פפ במחמאות נדירות: "כבוד גדול שאגוארו מתאמן אצלי"

סרחיו אגוארו
סרחיו אגוארו | Gettyimages

מאמן מנצ'סטר סיטי שפע תשבוחות על החלוץ הארגנטינאי אחרי ה-1:4 על ברנלי: "שחקן הכרחי עבור סיטי". שון דייץ' זעם על השיפוט, התעמת עם פפ ונרגע: "אין לי כלום נגדו. יש כאלה ריבים לפעמים במשחק"

(גודל טקסט)

"מי צריך את אלכסיס סאנצ'ס כשיש את סרחיו אגוארו?", נכתב היום (ראשון) בעיתוני אנגליה כאשר מנצ'סטר סיטי, שפיגרה 1:0 מול ברנלי בסיבוב השלישי של הגביע האנגלי, ניצחה לבסוף 1:4. סיטי רשמה משחק 23 רצוף ללא הפסד וכולם כבר מיואשים מהאפשרות שסיטי תגלה חולשה כלשהי העונה.

פפ קרא לקון: "שחקן הכרחי עבור סיטי", עקב העובדה שהארגנטינאי כבש צמד ב-94 שניות לאחר שברנלי הדהימה את סיטי במחצית הראשונה והובילה 0:1. "שני השערים של אגוארו היו פנטסטיים. מדובר בשערים חכמים ומבריקים, אני שמח על השערים האלה. זה כבוד עבורי שהוא משחק אצלי. האיכות שלו מדהימה ואנחנו זקוקים לו שיכבוש כמה שיותר שערים. הוא סוג של שחקן שתוך כמה שניות יכול לכבוש שני שערים".

למרות הדברים שאמר פפ על אגוארו, על פי "סאנדיי מירור" אוהדי סיטי חוששים עדיין שבואו של סאנצ'ס ידחק את החלוץ החוצה אחרי החלמת גבריאל ז'סוס. הם גם עשו מחווה יפה לדויד סילבה שהבן שלו נאבק על חייו, כפג ומחאו לו כפיים בדקה ה-21, לכבוד ספרתו של הקשר שטס לספרד. פפ אמר בסיום: "אני מאושר שהוא גילה את מה שעובר עליו. זה לא קל לטוס כל פעם מספרד לאנגליה וחזרה, אבל אנחנו תומכים בו במאה אחוז".

אגוארו
אגוארו. מחמאות אדירות מפפ (AFP)

מנג'ר ברנלי שון דייץ' זעם על השיפוט של גראהם סקוט, וטען שהוא איפשר לאילקאיי גונדואן לבעוט כדור חופשי מבלי שהגנת ברנלי הספיקה להתארגן והדבר הוביל לשער של אגוארו ושינה את המשחק: "עשינו עבודה טובה עד שער השוויון של סיטי וזה שינה את כל מהלך המשחק. הוא לא חייב לשרוק על כל דבר, אבל יש רגעים שצריך קצת מחשבה". היו חילופי דברים בין פפ לדייץ' על קווים בגלל השריקה, אבל פפ אמר: "אני מתנצל כי אמרתי לשחקנים שלי להשאיר את ההחלטה לשופט". דייץ' אמר: "אין לי כלום נגד פפ. יש כאלה ריבים לפעמים במשחק".

וממנצ'סטר ללונדון, אוהדי צ'לסי כעסו על אנטוניו קונטה שהשאיר את כל הסגל הראשון מחוץ למשחק מול נוריץ' שהסתיים ב-0:0 שגרם למשחק חוזר, ועומס מיותר על לוח המשחקים של הקבוצה. אצל הקנריות כרטיס למשחק נגד צ'לסי עלה רק 25 ליש"ט – עוד הוכחה עד כמה הגביע האנגלי מאבד את היוקרה שלו במהירות. למרות ההרכב השני של צ'לסי שותפו בו תשעה שחקנים בינלאומיים. מישי בטשואי שעלה 33 מיליון ליש"ט, נכשל בנסיון לשכנע את קונטה לתת לו מקום בהרכב.

גם דויד לואיז שחזר לשחק אחרי שישה משחקים הראה שהוא לא בכושר. קונטה מתכוון להיפטר מלואיז אחרי שרב איתו באותה צורה בה הסתכסך עם דייגו קוסטה. ארסנל ומנצ'סטר יונייטד רוצות אותו וייתכן שהוא רק יושאל ולא יימכר. קונטה אמר שלא יעמוד בדרכו של לואיז אם ירצה לעזוב.

קונטה
קונטה. סופג אש (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי