צפו בתקציר: שערים מרהיבים ב-1:1 בין טוטנהאם לווסטהאם

סון כובש שער מרהיב
סון כובש שער מרהיב | AFP

אוביאנג העלה את הפטישים ליתרון מפתיע בבעיטה ממרחק, גם סון ניסה את מזלו ופגש את החיבורים כדי לקבוע חלוקת נקודות מאכזבת עבור התרנגולים שהתרחקו מרביעיית הצמרת

קבוצות: ווסטהאם
(גודל טקסט)

טוטנהאם כבשה שתי חמישיות בשלושת משחקי הבית האחרונים בפרמייר-ליג, אבל הערב (חמישי) במשחק השלמה במסגרת המחזור ה-21 בפרמייר-ליג, היא שוב אכזבה בוומבלי והצליחה רק להשוות ל-1:1 מול ווסטהאם בדרבי לונדוני, במשחק בו שני שערים מרהיבים קבעו חלוקת נקודות.

התרנגולים מעדו בששת המחזורים האחרונים רק פעם אחת, ב-4:1 למנצ'סטר סיטי, אבל 48 שעות בלבד אחרי שניצחו 0:2 בוויילס את סוונזי הם נראו לא מרוכזים, כאשר הארי קיין (ששב להרכב) וחבריו רשמו מספר החמצות לא אופייניות מתוך 31 בעיטות (!), כמובן שאדריאן בשער הפטישים עשה את עבודתו נאמנה ובסופו של דבר השוערים הוציאו כל אחד כדור מהרשת רק בעקבות שני פגזים ממרחק.

אחרי שבעים דקות ללא שערים, הספרדי פדרו אוביאנג הניף את הרגל ממרחק, הכדור עבר בין רגליו של דווינסון סאנצ'ס וטס היישר לחיבורים של הוגו לוריס כדי להעלות את ווסטהאם ליתרון מפתיע בוומבלי. דייויד מויס, שהחליף את סלאבן ביליץ' בתפקיד מאמן הפטישים, היה קרוב לניצחון שני ברציפות לראשונה מאז הצטרף למועדון, אך בדקה ה-84 ניסה את מזלו ממרחק גם כוכב טוטנהאם סון יונג-מין הדרום קוריאני, גם הוא מצא את החיבורים ולמעשה קבע את תוצאת המשחק, 1:1.


אוביאנג הצליח להדהים את התרנגולים (AFP)

משמעות התיקו היא שטוטנהאם במקום החמישי בלבד עם 41 נקודות במאזנה אחרי 22 משחקים, שלוש הפרש מליברפול הרביעית, חמש מצ'לסי השלישית ושש מיונייטד השלישית. מהמוליכה סיטי היא כמובן בפער בלתי מחיק של 21 נקודות. 

ווסטהאם מנגד טיפסה למקום ה-14 שבמאזנה 22 נקודות, רחוקה רק שתי נקודות מסטוק שניצבת במקום ה-18 המוביל לצ'מפיונשיפ. גם היא שיחקה רק לפני 48 שעות וניצחה בתוספת הזמן את ווסט ברומיץ' (1:2), כך שעבורה היו אלו ארבע נקודות יקרות מפז.



סון. נמצא בכושר מצוין, אבל זה לא הספיק לניצחון (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי