פוצ'טינו: אין לי ספק שקיין ישבור את כל השיאים בפרמייר-ליג

הארי קיין
הארי קיין | דני מרון

מנג'ר טוטנהאם התמוגג מהחלוץ שהפך לכובש המצטיין של טוטנהאם אי פעם בליגה: "טוב שהשיא של גריבס עדיין רחוק. הוא שובר שיא כל שבוע". גם סון שבר שיא משלו

(גודל טקסט)
הארי קיין לא יורד מהכותרות. חלוץ טוטנהאם שמבוקש כבר בריאל מדריד וביובנטוס שבר אתמול (שבת) את שיא הכיבושים של טדי שרינגהאם בטוטנהאם בעידן הפרמייר-ליג, אחרי שהבקיע צמד בניצחון 0:4 על אברטון. הוא כבש את שערו ה-98 במועדון ועבר את שרינגהאם בשער אחד ובנוסף השווה את שיאם של אלן שירר ותיירי הנרי כשכבש 20 שערי ליגה ומעלה כבר עונה רביעית ברציפות.


העונה הנוכחית נמצאת רק בחצי הדרך, כך שקיין ימשיך להלהיב אוהדי כדורגל בעולם, אך יחד עם זאת טוטנהאם תחשוש יותר מתמיד לאבד אותו. המנג'ר מאוריסיו פוצ'טינו סבור שקיין ימשיך לשבור שיאים ואמר אחרי המשחק: "הוא כל כך מוכשר, כל כך מקצוען. אני מאושר עבורו. בירכתי אותו על השיא החדש שקבע. אין לי ספק שהוא עומד לשבור את כל השיאים שיש בפרמייר-ליג". קיין כבר סיים את עונת 2017 כשיאן השערים בליגה עם 39 כיבושים, יותר מליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו.



קיין יצטרך להישאר בטוטנהאם עוד כמה שנים טובות אם ירצה לשבור את שיא הכיבושים במועדון של ג'ימי גריבס בכל המסגרות. גריבס כבש 266 שערים, אבל פוצ'טינו חושב שזה דווקא טוב שלקיין יש עוד שיאים לשבור: "השיא של גריבס? הוא עוד רחוק ממנו. זה טוב כי בקצב שלו הוא שובר שיא אחר כל שבוע".


Harry Kane:

eats according to a careful diet plan designed by a Spanish nutritionist

‍♂️ always one of the first to arrive for training, often the last to leave

⛳️ sacrificed social life. No nightclubs, just golf or walk his dogs

— Aysha Ridzuan (@ayshardzn) 14 בינואר 2018

מי ש"סבל" מהשיא של קיין אגב, הוא יונג-מין סון הקוריאני ששבר שיא משלו, שלא ממש שמו לב אליו. החלוץ הדרום קוריאני שבר את שיאו של ג'רמיין דפו בטוטנהאם כשכבש שער חמישי רצוף בבית במשחקי והוא נמצא ללא ספק ביכולת הכי טובה שלו מאז הגיע למועדון.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי