רבים על פ.ס.ז': נחשפה הסיבה לסכסוך בין קונטה למוריניו

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | AFP

באנגליה בטוחים כי השניים נאבקים על התפקיד בעיר האורות, והאיטלקי כבר מתכנן את מהלכיו לעבר היעד הבא. צ'לסי סימנה את סימאונה, אלגרי, סארי ולואיס אנריקה כמועמדים להחליפו. הזאר הרגיע: "אאריך את החוזה"

(גודל טקסט)

האם התגלתה הסיבה האמיתית לריב הבלתי פוסק בין אנטוניו קונטה לז'וזה מוריניו? על פי התקשורת האנגלית היום (שישי), השניים נאבקים על תפקיד המאמן של פאריס סן ז'רמן בעונה הבאה. בסביבתו של האיטלקי בטוחים כי 'המיוחד' יאריך את חוזהו אצל השדים האדומים, וכך יסלול את דרכו של קונטה לעיר האורות. באנגליה בטוחים כי המאמן יעזוב את צ'לסי בסיום העונה למרות שהוא מחזיק בחוזה עד 2019.

בהנהלת לא מרוצים מקונטה, שהוביל לסיום דרכו של דייגו קוסטה, ומחזיק ביחסים עכורים עם חלק משחקניו, עיינו ערך דויד לואיז. במקביל, המאמן לא מפסיק להתלונן בפני ראשי המועדון על היעדר חיזוק ולכן כבר מחפשים לו מחליף. דייגו סימאונה הוא המועמד המוביל אצל רומן אברמוביץ', אך גם מאוריסיו סארי, לואיס אנריקה ומסימילאנו אלגרי נמצאים על הכוונת. האחרון אומנם חתום ביובנטוס עד 2020, אך הוא עשוי לעזוב לטובת הצעה משודרגת.

ומה לגבי בשורות משמחות עבור צ'לסי? אדן הזאר וטיבו קורטואה צפויים להאריך בקרוב את חוזיהם. השניים, ששמם נקשר לאחרונה עם מעבר לריאל מדריד, ימשיכו אצל הבלוז. הזאר, שהגיע אמש למשחק בין בוסטון ופילדלפיה, סיפר לתקשורת האנגלית: "אני אאריך את החוזה בצ'לסי, אבל קודם שקורטואה יחתום". 

פאריס מחכה לו. קונטה (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי