עושים שוק: דה בריינה כבר מחכה להגעת אלכסיס סאנצ'ס

אלכסיס. יעשה את ההבדל?
אלכסיס. יעשה את ההבדל? | צילום: Gettyimages

כוכב סיטי מעד במילותיו וסיפק רמז עבה בנוגע לעתידו של הצ'יליאני. וגם: זלאטן עשוי לעזוב את יונייטד עוד העונה, רוני לוי מעוניין לצרף אקס ליגת העל ואנדלובו בסין. קוקלן בוולנסיה ואישור רשמי בנוגע לטוראן

(גודל טקסט)
חלון ההעברות של ינואר נמצא בעיצומו, וקבוצות רבות עוסקות בחיזוק הסגל לקראת הרגעים המכריעים של העונה. ספורט1 מביא לכם את כל השמועות, הדיווחים וההעברות הרשמיות.


רשמי
* ולנטין שטוקר חוזר לקדנציה נוספת בבאזל. החלוץ עזב את הרטה ברלין ושב למועדונו בשווייץ בחוזה עד קיץ 2021. 

Unsere Nummer 14 ist zurück beim FCB: Herzlich willkommen, Valentin Stocker!!! #zämmestark#rotblaulive#salivalentin#FCBasel1893
Alle Infos auf fcb.ch: https://t.co/AcGJTQeDES. pic.twitter.com/zkQg7mPWQG

— FC Basel 1893 (@FCBasel1893) January 10, 2018

* יאניס חאג'י קשר פיורנטינה חזר לקבוצה של אביו גיאורגי חאג'י לויטורול אחרי שנתיים בפיורנטינה בהן שיחק רק שני משחקים כמחליף בליגה.


* דינו אנדלובו, ששיחק העונה עם קרבאח בליגת האלופות ובעבר בבני יהודה ומכבי חיפה, אישר מעבר להאנגז'ו גרינטאון מהליגה הסינית השנייה.


* לגאנס השאילה עד תום העונה את החלוץ מחוף השנהב ממאדו קונה, שהגיע מאופן הבלגית.


CESIÓN I Mamadou Koné, cedido hasta final de temporada al K.A.S. Eupen belga ➡️https://t.co/esCY5GQvZNpic.twitter.com/YApvNX7Ett

— C.D. Leganés (@CDLeganes) January 10, 2018

שמועות
* סטוק פנתה לאלאבס כדי להחזיר את בויאן קרקיץ' לשורותיה. אקס ברצלונה הושאל לקבוצה הבאסקית בראשית העונה אבל שותף רק בעשרה משחקים ולא כבש. קרקיץ' שיחק שלוש עונות בברטניה סטדיום ובעונת 2015/16 סיים עם שבעה שערים. הקשר גם הפך ליקיר האוהדים.


Stoke City consider ex-Watford boss Quique Sanchez Flores https://t.co/OZfIZ2P9QA#StokeCity#scfc

— Stoke City FC News (@StokeCityFCLive) January 10, 2018


* מאמן איסטנבול בשקשהיר אישר שארדה טוראן יעזוב את ברצלונה ויצטרף כבר בימים הקרובים.


* לפי דיווחים בגרמניה קבוצתו של טאלב טוואטחה איינטרכט פרנקפורט רוצה להאריך את חוזהו של המאמן ניקו קובאץ' וההתבלטות היא האם עד 2021 או 2022. 


* ונישאר בסטוק. שני מועמדים בלבד נותרו במירוץ להחלפת המנג'ר מארק יוז, לאחר שגארי ראווט חתם על הארכת חוזה בדרבי וסלבאן ביליץ' הודיע שיהיה מעוניין לאמן את הפוטרס אבל רק מהקיץ. מדובר במרטין אוניל הוותיק, מאמן נבחרת אירלנד ואקס אסטון וילה וסלטיק, ובקיקה סאנצ'ס פלורס, מאמן אספניול ואקס ווטפורד.


* קשר מלאגה ג'וני בדרך לעבור בהשאלה עד סיום העונה לספורינג חיחון בה שיחק מ-2013 עד 2016.


* העיתונאי האיטלקי ג'אנלוקה די מארציו מדווח על פגישה בין ראשי ארסנל לחלוץ בורדו מלקולם. הברזילאי המוכשר עשוי להחליף את אלכסיס סאנצ'ס, במקרה שהאחרון יעזוב את התותחנים. הקבוצה הלונדונית מנסה גם למנוע מתיאו וולקוט לעבור לסאות'המפטון, שעשויה להציע עליו 20 מיליון יורו.


#Calciomercato | #Arsenal, individuato l'erede di #Sanchez: i dettagli https://t.co/UgM7CnDyof

— Gianluca Di Marzio (@DiMarzio) January 10, 2018

* בהמשך ישיר לדיווח לעיל, כוכב מנצ'סטר סיטי קווין דה בריינה נשאל על האפשרות שאלכסיס סאנצ'ס אכן יחתום בקבוצה ואמר: "הוא שחקן טוב מאוד וכמובן שנראה מה יקרה בחלון ההעברות. זה תמיד טוב אם שחקן טוב יצטרף אלינו, ואם הוא לא יגיע נעשה את העבודה עם הסגל שיש. כולם אצלנו עושים עבודה טובה, כשאלכסיס סאנצ'ס יגיע הוא יוסיף לנו". שימו לב לתיאור הזמן של הבלגי, שנראה שסיפק רמז עבה במיוחד מבלי ששם לב. בנוסף, הסיטיזנס צפויים לשדרג את חוזהו של ראחים סטרלינג והוא עשוי להרוויח 250 אלף ליש"ט בשבוע. 

De Bruyne on Alexis: "A very good player. Obviously we will see what happens in this transfer period. If a good player comes to us that is better, if he doesn't come we do it with the team we have. Everybody is doing a good job. When he comes he will add something to the team." pic.twitter.com/0Hp5qIA6KC

— Sam Lee (@Sammy_Goal) January 10, 2018

* לפי "יאהו ספורט", בעקבות הסיכוי לזכות באליפות והעובדה שהוא חלוץ שני לרומלו לוקאקו, זלאטן איברהימוביץ' עשוי לעזוב את מנצ'סטר יונייטד כבר החודש לטובת הליגה הסינית או ה-MLS.



זלאטן. יעזוב את האולד טראפורד? (Gettyimages)


* ליברפול חייבת לשלם 90 מיליון ליש"ט ויותר אם היא רוצה לרכוש את תומא למאר, לאחר שמונאקו מתעקשת שזו נקודת הפתיחה למו"מ בין הצדדים כאשר גם ארסנל בתמונה. הדרישה כמובן נובעת גם בגלל שליברפול קיבלה 145 מיליון ליש"ט על פיליפה קוטיניו (160 מיליון יורו), אך המייטירדס מתעקשים שלא יהיו קורבן של סחיטה ונראה שהמו"מ לרכישת השחקן ייתקל בקשיים, כך לפי "מירור". למאר כבש אתמול בניצחון מונאקו בגביע הליגה על ניס 1:2.


* "ליברפול אקו" נקב בכמה שמות של שחקנים שאפשר להשיג בפחות כסף כדי לא להיכנע למונאקו. מדובר במנואל לנסיני מווסטהאם, אקס ליברפול סוסו שמשחק כיום במילאן, חאקים זייץ' מאייאקס, נביל פקיר מליון ולורנצו אינסינייה מנאפולי. בתוך כך טוען "מירור" שהאדומים חזרו למרדף אחרי פייר אמריק אובמיאנג ומקווים לשכנעו לוותר על המעבר לסין. לפי הפרסום יורגן קלופ מוכן להוציא 63 מיליון ליש"ט כדי להתאחד עם חניכו לשעבר.
 

* קשר מכבי תל אביב והפועל תל אביב בעבר, נוסא איגייבור, עשוי לשחק תחת רוני לוי באנורתוסיס לאחר ששוחרר לאחרונה מוואנקובר וואייטקאפס.



איגייבור. ישחק תחת רוני לוי? (דני מרון)


* ברייטון לא מוותרת על רכישת חלוץ. לפי "הסאן", הקבוצה רוצה לרכוש את קיינן דיוויס, חלוצה בן ה-19 של אסטון וילה, ותציע עליו 3 מיליון ליש"ט.


* בתקשורת הצרפתית הבהירו: פרנסיס קוקלן סיכם את תנאיו בוולנסיה, שנכנסה למשא ומתן עם ראשי ארסנל לגבי שחרורו. העטלפים מוכנים לשלם עבור הקשר 12 מיליון יורו. 


* "קוריירה דלו ספורט" מדווח שאינטר בעקבות ראפיניה מברצלונה, כשלפי הדיווח מדובר כרגע על השאלה בלבד.


* לפי "קוריירה דלה סרה", ראשי נאפולי נפגשו עם ג'רארד דאולופאו באישור ברצלונה, זאת לאחר שיש ספק אם הקבוצה האיטלקית תרכוש את סימונה ורדי מבולוניה. בארסה מעריכה את ערכו של השחקן בסכום שנע בין 18 ל-20 מיליון יורו.



דאולופאו. בדרך חזרה לאיטליה? (Gettyimages)


* העיתונאי הספרדי גיאם בלאגה אמר ל"סקיי ספורט" שריאל מדריד רוצה מאוד את הארי קיין בקיץ הקרוב, אבל יש שתי בעיות קשות שעלולת לחבל בעסקה. האחת היא שהחלוץ קשור מאוד למנג'ר טוטנהאם, מאוריסיו פוצ'טינו, והשנייה היא שכריסטיאנו רונאלדו לא רוצה שיגיע לריאל מדריד כוכב שעלול להאפיל עליו.


* הקשר האחורי של ריאל מדריד, מרכוס יורנטה, עשוי לעבור בהשאלה לסביליה.


* חלוצה המקסיקני של ווסטהאם, חאבייר הרננדס, עשוי לעבור ל-MLS. הוא מבוקש בקבוצה החדשה לוס אנג'לס FC.



קיין. רונאלדו ופוצ'טינו ימנעו את המעבר? (Gettyimages)


* בוז'אן קרקיץ' שמושאל מסטוק לדפורטיבו אלאבס רוצה לחזור לחזור לפוטרס לאחר פיטוריו של מארק יוז, כשהאוהדים היו רוצים לראות אותו חזרה בבריטניה סטדיום. מנגד, מי שעשוי לעזוב את סטוק הוא חסה רודריגס שעשוי לעבור בהשאלה ללאס פלמאס, במדיה שיחק גם אשתקד.


* אסטון וילה מהצ'מפיונשיפ רוצה לשאול את קשר לסטר דניאל אמרטי, כעת כשאדריאן סילבה שנרכש בקיץ יכול לשחק והקשר הגנאי עלול לקבל פחות דקות.


* סאות'המפטון רוצה את קשר אתלטיקו מדריד ניקולאס גאיטן בהשאלה. הקבוצה רוצה לרכוש שלושה שחקנים ב-75 מיליון ליש"ט שקיבלה מליברפול תמורת וירג'יל ואן דייק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי