צפו: צ'לסי דרסה את סטוק 0:5, מהפך לליברפול ב-1:2 על לסטר

שחקני צ'לסי חוגגים
שחקני צ'לסי חוגגים | Gettyiamges

האלופה עלתה זמנית למקום השני בזכות שערים של רודיגר, דרינקווטר ופדרו בחצי הראשון, וויליאן וזפאקוסטה השלימו. וארדי הימם את אנפילד, אך צמד של סלאח סידר ניצחון. חמד שותף כמחליף במדי ברייטון. התקצירים כאן

(גודל טקסט)
המחזור ה-21 בפרמייר-ליג האנגלית והאחרון לשנת 2017 יצא היום (שבת) לדרך, כשצ'לסי דרסה את סטוק 0:4 וליברפול ניצחה את לסטר 1:2. בנוסף, תומר חמד עלה כמחליף ב-0:0 של ברייטון בניוקאסל, בורנמות' ניצחה אברטון 1:2, סוונזי עם 1:2 על ווטפורד, האדרספילד וברנלי סיימו ב-0:0.



ליברפול – לסטר 1:2 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
המייטירדס הגיעו להתמודדות כשהם במומנטום ענק לאחר הניצחון הגדול באמצע השבוע על סוונזי, לעומת השועלים שהפסידו לווטפורד. החבורה של יורגן קלופ נשארה במקום הרביעי עם 41 נקודות, לעומת הבחורים של קלוד פואל שבמקום השמיני ובמאזנם 27 נקודות. הקבוצה ממרסיסייד לא הפסידה בכל המסגרות מאז אוקטובר האחרון, ורשמה ניצחון נוסף באנפילד. מוחמד סאלח כבש צמד ענק והעלה את מאזנו ל-17 שערים ב-17 משחקים.


כבר בדקה ה-3 מאטיפ איבד כדור בסמוך לרחבה, ומאחרז סידר לווארדי את ה-0:1. בדקה ה-52 ליברפול הצליחה לפרוץ את הגנת לסטר, כשסלאח סיפק מבצע אישי גדול ברחבה והקפיץ מעל שמייכל את ה-1:1. המצרי לא הסתפק בגול הראשון, ובדקה ה-76 סלאח הסתובב על מגווייר כמו חלוץ רחבה ושוב הכניע את שמייכל, 1:2 לליברפול.



82: @22mosalah's afternoon comes to an end as the Reds make a second change…

⬅️ Salah
➡️ Wijnaldum

[2-1] pic.twitter.com/nN7QslYONs

— Liverpool FC (@LFC) December 30, 2017


צ'לסי – סטוק 0:5 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
האלופה עלתה זמנית למקום השני עם 45 נקודות והניצחון הלחיצה את מנצ'סטר יונייטד, שירדה בינתיים למקום השלישי. הבלוז רשמו ניצחון ענק על הפוטרס, כאשר וויליאן סיפק שני בישולים ושער. החבורה של מארק יוז פספסה הזדמנות לטפס בטבלה, ונשארה במקום ה-13 עם 20 נקודות.


קונטה החליט בסופו של דבר לפתוח עם פדרו, שישחק לצדם של וויליאן ואלבארו מוראטה. שרדאן שאקירי ופטר קראוץ' פתח על הספסל בסטוק. בדקה ה-4 בעיטה חופשית מאגף ימין של ווליאן מצאה את ראשו של רודיגר, הבלם נגח לרשת וקבע 0:1. חלפו רק חמש דקות ודרינקווטר הכפיל, כש הכדור הגיע אליו כ-18 מטרים משערה של סטוק והקשר שלח טיל לחיבורים של הפוטרס. בדקה ה-23 וויליאן מצא את פדרו על קו ה-16, הספרדי עקף את הבלם ובעט לפינה השמאלית את השלישי. בדקה ה-73 צ'לסי קיבלה פנדל מפוקפק, וויליאן התכבד לבעוט והבקיע את הרביעי. דוידה זפאקוסטה חתם את התוצאה וקבע 0:5 ענק לצ'לסי.




Full-time: Chelsea 5-0 Stoke City!

Our final game in 2017 ends with five goals and three points! Rudiger, Drinkwater, Pedro, Willian (pen) and Zappacosta the goalscorers! #CHESTKpic.twitter.com/Sv3oBfeheh

— Chelsea FC (@ChelseaFC) December 30, 2017


ניוקאסל – ברייטון 0:0

חמד וכיאל יצאו עם קבוצתם לסיינט ג'יימס פארק. השחפים במקום ה-12 עם 21 נקודות, ומקווים להיצמד בטבלה להאדרספילד ו-ווטפורד שנמצאות מעליהם. לאחר שני משחקים בהרכב של החלוץ ומשחק אחד ב-11 של הקשר, השניים פתחו על הספסל. בדקה ה-62 חמד נכנס לשחק במקום גלן מארי.


משחקים נוספים
בורנמות' – אברטון 1:2
(ראיין פרייז'ר 33, 89/ אידריסה גואייה 58)


האדרספילד – ברנלי 0:0


ווטפורד – סוונזי 2:1
(אנדרה קאריו 11, ג'ורדן אייו 86, לוסיאנו נארסינג 90)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי