter.com/mHw7r0fNEd

— AS English (@English_AS) December 29, 2017


* רונאלדו הברזילאי מזהיר את פיליפה קוטיניו לא לעבור לברצלונה: "הייתי הרבה יותר שמח ומחובר בריאל מדריד, למרות שחוויתי שנה מדהימה בברצלונה. בסופו של דבר ההיסטוריה שלי איתם הייתה מאוד רעה, מאוד דומה לזו של ניימאר. לברצלונה תמיד הייתה בעיה עם שחקנים ברזילאים: ניימאר, רומאריו, רונלאדיניו ואני. כולנו זכינו ליחס רע מהמועדון, למרות כל מה שעשינו למענם".


Ronaldo on Barcelona: "Barcelona have always had issues with Brazilian players: Neymar, Romario, Ronaldinho and me. We were all treated badly by the club." pic.twitter.com/yWcfiPWk6V

— Squawka News (@SquawkaNews) December 29, 2017


* מאוריסיו פוצ'טינו פוסל אפשרות שהארי קיין יעזוב: "אני חושב שאין לו מחיר כי אנחנו רוצים אותו אצלנו. אפשר לדבר על הרבה דברים, אך בסופו של דבר זה דיבור רק לשם דיבור. זה בלתי אפשרי לשים עליו תג מחיר".


* האם רוס בארקלי יעזוב את אברטון בינואר? על מאמנו בטופיז, סאם אלרדייס, עתידו של הקשר הכישרוני לא תלוי בו.


* ב"בילד" הגרמני מדווח שלאון גורצקה יעבור לליברפול בקיץ. קשרה הגרמני הצעיר של שאלקה מסיים את חוזהו בתום העונה, וככל הנראה יצטרף לג'ואל מאטיפ, שגם הגיע מהרויאל בלוז לאנפילד בהעברה חופשית.


לאון גורצקה. יצטרף לחבורה של קלופ? (שאלקה, האתר הרשמי)
לאון גורצקה. יצטרף לחבורה של קלופ? (שאלקה, האתר הרשמי)


* לאחר שארסן ונגר אמר השבוע שהארכת חוזהו של ג'ק ווילשר בארסנל נמנעת כרגע רק בגלל פרטים קטנים, הקשר אישר את הטענה ואמר: "אני בטוח שנמצא פתרון להארכת החוזה".


* על פי דיווחים באנגליה יובנטוס דחתה את הצעתה של מנצ'סטר יונייטד על פאולו דיבאלה. השדים האדומים הציעו 70 מיליון ליש"ט ואת הנריך מחטריאן, אך אלופת איטליה לא התרשמה ואינה מעוניינת לשחרר את הכוכב הארגנטינאי.


Juventus have rejected an offer of £70m plus Henrikh Mkhitaryan from Manchester United for Paulo Dybala. (Source: Sun Sport) pic.twitter.com/YAHZmBBlwz

— Transfer News Live (@DeadlineDayLive) December 29, 2017


* ב"דיילי אקספרס" מדווחים עשויים לבצע מחטף מפתיע על דיילי בלינד. ההולנדי בן ה-27 מסיים את חוזהו במנצ'סטר יונייטד בקיץ הקרוב וכנראה יגיע לסנטיאגו ברנבאו בהעברה חופשית.


דיילי בלינד. אולי יעבור לספרד (gettyimages)
דיילי בלינד. אולי יעבור לספרד (gettyimages)


* ב"סקיי ספורט" טוענים שפפ גווארדיולה איבד את סבלנותו כלפי וינסנט קומפאני בעקבות פציעו האחרונה במרפק, וככל הנראה המאמן הספרדי מעוניין להיפטר מהבלם הבלגי הוותיק.


* המאבק על ג'וני אוואנס צפוי להימשך גם בינואר. לאחר שהיה מלפפון לוהט בקיץ, בלמה הצפון אירי של ווסט ברומיץ' שוב גורר עניין ממנצ'סטר סיטי וכעת גם ארסנל הצטרפה למירוץ אחר בלם מנצ'סטר יונייטד בעבר.


* בצ'לסי לא מתרגשים מהשמועות על עזיבתו של טיבו קורטואה, ובטוחים שיצליחו להחתים את השוער הבלגי על חוזה חדש לחמש שנים.


* ב"דיילי מייל" טוענים שישנה דאגה בברצלונה שמנצ'סטר סיטי תהיה מוכנה לשלם את סעיף היציאה בחוזהו של סמואל אומטיטי, בעקבות רצונו של פפ לצרף בלם חדש לסגל הסיטיזנס.


סמואל אומטיטי. סיטי תבצע מחטף? (gettyimages)
 סמואל אומטיטי. סיטי תבצע מחטף? (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי