עושים שוק: אובמיאנג סיכם את תנאיו בארסנל, גיגס ימונה למאמן וויילס

פייר אמריק אובמיאנג
פייר אמריק אובמיאנג | Gettyimages

בלאגה טוען שהתותחנים קרובים לצירוף החלוץ, שנותר מחוץ לסגל דורטמונד. שחקן העבר של יונייטד בדרך למינוי מרגש. פ.ס.ז' מעוניינת בקאנטה וקיין. נאפולי תצרף את ורדי, רומיניגה בטוח שהיינקס יישאר

(גודל טקסט)
כמעט חצי ינואר כבר מאחורינו, והזמן של המועדונים באירופה למקצה השיפורים הולך ואוזל. ספורט1 מביא לכם את כל השמועות, הדיווחים וההעברות הרשמיות.


רשמי
* ר.ב. לייפציג החליטה לשים סוף לשמועות והודיעה שהקשר נאבי קייטה יישאר בקבוצה עד סוף יוני, ורק אז יעבור לליברפול.


Naby Keita bleibt bis zum 30.06.2018 Spieler von RB Leipzig! Damit beenden wir die Spekulationen um einen vorzeitigen Wechsel im Winter von #Keita zum FC Liverpool. pic.twitter.com/ITm3NRzG9f

— RB Leipzig (@DieRotenBullen) January 14, 2018

* בלם נבחרת פולין, טיאגו צ'ונק בן ה-31 ממוצא ברזילאי, עבר לספאל מפאלרמו מוליכת סרייה B.

Thiago Cionek è ufficialmente biancazzurro!
Scopri di più https://t.co/aHRbn1tTk7#ForzaSpalpic.twitter.com/GBgzQKjeTi

— SPAL (@spalferrara) January 13, 2018


* לבאנטה הודיעה ששוערה האוסטרלי מיצ'ל לנגרק נמכר לנאגויה גראמפוס 8 היפנית. הוא שיחק רק ב"גביע המלך" מאז הגיע משטוטגרט בקיץ האחרון.

Langerak (@MitchLangerak25) marcha traspasado al Nagoya Grampus de Japón https://t.co/rDLmZPwQK7

— Levante UD (@LevanteUD) 14 בינואר 2018


* חוסה גונסאלס מונה למאמנה החדש של מלאגה. הוא אימן לאחרונה את בייג'ין גואן הסינית ואת גראנדה. בין השאר, שיחק בעבר גם במלאגה.

MCFNews| ¡El técnico José González vuelve a una casa que conoce bien y se hará cargo del equipo! ¡Bienvenido de nuevo y todo nuestro apoyo, Míster! #Suerte ➡️https://t.co/rTihQCA7bfpic.twitter.com/QxxB9vjsdz

— Málaga CF (@MalagaCF) 13 בינואר 2018


שמועות
* העיתונאי הספרדי דייגו מרטינס שכתב ל"אס", "מארקה" ו"מונדו דפורטיבו" פרסם שידוע לו שאלכסיס סאנצ'ס סגר במנצ'סטר יונייטד. לדבריו, סוכנו של השחקן פרנדו פליצ'ביץ' וראשי השדים סגרו את העיסקה אמש. לפי פרסומים קודמים מנצ'סטר סיטי הציעה לשחקן 290 אלף ליש"ט לשבוע בעוד ביונייטד הסכימו לתת לו 350 אלף ליש"ט. לידיעה אין אישור ממקום אחר עדיין. ריו פרדיננד בלם מנצ'סטר יונייטד לשעבר הפתיע כשייעץ לסאנצ'ס לחתום בסיטי: "יהיו לו שם יותר אופציות התקפיות. אם פפ גווארדיולה רוצה אותו שוב אחרי ששיחק בבארסה הוא בטח אומר לעצמו 'אלך לשם והפעם אעשה את זה כמו שצריך". העיסקה אמורה לעלות ליונייטד 85 מיליון ליש"ט, כולל דמי העברה של 35 מיליון ליש"ט. הצ'ילאני אף נותר מחוץ לסגל ארסנל למשחק היום מול בורנמות', כנראה כרמז לעזיבתו המתקרבת.

Alexis Sanchez to Manchester United is a done deal. An agreement with Arsenal and Fernando Felicevich was finalised today. #MUFC

— Diego Martinez (@DiegoMSport) 13 בינואר 2018


* כתגובת שרשרת טוען העיתונאי הבכיר גיאם בלאגה שפייר אמריק אובמיאנג סיכם בארסנל תמורת 60 מיליון יורו. אולי כסימן לכך ניתן לראות את השארתו של החלוץ מגאבון מחוץ לסגל בורוסיה דורטמונד במשחק מול וולפסבורג.


Aubameyang to replace Alexis? Arsenal willing to pay €60m

➡️ https://t.co/0tOLOMJPTHpic.twitter.com/J8P6SeBnZS

— Guillem Balague (@GuillemBalague) January 14, 2018


* בממלכה טוענים שראיין גיגס ימונה ביממה הקרובה למאמן נבחרת וויילס.


* ז'וזה מוריניו ומנכ"ל מנצ'סטר יונייטד, אד וודוורד, השלימו ביניהם אחרי שמוריניו התחייב להישאר במועדון כולל אופציה לשנה נוספת עוד שנתיים וחצי. ה"מירור" כתב שמוריניו יישאר עוד שנתיים וחצי לפחות ויקבל 120 מיליון ליש"ט לרכש. בנוס, אישר המנג'ר שהנריך מחיטיריאן עשוי לעזוב את מנצ'סטר יונייטד אחרי שלא גילה יכולת טובה העונה.


* יובנטוס החליטה שגם היא רוצה את הארי קיין בקיץ הקרוב, כך מפרסם "קאלצ'ומרקטו", שכתב כי מאסימיליאנו אלגרי הציב את חלוץ טוטנהאם בראש רשימת הרכש שלו והוא שובר את הראש איך להביא אותו ליובה. עוד בגברת הזקנה, "דיילי מייל" פרסם שסמי חדירה המליץ ליובה להחתים את מסוט אוזיל שמסיים את חוזהו בארסנל הקיץ.



קיין. מבוקש באלופת איטליה (Gettyimages)


* בשיקטאש וגלאטסראיי מביעות עניין בזלאטן איברהימוביץ'. לחלוץ השבדי חוזה עד תום העונה במנצ'סטר יונייטד, אך על פי הדיווח, השתיים ינסו לצרפו כבר החודש.


* המנהל הספורטיבי של אינטר, פיירו אוסיליו, צפוי להגיע לברצלונה לשיחות על החתמת ראפיניה. לפי "גאזטה דלו ספורט" מוכנים בבארסה להשאיל אותו לאינטר, אבל סכום הרכישה במקרה שהאופציה תמומש יהיה גבוה ממה שתכננו – 23 מיליון יורו. אנטר גם רוצה את קשר אתלטיקו מדריד ניקולאס גאיטן.


* נאפולי תצרף את סימונה ורדי מבולוניה, שעשוי להגיע לבדיקות רפואיות אצל הפרטנופי, ותרד סופית מהרצון לצרף את ג'רארד דאלופאו.


* פאריס סן ז'רמן מעוניינת לצרף את ז'אן מישל סרי, שהיה מבוקש בברצלונה בקיץ האחרון ולבסוף נותר בניס.



בדרך לפ.ס.ז'? סרי (AFPׂ) 


* קרל היינץ רומינגה סיפר ל'בילד': "אנחנו רוצים להאריך את חוזהו של יופ היינקס בבאיירן מינכן. אני חושב שהוא יסכים, למרות שהוא בן 73". רומינגה גם רמז לכך שהמאמן אחרי היינקס יהיה גרמני.  


* פאריס סן ז'רמן רוצה את אנגולו קאנטה מצ'לסי ותנסה להחתים אותו בקיץ הקרוב.


* ווסטהאם מנסה להשאיר את הקשר/בלם שלה דקלן ריס בן ה-19 בקבוצה ותציע לו חוזה חדש שיכפיל את משכורתו. דיוויד מויס דחה מספר הצעות מקבוצות אחרות להחתים אותו. מויס רוצה חזרה גם את רוברט סנודגראס ששיחק במועדון וכיום באסטון וילה, שדורשת עבורו 2 מיליון ליש"ט.


* ליברפול עדיין לא ויתרה על רכישת לאון גורצקה משאלקה. הקשר בן ה-22 לא שיחק אתמול בהפסד ללייפציג 3:1. המייטירדס מאמינים שהוא עדיין לא התחייב לבאיירן מינכן וקיבלו אישור שגורצקה עדיין שוקל את ההצעות שיש לו.



גורצקה. ליברפול עדיין לא ויתרה (Gettyimages)


* מרטין אוניל צריך לתת תשובה לסטוק שרוצה להחתים אותו כמנג'ר הקבוצה, אחרי שמאמן אספניול קיקה סאנצ'ס פלורס סירב להגיע. סטוק מצפה לתשובה תוך 48 שעות.


* סלטיק מעוניינת בחלוץ שאלקה פרנקו די סנטו שכבש 11 שערים בשלוש עונות בשאלקה. 


* ג'יאנגסו סונינג עשויה להשאיל את ראמירז הברזילאי לאינטר, מאחר שחברת סונינג היא בעלת שתי הקבוצות. "גאזטה דלו ספורט" דיווח שהעסקה עשויה להיסגר תוך 72 שעות.


* עיסקה בסין. גוואנגז'ו אברגרנדה הסינית רוצה את ג'ופרי קונדוגביה שמושאל מאינטר לוולנסיה. במקרה זה תקבל סביליה 25 מיליון יורו.



קונדוגביה. בדרך לסין? (Gettyimages)


* למרות הדיווחים על כך שהוא בדרך לאינטר, "אה בולה" הפורטוגלי פרסם שבלמה הארגנטינאי של בנפיקה, ליסנדרו לופס, יחתום דווקא במילאן ויעבור בדיקות בה רפואיות.


* בשיקטאש מעוניינת בחלוץ אתלטיקו מדריד קווין גאמיירו, שמעמדו בסכנה אחרי שדייגו קוסטה הגיע לבירת ספרד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי