ונגר הורחק משלושה משחקים וספג עקיצה מקונטה

ארסן ונגר
ארסן ונגר | AFP

מנג'ר ארסנל השתלח בשופט המשחק מול ווסט ברומיץ' וייעדר ממשחק הגביע מול נוטינגהאם פורסט, ממפגש גביע הליגה מול צ'לסי ויחמיץ גם את בורנמות' בפרמיירליג. העומד על הקווים בצ'לסי ניצל את ההזדמנות ועקץ

(גודל טקסט)

התבטאויותיו החריפות של ארסן ונגר לאחר משחק הליגה מול ווסט ברומיץ (1:1) בתחילת השבוע הובילו לעונש כבד מההתאחדות האנגלית – המנג'ר הצרפתי של ארסנל ספג קנס של 40 אלף פאונד ובנוסף הורחק משלושה משחקים בפועל, כך שיחמיץ את משחקיהם הבאים של התותחנים בגביע מול נוטינגהאם פורסט, בגביע הליגה מול צ'לסי ובליגה בחוץ מול בורנמות'.

ונגר השתלח בשופט המשחק מייק דין בעקבות פנדל שנפסק נגד קבוצתו בדקה ה-89 והוביל לחלוקת נקודות מול הבאגיז. "התנהגותו הייתה בלתי הולמת וכך גם שפתו. הוא הטיל דופי ביושרתו של שופט המשחק", הבהירה ההתאחדות.



ונגר, ללא כל קשר, גם ביקר את החלטות צוות השיפוט ממשחק אמצע השבוע מול צ'לסי (2:2), ובמסיבת העיתונאים שערך מנג'ר הבלוז  אנטוניו קונטה הוא עקץ את הצרפתי כשאמר: "אם הוא יצפה שוב במשחק, הוא יבין שהיה לו מזל גדול מאוד בשל החלטות השיפוט. זה היה מוזר שהוא דיבר עליי, אני לא רגיל לדבר על אחרים. זה כבוד הדדי שצריך לתת. הוא כנראה שכח שבחלק מהמשחקים האחרונים מולם סיימנו בעשרה שחקנים".


ונגר. גם את המפגש מול צ'לסי בגביע הליגה הוא יחמיץ (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי