דיווח באיטליה: אנצ'לוטי יחליף את ונגר כמנג'ר ארסנל

קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי | טוויטר

"קוריירה דלו ספורט" פרסם שהמאמן, שפוטר מבאיירן מינכן בספטמבר האחרון, ירוויח על הקווים באמירויות כעשרה מיליון יורו לעונה החל מהעונה הבאה. הצרפתי יעזוב את לונדון אחרי קרוב ל-22 שנה?

(גודל טקסט)
ארסנל עוסקת בימים האחרונים בעתידם של מסוט אוזיל ואלכסיס סאנצ'ס, שני הכוכבים הגדולים ביותר של התותחנים שמסיימים את חוזיהם ואמורים לעזוב בחצי השנה הקרובה, עדיין לא ברור אם עוד החודש או ללא תמורה רק בקיץ, אבל באיטליה עוסקים הערב (חמישי) גם בעתידו של המנג'ר ארסן ונגר.


המנג'ר הצרפתי הגיע לארסנל מנאגויה גראמפוס היפנית בספטמבר 1996 והוביל את הקבוצה לימי שיא ב-21 השנים האחרונות, אולם כידוע לכל העשור האחרון היה מאכזב ביותר, עם כל הכבוד לגביע הליגה ולגביע האנגלי, וכבר בעונה שעברה נראה היה שהוא יעזוב את התותחנים.




בסופו של דבר חוזהו הוארך עד 2019, משמע זכה לשנתיים נוספות של אמון, אולם ב"קוריירה דלו ספורט" משוכנעים שלמרות הכל הוא יעזוב בקיץ הקרוב בעקבות ההדחה המוקדמת והמפתיעה בגביע האנגלי והספק הגדול אם תצליח לשוב הקבוצה בעונה הבאה לליגת האלופות, כרגע היא רק במקום השישי והרי שארבע הראשונות מעפילות למפעל.


המפתיע עוד יותר הוא לא רק שוונגר הקיץ עשוי לעזוב, אלא שגם נמצא לו מחליף – ומדובר בלא אחר מאשר קרלו אנצ'לוטי, שפוטר מוקדם יותר העונה מבאיירן מינכן ועל פי הדיווח סיכם עם ראשי התותחנים על חוזה בסך 10 מיליון יורו לעונה. אנצ'לוטי כידוע אימן בעברו בין השאר גם את ריאל מדריד, פאריס סן ז'רמן ובפרמייר-ליג היה כשנתיים בצ'לסי. כעת מעניין לא רק לראות מה צופן העתיד לסאנצ'ס ולאוזיל, אלא גם לראות אם אכן סאגת סיום דרכו של ונגר שוב תעלה לכותרות.


Arsenal and Carlo Ancelotti have verbally agreed a €10m per year contract. He'll take over from Arsène Wenger in the summer. (Source: Corriere dello Sport) pic.twitter.com/DUeMpW5Pce

— Transfer News Live (@DeadlineDayLive) January 11, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי