בירם כיאל עשוי לפתוח בברייטון מול ווסט ברומיץ'

בירם כיאל
בירם כיאל | Gettyimages

בשבת (17:00, ספורט1 ו-2): השחפים יתארחו אצל הקבוצה שלא ניצחה 20 משחקים. קייהיל ובאקיוקו עשויים לפתוח בצ'לסי מול וארדי הכשיר ולסטר ב-19:30 (ספורט1): טוסון עשוי לפתוח באברטון בוומבלי מול טוטנהאם

(גודל טקסט)
המחזור ה-23 בפרמייר-ליג ייצא לדרך בשבת עם שבעה משחקים, בעוד שלושה אחרים ישוחקו בימי ראשון ושני כולל משחק הצמרת בין ליברפול למנצ'סטר סיטי בראשון (18:00, שידור ישיר בספורט1).


במוקד המשחקים מחר יעמוד המשחק בין צ'לסי מהמקום השלישי בטבלה, שרוצה לבסס את מעמדה בין ארבע הגדולות ללסטר, השמינית, שמכוונת אל הכרטיס לליגה האירופית. בירם כיאל עשוי להתברג להרכבה של ברייטון שתתארח אצל ווסט ברומיץ' מהמקום ה-19.




צ'לסי – לסטר (17:00, ספורט2).

בצ'לסי עסוקים יותר בידיעה הזויה על כך שמשפחה אחת שגרה בסמוך לסטמפורד בריג' הוציאה צו מניעה להקמת האיצטדיון החדש בו יהיו 60 אלף מקומות בעלות מיליארד ליש"ט בטענה שהוא יעשה את חייהם בלתי אפשריים. הבלוז לא בתקופה הכי טובה שלה אחרי שלוש תוצאות תיקו, שתיים מהם בגביע האנגלי וגביע הליגה השבוע. הניצחון האחרון היה 0:5 על סטוק החלשה. למרות זאת לסטר תצטרך להיות בשיאה כדי להוציא משהו בסטמפורד ברידג'.

אנטוניו קונטה עשוי לבצע שני שינויים כאשר הבלם גארי קייהיל  והקשר טימו באקיוקו עשויים לחזור להרכב. בלסטר ג'יימי וארדי יהיה כשיר אחרי שהתאושש מפציעה בירך. ווס מורגן ודני סימפסון פצועים וכריסטיאן פוקס חולה. על וארדי, שחוגג היום 31 חורפים, אמר המאמן קלוד פואל: "הוא ישחק בוודאות. לא היתה לו בעיה לרוץ השבוע באימונים".


Happy birthday to Jamie Vardy. The Leicester City forward turns 31 today.

Imagine the party he'll be having.
pic.twitter.com/iR75u4K8P0

— Football__Tweet (@Football__Tweet) 11 בינואר 2018



ווסט ברומיץ' – ברייטון (17:00, ספורט1)
סיכוייו של תומר חמד לשחק כחלוץ בודד בחוד קטנו אחרי שסאם בולדוק חזר לשחק לאחר שמונה חודשי פציעה. שיתוף הפעולה שלו בעונה שעברה עם גלן מורי היו חלק מהסיבות להעפלת ברייטון לפרמייר-ליג ובמקביל גרמו לדחיקתו של החלוץ הישראלי לספסל. לעומת זאת, כיאל נבחר על ידי אוהדי השחפים כשחקן המצטיין בניצחון על קריסטל פאלאס 1:2 בסיבוב השלישי בגביע האנגלי, והדבר עשוי לסלול את דרכו להרכב גם מול הבאגיס שמחפשים ניצחון ראשון אחרי 20 משחקים בהם צברו 10 הפסדים ומספר זהה של תוצאות תיקו.


Sam Allardyce says @CenkTosun_ will start for #EFC at Tottenham tomorrow. #CapitalReportspic.twitter.com/tCqIaV5u4P

— CapitalLivNews (@CapitalLivNews) 12 בינואר 2018

 
טוטנהאם – אברטון (19:30, ספורט1)
התרנגולים ינסו לחזור למסלול הניצחונות אחרי התיקו 1:1 מול ווסטהאם כי הם חייבים להשיג את הכרטיס לליגת האלופות לקראת המעבר בעונה הבאה לאצטדיון החדש. דני רוז עדיין פצוע ולא ישחק, בעוד מוסא דמבלה צפוי לפתוח בקישור לצידו של אריק דייר. ויקטור ווניימה, שחזר לכושר, יחכה לתורו על הספסל. אברטון עשויה לעלות עם ג'נק טוסון הרכש החדש מבשיקטאש שיסדר לעצמו הופעת בכורה בוומבלי. הבעיה שלטופיס יש רקורד נוראי במשחקי חוץ: 18 הפסדים ב-19 משחקים אחרונים. טוטנהאם לעומתה לא הפסידה בוומבלי כבר עשרה משחקים.


שאר המשחקים (17:00, חגיגה אנגלית בספורט1):
קריסטל פאלאס – ברנלי


האדרספילד – ווסטהאם


ניוקאסל – סוונזי


ווטפורד – סאות'המפטון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי