מוריניו על קונטה: "אותי לא השעו על מכירת משחקים". קונטה: "הוא הזדקן"

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | מנצ'סטר יונייטד, רשמי

החזית בין מאמן מנצ'סטר יונייטד לצ'לסי התחממה אחרי מפגש הגביע מול דרבי קאונטי: "אני לא צריך שהוא יזכיר לי את הטעויות שלי". האיטלקי הגיב בעוצמה: "אני מחכה לו, לא בטוח שהוא מוכן למפגש הזה"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד חיכתה אמש (שישי) לדקות הסיום כדי להכריע את המפגש מול דרבי קאונטי מליגת המשנה, במסגרת הסיבוב השלישי בגביע האנגלי. השדים האדומים הזדקקו לשערים מאוחרים של ג'סי לינגארד ורומולו לוקאקו, אך מי שכרגיל גנב את ההצגה היה ז'וזה מוריניו.


הקרב המילולי בין 'המיוחד' לאנטוניו קונטה עלה מדרגה. בסיום מפגש הגביע, בחר מוריניו לסגור חשבון עם האיטלקי: "יכול להיות שעשיתי טעויות במהלך הקריירה שלי, אבל אני מעולם לא מכרתי משחקים. אני לא צריך שקונטה יזכיר לי את הטעויות שלי, אותי אף פעם לא השעו על מכירת משחקים. אני יודע שחגגתי ניצחונות וגלשתי על הרגליים, אבל כל מה מה שרציתי לומר הוא שבעבר התנהגתי בצורה לא מכבדת והיום אני שולט בעצמי".

 


מאמן השדים האדומים התייחס לסערה סביב קונטה, שהתחוללה ב-2011 כשהוא אימן את סיינה. המאמן הושעה לעשרה חודשים בעקבות העובדה כי ידע על מכירת משחקים של שחקניו, ריצה בפועל רק ארבעה חודשים ולבסוף זוכה על ידי בית המשפט. החזית בין השניים התחממה בימים האחרונים. תחילה מוריניו טען: "יש מאמנים שמתנהגים כמו קופים על הקווים, והם צריכים להפסיק עם זה".



רותח מזעם. מוריניו (AFPׂ) 


בתקשורת האנגלית הסבירו כי 'המיוחד' מתייחס ליורגן קלופ וקונטה. האחרון לא נותר חייב ותקף בחזרה: "הוא זקן סנילי שצריך לעבור בדיקות כדי לאבחן את מצבו. הוא שכח את העבר, במיוחד איך הוא התנהג כמאמן פורטו מול מנצ'סטר יונייטד. הגיע הזמן שהוא יברור היטב את המילים שלו, כי אם הוא רוצה להגיע למלחמה אני מוכן להילחם".


בחזרה לכדורגל, השדים האדומים מעוניינים לצאת למחנה אימונים בדובאי, אך תמתין לתוצאה בין סטוק סיטי לקובנטרי בהמשך השבוע. אם המפגש לא יוכרע, שיוביל למשחק חוזר, המחנה יבוטל בגלל בעיות בלוח הזמנים. מוריניו התייחס לסוגייה: "כולנו רוצים שבוע אימונים איכותי במתקן טוב ומזג אוויר אחר. נחכה למפגש של סטוק וקובנטרי".


"אני לא מודאג לגבי מרכוס ראשפורד, כי כל הטוב עוד לפניו", הוסיף המאמן וגם התייחס לסוגיית הנריק מחיטיריאן: "אין לי שום בעיה איתו. הייתי זקוק ללוקאקו ולכן הוא הוחלף". 


מאוחר יותר הגיעה התשובה של קונטה. "אני מחשיב אותו לאיש קטן ולאדם בעל פרופיל נמוך מאוד. הוא היה איש קטן בעבר, הוא איש קטן בהווה והוא יישאר איש קטן בעתיד. בתקופה האחרונה הוא סובל מאמנזיה. זה קורה כשמזדקנים. הוא חייב לשים לב כי הוא עושה את זה הרבה לאחרונה. תהיה לנו הזדמנות להיפגש באולד טראפורד, אני והוא – פנים אל פנים. אני מוכן, אבל אני לא יודע אם הוא מוכן".

 

SUN SPORT: Jose is losing his mind #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/0xqRnUYs82

— Neil Henderson (@hendopolis) January 5, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי