מספר 8 החדש של צ'לסי: בארקלי חתם לחמש שנים וחצי

רוס בארקלי
רוס בארקלי | צ'לסי, רשמי

הבלוז הודיעו על רכישתו של קשר אברטון, שיעשה את הדרך ללונדון עבור כ-15 מיליון פאונד. הוא יזכה להיות הראשון שילבש את הספרה של פרנק למפארד

(גודל טקסט)

רוס בארקלי נחשב לאחד מקשרי העתיד של אנגליה וכבר בקיץ האחרון אמור היה לעשות את המעבר לקבוצת צמרת ולחתום בצ'לסי, אולם פציעה שספג בחודש אוגוסט הובילה לכך שברגע האחרון הוא ויתר על ההצעה והודיע כי ישמח להתאושש ולחזור לקו הבריאות באברטון. 

הערב (שישי), מספר ימים לאחר ששב לאימונים מלאים ואמור היה לערוך הופעת בכורה העונה, בעקבות הפציעה כאמור כלל לא שיחק, הודיעו הבלוז על רכישתו של הקשר בן ה-24, ככל הנראה עבור כ-15 מיליון ליש"ט, כך לפי כלי התקשורת בממלכה.

בארקלי חתם לחמש שנים וחצי בצ'לסי ויזכה ללבוש את החולצה עם הספרה 8, אשר הייתה שייכת כמובן לפרנק למפארד שפרש ממשחק פעיל ונפרד מצ'לסי כבר ב-2014, שנתיים לפני שתלה את הנעליים. לא סתם מי שסומן כיורש של למפארד זכה לקבל את החולצה שלו, מהלך שכמובן גם ישים לא מעט לחץ על קשר אברטון, יליד ליברפול שגדל אצל הטופיס ועבר בכל מחלקותיה הצעירות.


בארקלי במעמד החתימה. התאושש מהפציעה והשלים את המהלך שהחל בקיץ (רשמי)

"התחלה חדשה במועדון כמו צ'לסי זה משהו בלתי ייאמן עבורי", אמר בארקלי לאחר החתימה, "אני מצפה כבר להמשיך היכן שעצרתי בסוף העונה שעברה ומקווה לשפר את המשחק שלי ולכבוש כמה שיותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי