רק רשת: התואר המפוקפק של בוס, מקלארן נפגש עם ג'ורדי קרויף

ג'ורדי קרויף עם סטיב מקלארן
ג'ורדי קרויף עם סטיב מקלארן | עדי אבישי

אקס בורוסיה דורטמונד זכה בתואר המאמן המאכזב של חצי העונה הראשונה בגרמניה, האנגלי שוב בישראל ונועד עם מאמן מכבי תל אביב. כיאל מחמיא לזלאטן, פודולסקי פתח עסק חדש והפספוס של כוכב נוטינגהאם פורסט

(גודל טקסט)
18:00: סיכום חצי עונה בגרמניה 

הפגרה בגרמניה בעיצומה, אך היום ב'קיקר' המקומי ערכו סקר לגבי חצי העונה שהסתיימה, שנערך על ידי השחקנים. מי שזכה בתואר המפוקפק של המאמן המאכזב ביותר הוא פטר בוס, שפוטר מבורוסיה דורטמונד. אקס מכבי תל אביב קיבל 30 אחוזים מהקולות, והוא הקדים את קרלו אנצ'לוטי (25 אחוזים) ופטר שטוגר (18.3 אחוזים), שהחליף את בוס בדורטמונד. המועמדת הבכירה לזכייה באליפות היא באיירן מינכן, עם 97.7 אחוזים מהקולות. שאלקה ולייפציג קיבלו רק 0.9 אחוזים מהקולות, כשבאייר לברקוזן הסתפקה במקום הרביעי עם 0.5 אחוזים מהקולות.


שחקן העונה הוא ללא ספק רוברט לבנדובסקי, שקיבל 26.5 אחוזים מהקולות אחרי שהבקיע 15 שערים. לאון ביילי הסתפק במקום השני עם 11.4 אחוזים מהקולות ונאלדו הפתיע ותפס את המקום השלישי עם עשרה אחוזים מהקולות. מאמן הסיבוב הוא דומינק טדסקו, שהוביל את שאלקה למקום השני בליגה. גם עמדת השוער שייכת לרויאל בלוז כשראלף פרמן נבחר לשוער הסיבוב, על חשבונו של מנואל נוייר הפצוע. 




תואר מפוקפק. בוס (AFP) 

 

16:50: בירם כיאל מחמיא לזלאטן
בירם כיאל החמיא לזלאטן איברהימוביץ' בראיון באנגליה: כל מה שהוא עשה בכל יום, אנשים צריכים ללמוד מנטליות מנצחת שלו. בשבילי, הוא אחד הטובים ביותר ששיחקו כדורגל ב-15 השנים האחרונות. הוא הוכיח את זה בכל שנה. בכל מקום שהוא הלך – מילאן, ברצלונה, אינטר, יובנטוס ופ.ס.ז' הוא הביא מנטליות של מנצחים. הסתכלתי על מה שהוא עשה כשהוא נפצע ולא שיחק, כמו שהוא הגיב ועבד קשה. בתקופה שהייתי פצועה הוא היה המודל שעליו הסתכלתי וממנו למדתי".


זלאטן איברהימוביץ'. מחמאות מכיאל (gettyimages)
זלאטן איברהימוביץ'. מחמאות מכיאל (gettyimages)


16:00: פורסמו מועדי המשחקים הקרובים בליגה הלאומית
מנהלת הליגות בכדורגל פרסמה את מועדי מחזורים 19 עד 23. בין השאר נקבע כי במחזור ה-21 תארח מכבי אחי נצרת את הפועל תל אביב ביום שני (05.02.2018) בשעה 19:00.

פורסמו מועדי מחזורים 19-23 בליגה הלאומית. הכתבה המלאה עם כל ההסברים על השיבוצים באתר המנהלת – https://t.co/8NVCnKPsuD
צילום: @HapoelTelAvivFCpic.twitter.com/h2ordFj8S3

— מנהלת הליגות לכדורגל (@IPFL_FOOTBALL) January 8, 2018

13:30: התגעגע? סטיב מקלארן נצפה בישראל
כעשרה ימים אחרי שנפרד רשמית ממכבי תל אביב ועזב את ישראל, המאמן האנגלי סטיב מקלארן, שבקריית שלום שימש כיועץ מקצועי מיוחד, שוב בארץ הקודש. הוא נצפה, כך לפי תמונה שרצה ברשת, עם ג'ורדי קרויף ודובר המועדון עופר רונן. אולי בקרוב קדנציה נוספת בצהוב?

שבוע וחצי אחרי שעזב בחזרה לאנגליה "מטעמים אישיים" סטיב מקלארן נצפה במסעדה ביפו עם המאמן ג'ורדי קרויף – התגעגע? pic.twitter.com/AGY53yg0K3

— Ofir Yonatan (@ofir__yonatan) January 8, 2018


12:30: שוג'אי רוצה לחזור לנבחרת איראן

מסעוד שוג'אי, זוכרים? הקשר האיראני של פאניוניוס ששיחק נגד מכבי תל אביב והושעה מהנבחרת של ארצו בעקבות כך, רוצה להיכלל בסגל של קרלוס קיירוש למונדיאל הקרוב ברוסיה. "אני רוצה לחזור לנבחרת! המאמן אוהב אותי מאוד, גם השחקנים וגם ההתאחדות. אני מוכן למונדיאל פיזית ומנטאלית". האם הבקשה תתקבל?



12:00: הפספוס הגדול של כוכב נוטינגהאם פורסט
הגיבור הגדול של אתמול היה ללא ספק אריק ליהאי, שכבש צמד ב-2:4 המדהים של נוטינגהאם פורסט על ארסנל בדרך לשלב הבא בגביע האנגלי. מתברר כי עוד לפני המשחק שאשתו הבטיחה לו לאמץ כלב אם יכבוש שלושער במהלך העונה, וזו הסיבה שהוא ביקש לבעוט את הפנדל לקראת הסיום ושמע מחברו תשובה אחרת. הוא כמובן לא זכה לבעוט ואימוץ כלב, כנראה, יחכה לפעם אחרת. הסרטון המשעשע לפניכם

QUOTE: @NFFC hero @EricLichaj:

"My wife told me that if I score a hat-trick this year I get a dog, so I was trying to get the penalty…"

( @btsportfootball)

pic.twitter.com/GjaAMvqZQT

— SPORF (@Sporf) January 7, 2018

11:30: השימוש במצלמות נכנס גם לכדורגל האנגלי

עכשיו זה רשמי. אחרי שמועות רבות ובעיקר ציפייה גדולה מצד האוהדים והמועדונים בממלכה, הוחלט כי גם השופטים באנגליה ייעשו שימוש במצלמות הטלוויזיה (VAR) במידת הצורך. הניסוי הראשון, או המשחק הראשון בו ייעשה שימוש במצלמות אם תרצו, יהיה בחצי גמר גביע הליגה השבוע בין ארסנל לצ'לסי.


10:45: התפתחות בחקירת הפיגוע באוטובוס של דורטמונד
זוכרים את הפיצוץ באוטובוס דורטמונד באפריל 2017, רגע לפני משחק רבע הגמר הראשון בליגת האלופות מול מונאקו? הבוקר אישרה משטרת גרמניה כי החשוד במעשה הודה בכך שטמן מטען נפץ, אולם הכחיש כי כוונתו הייתה לגרום למותם של שחקני הקבוצה.


10:00: לוקאס פודולסקי נכנס לעסקי השווארמה
הכוכב הגרמני לוקאס פודולסקי, כיום בוויסל קובה היפנית, כנראה ספג לא מעט מהתרבות הטורקית בזכות שהותו באיסטנבול, כששיחק בגלאטסראיי. כנראה שזו הסיבה לכך שהוא פתח שווארמה וקבב בעיר קלן, גרמניה, בשם "מנגל דונר". כוכב העבר של נבחרת גרמניה, ארסנל ובאיירן מינכן כבר חושב על היום שאחרי. אולי בקרוב סניף בישראל?

Arsenal star Lukas Podolski opens KEBAB shop – boasting ‘it's the best doner out there' https://t.co/RlT9PbwxX9pic.twitter.com/57wFHxdQFO

— Daily Star (@Daily_Star) January 8, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי