צפו במוריניו תוקף את סקולס: פוגבה לא אשם שהוא מרוויח הרבה יותר ממנו

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | Gettyimages

אחרי ה-0:2 על אברטון, מנג'ר מנצ'סטר יונייטד ענה לשחקן העבר שמתח ביקורת על הקבוצה: "הדבר היחיד שהוא עושה טוב זה להעביר ביקורת, מאחל 25 אחוז מההצלחה שלי". גם לינגארד ענה למבקרים

(גודל טקסט)
אחרי הניצחון 0:2 על אברטון אמש (שני) בגודיסון פארק, מנג'ר מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו ניהל חצי ממסיבת העיתונאים בעמידה בגלל שהעיתונאים הרגיזו אותו שוב והוא היה נחוש להוציא את כל הזעם שלו על הכתבות נגדו ועל ההתקפה של פול סקולס. האחרון טען אחרי התיקו נגד סאות'המפטון שמנצ'סטר יונייטד מאכזבת, מציגה כדורגל ירוד ובעיקר אין לה מנהיגים, ושפול פוגבה הוא אכזבה אחת גדולה וכל מה שהוא עושה זה רק ללכת במשחקים.


מוריניו חיכה לניצחון וענה לסקולס בהתקפה חסרת תקדים: "הדבר היחיד שסקולס עושה זה להטיל ביקורת. הוא לא מגיב על משחקים, הוא מעביר ביקורת. זאת לא הבעיה של פוגבה שהוא מרוויח הרבה יותר כסף מסקולס. אני חושב שסקולס יישאר בספרי ההיסטוריה כשחקן גדול, אבל לא כפרשן גדול. אם סקולס יהיה יום אחד מנג'ר, אני מאחל לו 25 אחוז מההצלחה שלי, שזה בערך שישה תארים. אני בטוח שיהיה מאושר אם יזכה בהם".



הפורטוגלי תיקן את עצמו לאחר מכן כשאמר: "כשחקן הוא נתן המון לקבוצה הזאת ואני לא יכול להכחיש שיונייטד הייתה קבוצה מצליחה בזכות שחקנים כמוהו, אבל מה הוא רוצה מפוגבה? לפעמים הוא משחק טוב מאוד, לפעמים טוב ומעט מאוד פחות טוב. הבעיה של כל שחקני העבר האלה היא שהם רוצים להישאר במועדון, ואני לא יכול לפתור את הבעיות האלה".


פוגבה הוכיח אתמול את יכולתו עם ציון 7.5 ב"דיילי מייל" אם כי ג'סי לינגארד היה המצטיין עם 8, אבל שימו לב לסטטיסטיקה הבאה: הפעם האחרונה בה פוגבה הפסיד משחק ליגה עם יונייטד הייתה לפני לא פחות מ-435 ימים, באוקטובר 2016 לצ'לסי. מאז רשם הקשר הצרפתי 34 משחקים ללא הפסד. גם לינגארד הרגיש פגוע מהביקורת נגדו והראה תנועת השתקה אחרי הניצחון וצייץ אחר כך: "אל תדברו כל כך הרבה", כשהרמז ברור.


Dont Even Talk Too Much #NoWordspic.twitter.com/7DdjhJ4qsK

— Jesse Lingard (@JesseLingard) January 1, 2018

בנוסף, מוריניו גם עקץ את חבר להקת אואזיס, נואל גלאגר, שידוע כאוהד שרוף של מנצ'סטר סיטי. גלאגר אמר שהוא שמח שהקבוצה שומעת את שירי הלהקה בחדר ההלבשה וכינה את הפורטוגלי: "האיש הכי שנוא בכדורגל העולמי אי פעם". מוריניו השיב לו אתמול: "ההופעה שלנו הייתה טובה מאוד כך שאני שמח שאולי כמה ממלכי הרוק אנד רול יפסיקו להגיד שאני משחק מתחת לרמתי".


מוריניו גם הודיע שרומלו לוקאקו יחזור כבר למשחק הבא של יונייטד אחרי שנפגע במשחק הקודם וקיבל דקות אורכות טיפול רפואי על כר הדשא. החלוץ הבלגי רצה לשחק כבר אתמול, אבל מוריניו הורה לו לנוח ואמר: "יש הוראות ברורות לגבי שחקנים שסופגים מכות בראשם, כך שהבהרתי לו שאסור לסטות מהן".


TELEGRAPH SPORT: 'United legends jealous of Pogba' #tomorrowspaperstoday
⚽️⚽️⚽️ pic.twitter.com/3VPKci5XdB

— Helen Miller (@MsHelicat) January 1, 2018

MAIL SPORT: Shut it, Scholes #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/G1yC7BWTPG

— Helen Miller (@MsHelicat) January 1, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי