צפו בתקציר: שערים אדירים לוולנסיה ומרסיאל בניצחון יונייטד על סטוק

אנתוני מרסיאל
אנתוני מרסיאל | Gettyimages

השדים האדומים הביסו 0:3 את הפוטרס, בפעם הראשונה עם מוריניו על הקווים. האקוואדורי והצרפתי כבשו מחוץ לרחבה, לוקאקו השלים

(גודל טקסט)

בצל הדיווחים הבלתי פוסקים על צירופו האפשרי של אלכסיס סאנצ'ס בימים בקרובים, מנצ'סטר יונייטד הביסה הערב (שני) את סטוק 0:3 באולד טראפורד, במשחק שנעל את המחזור ה-23 בפרמייר-ליג. 

ז'וזה מוריניו רשם ניצחון על הפוטרס כמנג'ר השדים האדומים, וראה את הפער מהמקום הראשון קטן מעט ל-12 נקודות. המוליכה מנצ'סטר סיטי שהפסידה אמש 4:3 לליברפול צברה עד כה 62 נקודות, כשיונייטד במקום השני עם 50. אנטוניו ולנסיה חזר מפציעה הסטייל כשכבר בדקה התשיעית סובב כדור נהדר מקצה הרחבה כדי להעלות את קבוצתו ל-0:1 בשער גדול.

בדקה ה-38 אנתוני מרסיאל הראה למה יונייטד סירבה לשלוח אותו בטרייד לארסנל תמורת סאנצ'ס כשירה כדור גדור מ-20 מטרים לרשת של ג'ק באטלנד, ובדקה ה-72 הוא הסתפק בבישול כשסידר את ה-0:3 לרומלו לוקאקו, תוצאה שנשמרה עד שריקת הסיום. מנצ'סטר יונייטד שהתבססה במקום השני תתארח בשבוע הבא אצל ברנלי, כשסטוק שנשארה במקום ה-18 מתחת לקו האדום, תפגוש את העולה החדשה האדרספילד.

* בספרד, בטיס ניצחה בביתה את לגאנס 2:3 בסיום 90 דקות מטורפות ועלתה למקום השמיני בטבלה בסיומו של המחזור ה-19 בליגה הספרדית. טייו (20) וחואקין (40) העלו את הירוקים לבנים ליתרון, גומבאו (44) ואראסו (70) השוו זמנית לפני שרובן קסטרו קבע את תוצאת המשחק בפנדל בדקה ה-83 וסידר שלוש נקודות חשובות למארחת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי