ונגר: אני עייף מלדבר על השופטים, לא הגיע לנו לנצח

ארסן ונגר
ארסן ונגר | AFP

מאמן התותחנים ניסה לשמור על איפוק לאחר ה-4:2 המביך מול נוטינגהאם וההדחה כבר בסיבוב השלישי, והוסיף: "היום לא הצליח לנו". עתידו בסכנה? צפו בתקציר

(גודל טקסט)

הממלכה הבריטית בהלם לאחר שארסנל הודחה הערב (ראשון) על ידי נוטינגהאם פורסט בסיבוב השלישי בגביע האנגלי. למי ששכח התותחנים הם מחזיקי הגביע וזכו בו שלוש פעמים בארבע השנים האחרונים, אך ה-4:2 של הקבוצה מהליגה השנייה באנגליה קטע את הניסיון להגן על התואר.

נוטינגהאם זכתה בשני פנדלים מפוקפקים, אך ארסן ונגר דווקא בחר לשמור על קור הרוח בניגוד לטענות נגד השיפוט בשבועות האחרונים. הצרפתי אמר לאחר המשחק: "אני לא מעוניין לדבר על כך. אני עייף מזה".

ונגר בחר לערוך לא פחות מתשעה שינויים בהרכב ארסנל, וזה התנקם בו: "היו לנו הרבה שחקנים עייפים שהגיעו לקצה, והם עוד צריכים לשחק ביום רביעי. היום לא הצליח לנו. שיחקנו נגד קבוצה שהייתה יותר מסוכנת וחדה מאיתנו. היינו חסרי מזל ולא הגיע לנו לנצח את המשחק".

כזכור, לפני 22 שנים בדיוק הודחו התותחנים בפעם האחרונה בסיבוב השלישי בגביע האנגלי, אז אחרי משחק כפול שפילד וונסדיי הנהלת התותחנים החליטה לפטר את ג'ורג' גרהאם ומינתה במקומו את ונגר. כעת קיימת האפשרות שעתידו של המאמן הצרפתי יהיה דומה לקודמו בתפקיד.

אלכס אייוובי. הלם בלונדון (AFP)
אלכס אייוובי. הלם בלונדון (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי