ונגר תקף את סאנצ'ס: חמדן, עשה את הכל עבור כסף

אלכסיס סאנצ'ס
אלכסיס סאנצ'ס | Gettyimages

מנג'ר ארסנל הודה כי עוברים עליו ימים לא קלים: "אם סיטי פרשה מהמירוץ להחתימו, תבינו שלנו לא היה סיכוי. זה ינואר הכי גרוע שהיה לי". צפו בתמונה הראשונה של הצ'ילאני לבוש במדי מנצ'סטר יונייטד

(גודל טקסט)
אלכסיס סאנצ'ס אמור להיות מוצג עוד היום (שני) על ידי מנצ'סטר יונייטד כרכש היקר והנוצץ של ינואר, אחרי שאתמול דלפה תמונה שלו עם חולצת המועדון והמספר 7 עליה, לאחר שהשלים בשעות הערב את כל הבדיקות הרפואיות.


לפי "דיילי מייל", סאנצ'ס ירוויח לשבוע כ-600 אלף ליש"ט. שכר מטורף לכל הדעות שמשמעותו משכורת בסיסית של 350 אלף ליש"ט אליה יתווספו בונוס חודשי של 144 אלף ליש"ט ותשלום קבוע על שימוש בזכויות שמו בסך 100 אלף ליש"ט. סך הכל 590 אלף ליש"ט. סאנצ'ס יצטרך לחכות שמשרד הפנים יאשר את רישיון העבודה שלו וכך גם לגבי הנריק מחיטריאן שעושה את הדרך ההפוכה לארסנל.




העיתון "מירור" כינה את סאנצ'ס "חמדן" וציטט את ארסן ונגר שאמר: "הוא עושה את הכל עבור הכסף. לצערי ינואר הנוכחי היה קשה מאוד עבור המועדון וגרם לחוסר יציבות. זה ינואר הכי גרוע שהיה לי במועדון. רצינו להשאיר את סאנצ'ס בקבוצה, אבל אם גם מנצ'סטר סיטי פרשה מהמירוץ להחתימו זה אומר לכם שלא היה לנו שום סיכוי".

Leaked photo from Alexis Sanchez's Manchester United media shoot today.

Looks like he has taken the no.7 shirt. pic.twitter.com/KylHSc0X3Y

— Transfer Related (@TransferRelated) January 21, 2018

הצ'יליאני יקבל גם מענק חתימה של 15 מיליון ליש"ט ויחתום לארבע שנים וחצי. ז'וזה מוריניו אמר: "זה עכשיו או לעולם לא. החתימה כל כך קרובה. אני אופטימי ויודע שאנשי הקבוצה עושים הכל כדי לסיים את ההחתמה". סאנצ'ס הוטס במטוס פרטי למנצ'סטר, אחרי שנפרד מחבריו בארסנל ביום שישי לפני המשחק עם קריסטל פאלאס.


סר אלכס פרגוסון שאימן את מנצ'סטר יונייטד כידוע לאורך עשרות שנים, גילה את היכולות של סאנצ'ס כבר ב-2010 כשאמר: "בדקנו את סאנצ'ס והוא הרשים אותנו. הוא פרויקט מיוחד מאוד והוא הרשים אותנו. ראינו כמה שחקנים צ'ילאנים טובים בעבר והכי טוב היה מרסלו סלאס". סאנצ'ס שיחק אז באודינזה, לאחר מכן הצטרף לברצלונה ב-2011 ואחרי שלוש שנים עבר לארסנל. הבוקר הם נפגשו במתחם האימונים של השדים האדומים.

Alexis Sánchez was greeted by Sir Alex Ferguson when he arrived at Old Trafford this morning. [Mirror] pic.twitter.com/b4OlNlKue7

— FourFourTweet (@FourFourTweet) January 22, 2018

פול אינס, כוכב יונייטד לשעבר אמר: "ההחתמה של סאנצ'ס מראה שלמרות כל הכסף שיש למנצ'סטר סיטי הם עדיין רחוקים מלהיות גדולים יותר ממנצ'סטר יונייטד. השחקנים הגדולים באמת עדיין רוצים ללכת ליונייטד, כי היינו קבוצה שזוכה בתארים בצורה סדרתית". 


כוכב עבר נוסף הוא רובר פירס, שחקן ארסנל לשעבר טען ב"סאן" כי סאנצ'ס לא רצה לעזוב, אבל דרש מהמועדון לא רק שכר טוב יותר אלא התחייבות לרכוש שחקנים בכירים ולהשקיע יותר כסף בחיזוק הקבוצה. גם בלם העבר של התותחנים מרטין קיאון אמר על סאנצ'ס שהוא "שכיר החרב הגדול ביותר בעולם", אבל פירס טען: "הוא לא שכיר חרב. זו הבעיה של מנצ'סטר יונייטד שרצתה אותו והייתה מוכנה לשלם עליו סכום כזה גדול".


ומה בנוגע לרכש מעניין לא פחות שאמור להגיע לארסנל, פייר אמריק אובמיאנג? הבוקר פורסם כי ארסנל הטיסה לדורטמונד שלושה מראשי המועדון כדי לדון על החתמת החלוץ מגאבון. מלבד המנכ"ל איבן גזידיס, גם הסקאוט הראשי סוון מיסלינטט שעבד בדורטמונד עד נובמבר האחרון וגם האס פאהמי האחראי על חתימת חוזים הצטרפו לנסיעה. דורטמונד דורשת 70 מיליון יורו ולפי הדיווחים אתמול הפער עמד על 15 מיליון יורו. אוליביה ז'ירו עשוי להיכלל בעיסקה, אבל לפי "קיקר" הוא רק יושאל תחילה עד סיום העונה ורק אז תהיה לדורטמונד אופציה לרכוש אותו אם ישתלב. יש לציין כי גם כך הצרפתי פצוע כרגע.


סאנצ'ס מנופף לשלום. מארסנל הוא כבר נפרד, חסרה רק ההודעה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי