קונטה המשיך לעסוק במוריניו: אני ישן טוב בלילה

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | צ'לסי, רשמי

צ'לסי רשמה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון ושלישי ללא שער זכות, אך המאמן המשיך לעסוק ביחסיו עם הפורטוגלי: "אני לא יודע מה הוא אמר עליי". בתקשורת ביקרו, בארטון תקף: "הוא מאמן רך, מוריניו צדק לגביו"

(גודל טקסט)
אנטוניו קונטה ממשיך לחמם את הגזרה עם הריב הבלתי פוסק שלו עם ז'וזה מוריניו, ועל פי חלק מהדיווחים היום (ראשון) בממלכה הוא כבר עלה על העצבים אפילו של רומן אברומוביץ'. צ'לסי לא ניצחה בארבעת המשחקים האחרונים שלה, כשבשלושה מתוכם היא אפילו לא כבשה שער זכות. הרצף השלילי החל מול נוריץ' בגביע האנגלי, נמשך מול ארסנל בחצי גמר גביע הליגה ואמש מול לסטר בליגה בדרך ל-276 דקות ללא כיבוש.


היכולת הדלה של האלופה הובילה את אוהדי הבלוז למחות נגדם, ואפילו אלברו מוראטה ספג ביקורת על היכולת הדלה שלו במחזורים האחרונים. 'מיילי און סאנדיי' טען: "משחק ההגנה של צ'לסי עדיין מרשים, אבל הקשיים שלה בחלק הקדמי זועקים לשמיים". 


במסיבת העיתונאים שאחרי ה-0:0 המאכזב מול השועלים, קונטה המשיך לעסוק בדבר אחד – מוריניו: "אני לא יודע מה הוא אמר עליי, ואם הוא אמר משהו – אני ממש לא מודאג. אני ישן טוב בלילה". על היכולת הדלה של הקבוצה שלו: "אני רוצה שהשחקנים יתנו 110 אחוזים בכול משחק, אבל זה לא עובד עכשיו. אני מנסה לשפר את היכולת של השחקנים שלי, ולפעמים זה לא תמיד עובד".


ג'ואי בארטון הצטרף למתקפה על האיטלקי: "מדובר במאמן רך שמתנהג בפזיזות על הקווים. מוראטה הוא חלוץ מצוין, אבל הוא מתקשה. אני מביט על הספסל של צ'לסי ורואה מאמן רך, שרץ הרבה על הקווים, עצבני וכשיש הצלחות הוא רץ לחגוג עם הקהל. אני מסכים עם מוריניו שהוא צריך להתנהג בצורה יותר רצינית".


3 – Chelsea have drawn three consecutive games 0-0 in all competitions for the first time in their history. Blank.

— OptaJoe (@OptaJoe) 13 בינואר 2018

על מעמדו של מיצ'י באטשואי: "הוא עובר גיהנום תחת קונטה. הוא יודע שהמאמן לא רוצה אותו ואז בכל דקה שהוא משחק, הוא תחת זכוכית מגדלת. קשה להצליח כשאתה נבחן על כל מהלך בכל שנייה" 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי