וחמד מה? ברייטון החתימה את לוקדיה ב-14 מיליון ליש"ט

יורגן לוקדיה
יורגן לוקדיה | טוויטר

חלוץ פ.ס.וו חתם בשחפים ושבר את שיא ההעברות של המועדון. יוטון: "הוא תשע טבעי עם המון כוח ומהירות". הישראלי, שכבר כך נדחק לספסל במאבק מול מארי, יצטרך לעשות חושבים

(גודל טקסט)
 יורגן לוקדיה, חלוץ פ.ס.וו, חתם הערב (שישי) בברייטון ושבר את שיא ההעברות של המועדון – 14 מיליון ליש"ט, תשעה מיד במזומן ועוד חמישה המבוססים על בונוסים שונים. לוקדיה בן ה-24 כבש העונה תשעה שערים בליגה ההולנדית עבור המוליכה והוא משחק כבר עונה שישית בקבוצה הבוגרת. אלה כמובן חדשות לא טובות עבור תומר חמד, שגם כך איבד את מקומו הפותח לטובת גלן מארי.


"אנחנו עקבנו זמן מה אחרי לוקדיה וזה גם לא סוד שמאוד רצינו להתחזק בחלוץ כבר בחלון ההעברות הקודם בקיץ (2017)", אמר כריס יוטון מנג'ר השחפים, "הוא תשע טבעי עם הרבה כוח ומהירות, מבט טוב לשער והוא אמור לשפר מאוד את החדות שלנו בחלק השני של העונה".


לוקדיה יצטרף בברייטון לחברו לפ.ס.וו הקשר דיווי פרופר שעבר לאנגליה מהולנד בקיץ האחרון תמורת 13 מיליון יורו וילבש את המספר 25. סך הכל הוא כבש 45 שערים ב-82 הופעות בכל המסגרות במדי פ.ס.וו.


Jurgen Locadia signs on the dotted line to complete his move to Albion. #BHAFC ⚪️ pic.twitter.com/JgG86SsJwc

— Brighton & Hove Albion ⚽️ (@OfficialBHAFC) January 19, 2018


עתה צריך יהיה לעקוב מה יעשה חמד שרשם שני שערים ב-15 הופעות. האם ימשיך להיאבק על מקום בהרכב ברייטון למרות הפיחות במעמדו, יעבור לאחת מקבוצות הצ'מפיונשיפ שהביעו בו עניין או אולי יחזור ארצה למכבי תל אביב או מכבי חיפה.



חמד. יישאר או יעזוב? (Getty)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי