ונגר: לא היינו טובים בשום חלק במגרש. הגיע לנו להפסיד

ארסן ונגר
ארסן ונגר | AFP

מנג'ר התותחנים ביקר את השחקנים אחרי ההדחה מהגביע כל ידי נוטינגהאם, וספג בעצמו מהתקשורת והאוהדים שקראו לו ללכת הביתה. "מירור": ארטטה עשוי להחליף את הצרפתי

(גודל טקסט)
ההדחה של ארסנל מהגביע האנגלי אחרי ההפסד 4:2 לנוטינגהאם פורסט מהמקום ה-14 בצ'מפיונשיפ חידשה את קריאות האוהדים למנג'ר ארסן ונגר ללכת הביתה. הוא אומנם עלה למשחק בהרכב שני, אבל פרשנים קטלו אותו על בחירת השחקנים שלו ולראשונה מזה 22 שנים, התותחנים הודחו בסיבוב השלישי בגביע, דבר שלא קרה מעולם תחת הצרפתי.


ב"מירור" נכתב שוונגר אף שוקל לעזוב את הקבוצה ולהשאיר אותה בידיו של מיקל ארטטה, שחקן ארסנל לשעבר ועוזרו של פפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי בהווה. העיתון עקץ בכותרת את ונגר כשכתב: "הוא בחוץ, לפחות בגביע". ונגר טען שזה היה המשחק הכי גרוע של קבוצתו בגביע אי פעם, וארסנל הרי זכתה בגביע שלוש פעמים בארבע השנים האחרונות. האוהדים שזועמים על ונגר יצאו נגדו ברשתות החברתיות ופירס מורגן, אחד מבעלי המניות של ארסנל, צייץ לו: "פשוט תלך".



Monday's Mirror sport: "Wenger out … of the FA Cup at least" #tomorrowspaperspic.twitter.com/iJiKFNP8wU

— Helena Lee (@BBCHelenaLee) 7 בינואר 2018


ונגר שביצע תשעה חילופים מההרכב מהמשחק הקודם השתלח בשחקניו: "לא היינו טובים בשום חלק של המגרש. נוטינגהאם נראתה חדה יותר והגיעה להרבה מצבים. הגיע לנו להפסיד. ידעתי שישאלו אותי על ההרכב, אבל היו לנו תשעה שחקנים בינלאומיים במגרש, עם כל הכבוד ליריבה. היה לנו לוח זמנים קשה מאוד של משחקים. שחקנים אחדים ממש על סף התמוטטות. הייתי חייב לתת להם לנוח".

Monday's Metro sport: "Nott good enough" #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/6JUPi4KXYV

— Helena Lee (@BBCHelenaLee) 7 בינואר 2018


פרשן ה"מירור" ג'ון קרוס כתב: "הגביע האנגלי היה חבל ההצלה של ונגר במשך 21 שנה, אבל אתמול הוא הובך בצורה משפילה. הקבוצה שלו הציגה אולי את ההגנה הכי גרועה אי פעם בגביע ונראתה פתטית. ונגר יודע שהיה אסור לו להתייחס בזלזול למפעל בו זכה שבע פעמיים והציל אותו פעמיים מפיטורים, בעיקר בעונה האחרונה". עיתונאי אחר, קונור האם, תקף את הצרפתי בטוויטר: "הוא הראה זלזול מוחלט בנוטינגהאם. אנחנו הולכים אחורה במקום קדימה. פעם ראשונה סיימנו אחרי טוטנהאם בטבלה ועכשיו פעם ראשונה שהודחנו בסיבוב השלישי בגביע".

Arsenal breaking new records under Wenger every year. Finishing below Spurs for the first time last season. Out in the 3rd round for the first time under Wenger. We are going backwards under this manager.

— Connor Humm (@ConnorHumm_) 7 בינואר 2018


ההשפלה של ונגר גדולה גם בגלל שאין לנוטינגהאם מנג'ר קבוע עדיין. המאמן המחליף, גארי ברזיל, היה שחקן מקצועי בפולהאם וניוקאסל, אבל מעולם לא מנג'ר אלא מאמן זמני, אמר: "זה ניצחון שהגיע לנו. למי שיגיע כמנג'ר תהיה כבר פתיחה מצוינת ועם חיזוק קטן, אנחנו יכולים לעלות לצמרת בחלק השני של העונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי