מחליפי ברנלי ינסו להפתיע את סיטי, וארדי נגד האקסית מליג 1

וארדי
וארדי | Getty

גביע אנגלי: פפ גווארדיולה ינסה לצלוח את המשוכה של שון דייץ', חלוץ לסטר נגד פליטווד, וגם: באטשואי ינסה להוכיח לאנטוניו קונטה שמקומו בהרכב, והקטר מוולבס מאיים על סוונזי

(גודל טקסט)

משחקי הסיבוב השלישי בגביע האנגלי יימשכו גם מחר כאשר במרכז מנצ'סטר סיטי תארח את ברנלי בקרב בין שתי קבוצות מהפרמיירליג. וולבס מוליכת הצ'מפיונשיפ מועמדת להדיח את סוונזי מהפרמיירליג ונוריץ' מליגת המשנה תנסה לעצור את צ'לסי.

פליטווד טאון – לסטר (14:45, ספורט1)
פליטווד טאון מהליגה השלישית (ליג 1) מקווה להפתיע את לסטר כאשר תשחק מול שחקנה לשעבר ג'יימי וארדי ששיחק בקבוצה. בעונת 2011/12 נרכש וארדי על ידי פליטווד ב-250 אלף ליש"ט. שחקני הקבוצה טענו שזה בזבוז כסף לרכוש אותו, אבל יחד עם חלוץ הקבוצה דאז, אנדי מאנגן הוא כבש 58 שערים ב-23 משחקים שהעלו אותה מהחובבים לליגה הרביעית. לסטר רכשה אותו מפליטטוד ב-2012 ב-1.5 מיליון ליש"ט ומאז הוא סיפור של סינדרלדה. וארדי היה פצוע עד כה במפשעה, אבל סביר להניח שירצה לשחק מספר דקות נגד קבוצתו לשעבר.

מנצ'סטר סיטי – ברנלי (17:00, ספורט1)
פפ גווארדיולה טוען כל הזמן שסיטי לא תזכה העונה בארבעה תארים, אבל הוא לא יוותר על הגביע האנגלי. שון דייץ' מנג'ר ברנלי לא הכחיש שישחק עם שחקני ספסל: "יש לנו מספיק עומק בספסל לשחק עם מחליפים נגד סיטי. לנצח אותם? ברור שיהיה קשה מאוד כי הם בלתי מנוצחים 22 משחקים, אבל בטוח שנעשה להם בעיות. הגביע תמיד מספק תוצאות מפתיעות ואולי נעשה את זה". בסיטי ג'ון סטונס עשוי לשחק בהרכב אחרי שחזר מפציעה. קלאודיו בראבו יעמוד בשער.

דייץ'
דייץ'. בטוח בספסל שלו (AFP)

נוריץ' – צ'לסי (19:30, ספורט1)
מישי באטשואי יפתח נגד הקנריות מהצ'מפיונשיפ שעוברים שנה גרועה ומדורגים רק במקום ה-13. החלוץ הבלגי ינסה לשכנע את אנטוניו קונטה שיש לו מקום בהרכב הפתוח נוכח ההחמצות של אלברו מוראטה בתיקו 2:2 נגד ארסנל. אדן הזאר ומוראטה לא ישחקו נראה.

וולבס – סוונזי (17:00)
הזאבים בעונה חלומית ונראים בדרך הבטוחה חזרה לפרמיירליג, עם מקבץ מטורף של כוכבים שהביא לקבוצה סוכן השחקנים ז'ורז' מנדש. וולבס רוצה להביא לקבוצה את רובי קין החלוץ הוותיק ששיחק תחילה בשורותיה לפני שיצא לקריירה באינטר, לידס, טוטנהאם, ליברפול, סלטיק, ווסטהאם, גאלקסי ואפילו בליגה ההודית. הם רוצים שיסיים את הקריירה היכן שהתחיל – בוולבס.

במשחקים נוספים:פולהאם – בריסטול סיטי, מידלסברו – סנדרלנד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי